Focus заняв другу позицію по кількості проданих авто. Приріст склав 65% в порівнянні з 2005 роком. Нагадаємо, що у 2005 році саме Focus був найуспішнішим продуктом в модельному ряді
Focus С-Max було реалізовано на 96% більше, ніж у 2005 році.
Fusion покращив результат продаж в 2005 році на 126%.
Mondeo покращив свій результат на 72%.
Дві нові моделі Galaxy та S-Max, останній отримав титул Кращий автомобліь 2007 року за результатами голосування провідних європейських видань, почали набирати обертів у продажах. Так за декілька останніх місяців було продано 90 автомобілів обох моделей. Левову частку продаж займає S-Max.
Відбувся приріст і в сегменті комерційних автомобілів: TransitConnect збільшив продажі на 11%, а Кращий міжнародний фургон 2007 року - Transit на 70% в порівнянні з 2005 роком.
В 2007 році компанія „Віннер Імпортс Україна” ставить перед собою серйозні плани щодо продажу автомобліві марки Ford. Згідно розробленої маркетингової стратегії планується суттєво покращити присутність на ринку бренду Ford в усіх класах, де представленні моделі Ford. Крім того, в поточному році дилерська мережа Ford поповниться новими дилерськими центрами. Значну роль відіграють і нові моделі, які з”являться у 2007 році.
Крім того, 2006 став роком зростання для Ford у Європі: обсяг продажу у 2006 році на всіх європейських ринках виріс на 81 000 автомобілів порівняно з попереднім роком.
Та й обсяг виробництва на семи європейських заводах Ford, включаючи ті автомобілі, що призначені для експорту до інших регіонів, у минулому році зріс на 125 000 одиниць. Цьому сприяли рекорди, встановлені на заводах у Кельні, Коджаелі (Туреччина) і Санкт-Петербургу.
Хоча рівень продажу Ford виріс і на основних ринках на кшталт Великобританії (де Ford лідирує впродовж 30 років поспіль), Італії та країн Бенілюкс, саме в Росії компанії вдалося встановити абсолютний рекорд зі зростання обсягів продажу та виробництва.
Загальний обсяг продажу Ford у Росії виріс більш ніж на 100 відсотків і склав 124 500 автомобілів – на 64 400 автомобілі більше, ніж у попередньому році. Петербурзький завод поставив рекорд, випустивши 63 400 автомобілів Focus, що на 89 відсотків більше за результат 2005 року. Це допомогло Focus залишитися найбільш комерційно успішною моделлю неросійського виробництва четвертий рік поспіль.
Автомобілем Ford з найбільшим обсягом продажу в Європі у 2006 році став Ford Focus - порівняно з минулим роком його показники продажу виросли на три відсотки. Обсяг продажу Ford Fiesta піднявся на вісім процентів, а володар титулу „Фургон 2007 року” Ford Transit та його „молодший брат” Ford Transit Connect поліпшили свої результати на три відсотки.
"Ураховуючи те, що S-MAX і Transit здобули відповідно титули „Автомобіль 2007 року” та „Міжнародний фургон 2007 року”, а наша команда гонщиків у Чемпіонаті світу з ралі стала чемпіоном світу, 2006 рік можна сміливо назвати роком прогресу, який зміцнив наше положення в Європі”, - сказав Джон Флемінг, президент і головний виконавчий директор Ford of Europe.
Інші важливі для Ford of Europe показники продажу у 2006 році:
• У Британії Ford вже 30-й рік поспіль стає лідером продажу серед автомарок, а Transit - найпопулярнішим комерційним автомобілем 41-й рік поспіль
• Ford залишився лідером продажу в Туреччині
• Ford став лідером серед імпортерів в Італії
• Ford Transit залишився лідером продажу серед середніх комерційних автомобілів в Європі
• Ford Focus залишився лідером продажу серед легкових автомобілів в Британії, Ірландії та лідером продажу серед автомобілів неросійського виробництва в Росії
• Ford Focus став лідером продажу серед легкових автомобілів у Греції
Подробніше про Ford див. на www.ford.ua
|