Наступник Ferrari 812 Superfast, який отримав ім'я 12Cilindri, як і раніше, робить ставку на атмосферний V12 6.5, але з модифікованою начинкою. Більшість компонентів, від титанових шатунів до перебалансованого та полегшеного коленвала, тут від 812 Competizione, проте є й новації.
Серед них виділяється програмна надбудова Aspirated Torque Shaping, що дозволяє змінювати максимальну величину моменту, що крутить, залежно від обраної передачі. На динаміку вона ніяк не впливає, а лише створює ефект лінійного прискорення, тобто емоційно підживлює водія.
Потужність агрегату залишилася незмінною — 830 кінських сил. Але момент, що крутить, через установку каталізатора і фільтра твердих частинок знизився з 692 до 678 Нм. Натомість 80 відсотків тяги доступні вже на 2500 оборотах, а відсікання спрацьовує лише на 9500 оборотах за хвилину. Коробка передач - восьмиступінчастий "робот" DCT від SF90. Привід задній.
Розгін до "сотні" у 12Cilindri займає 2,9 секунди (+0,05 c порівняно з Competizione), до 200 кілометрів на годину - 7,9 (+0,4). Максимальна швидкість «перевищує 340 кілометрів на годину». Такі ж показники були у 812 Superfast.
Родстер 12 Cilindri Spider, представлений одночасно з купе, трохи повільніше: 0-100 - 2,95 секунди, 0-200 - 8,2.
Зовні, як запевняють у Маранелло, 12Cilindri наслідує моделі 50—60-х років минулого століття, що добре видно по передку в дусі GTB/4 Daytona. Мова дизайну стала складнішою, але все ще враховує вимоги стилістичної єдності. У профіль берлінетта виглядає стрімко та зухвало.
Архітектурою салону з чітко вираженими зонами водія та пасажира 12Cilindri нагадує Ferrari Roma та Purosangue. Медіасистема тут нова, з трьома дисплеями: центральним діагоналлю 10,25 дюйми, «прибиранням» на 15,6 дюйми та екраном з боку пасажира діагоналлю 8,8 дюйми. Берлінетта отримала кермо із сенсорними кнопками, бездротову зарядку, а у списку опцій з'явилася хай-енд аудіосистема Burmester з 15 динаміками.
В основі 12 Cilindri лежить нове алюмінієве шасі з укороченою на 20 міліметрів колісною базою. Перегляд геометрії ряду компонентів дозволив досягти 15-відсоткового підвищення жорсткості на кручення (порівняно з 812 Superfast) і зробити поведінку машини більш передбачуваною.
Продажі нових суперкарів стартують у четвертому кварталі цього року. В Італії берлінетта коштуватиме від 395 тисяч євро
|