Згідно з повідомленнями, КП «Київпастранс» уклав договір з турецьким Anadolu Isuzu Otomotiv Sanayii Ve Ticaret A.Ş.
Оголошення тендеру відбулось ще в березні 2021 року, втім розкриття пропозицій доволі багато разів переносилось, та відбулось лише у листопаді 2021 року. В подальшому оцінка пропозицій була призупинена через повномасштабне вторгнення з боку рф та бойові дії навколо Києва і процеси по тендеру відновились лише в 2023 році. Всього учасників торгів було два, другим була те ж турецька компанія Otokar.
А де ж українські виробники автобусів? Як повідомили AUTO-Consulting одразу два потенційних учасники київського тендеру, умови, які виставив ЄІБ не дали змоги прийняти участь українським виробникам. І мова взагалі не йде про технічні характеристики чи екостандарти. Для участі у київському тендері треба було "заморозити" значні кошти у вигляді внесків та демонструвати відмінні фінансові показники і обсяги, які українські виробники не мали через війну. Тому ми й не побачили серед учасників українських виробників, хоча саме їм би це замовлення дуже згодилося б зараз. Однак, ні ЄІБ, ні київська влада не потурбувалася, щоб щось змінити в умовах і допустити український промисловий бізнес до київського ринку. Тому, в черговий раз Київ повністю змінює головного постачальника автобусів (до цього були МАЗи та Богдани) і буде перенавчати весь персонал КП «Київпастранс».
Який же автобус придбають для Києва? Поки що остаточно не відомо, за припущеннями експертів, мова може йти про автобуси Anadolu Isuzu Citiport 12. Їх привозили у Київ ще у 2017 році і демонстрували транспортникам і навіть мали плани по збиранню на теріторії України. Однак, як стало відомо AUTO-Consulting, під київський контракт Isuzu Citiport 12 будуть постачати у готовому вигляді з Туреччини. Загальний обсяг може скласти 85 одиниць.
Інші новини українського ринку автобусів
|