Все об автобизнесе в Украине (AUTO-Consulting) https://www.autoconsulting.com.ua/ Все об автобизнесе: рынок автомобилей, автобусов, грузовиков, статистика продаж. https://www.autoconsulting.com.ua/images/logo.gif Все об автобизнесе в Украине (AUTO-Consulting) https://www.autoconsulting.com.ua/ Чому Apple закрила автомобільний проект? https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=55967 ринок автомобілів/світ Tue, 19 Mar 2024 08:58:02 +0200 Автомобіля Apple ніколи не існувало, і тепер вже ніколи не буде – офіційно. Через десять років після початку роботи над автомобілем Apple здалася. У компанії були неймовірні ідеї щодо майбутнього транспортного засобу, вона навіть залучила людей з Porsche, Lamborghini, Audi, адже він мав бути таким же революційним, як iPhone в світі телефонів. І автовиробники дійсно були налякані, адже добре пам’ятали, як iPhone знищив такі великі компанії, як Nokia та Motorola. Але зараз Apple повністю відмовилася від розробки власного автомобіля і це, насправді, дуже важливий сигнал. AUTO-Consulting розбирався у причинах цього рішення.Що, якби Apple зробила те ж саме з автомобільною промисловістю? В компанії справді відчували впевненість потіснити General Motors. І вони мали амбіції зробити кращу Tesla – щось таке, чого раніше ніхто не робив. Apple остаточно відмовляється від випуску автомобілів Це історія про грандіозні плани винаходу нового типу автомобіля зруйновані стратегічними помилками. Зліт, падіння, підйом, а потім смерть того, що мало кодову назву "Project Titan". Тільки раз Тім Кук обмовився про автомобіль Apple – в інтерв’ю журналісту Bloomberg в 2017 році. Адже в компанії не говорять про нові продукти, допоки вони не будуть готові. Тому ніхто й ніколи з офіційних осіб Apple публічно не зізнавався, що працює над автомобілем. Три революційні іноваціії в автомобільному світі Тім Кук тоді розповів про три інновації, які перевернуть автомобільну індустрію догори дригом. Електромобілі. Якщо ви їздили на повністю електричному автомобілі, це справді дивовижний досвід. Спільне володіння або каршеринг. Його в світі популяризували Uber та Lyft. Безпілотні автомобілі. В Apple найбільше були зосереджені на автономних системах. Очевидно, що одна з цілей автономних систем - це безпілотні автомобілі. Кожна з цих технологій, здається, давала можливість перевернути автомобільну індустрію вартістю два трильйони доларів. Бізнес модель автомобіля спочатку мала наступне обґрунтування: Apple зробить автомобіль, який розглядався як апаратне забезпечення, який потім стане платформою для надання послуг та досвіду. Тож у цьому відношенні автомобіль слідував загальній стратегії Apple. Але давайте повернемось назад у 2014 рік, коли все почалося, за три роки до того інтерв'ю з Куком. Витоки проекту Titan Початок проекту автомобіля Apple насправді був пов'язаний з тим, що компанія вивчала, чи варто їй купувати Tesla. Врешті-решт, вони не стали цього робити, а вирішили спочатку вивчити, що потрібно для того, щоб створити власний автомобіль. Вони залучили до цього деякі з найяскравіших умів компанії. Підрозділ апаратного забезпечення отримав мільярди доларів фінансування, щоб найняти всіх, хто був йому потрібен всередині Apple або за її межами. Потім найняли людей з Porsche, Lamborghini, Audi, кого завгодно, аби ті прийшли й створили автомобіль. У Джоні Айва, тодішнього керівника відділу дизайну Apple, виникла ідея відтворити класичний Volkswagen T-1, дизайном якого він захоплювався з дитинства. Але ідея полягала не в тому, щоб створити автомобіль для людей, які люблять автомобілі, а в тому, щоб створити концепт майбутнього автомобіля. Ідей було маса. Розглядали можливість продавати машину тільки в білому кольорі. Аби не було ні керма, ні сидінь, а пасажири взаємодіяли б з авто за допомогою сенсорних екранів та Siri. Однак, незважаючи на всі ці грандіозні плани, проект незабаром починає стикатися з проблемами, і виникає плутанина щодо пріоритетності – конкурувати з Tesla в галузі електромобілів чи з Google, яка робила великий прогрес в галузі безпілотних автомобілів? До 2016 року у керівництві Apple було багато розбіжностей. Були труднощі з пошуком способу виробництва автомобіля. Були побоювання щодо прибутку. І тут з'являється Боб Менсфілд, напівпенсіонер, який створював успішні продукти, наприклад, MacBook Air. Це перша з багатьох змін у керівництві, які торкнулися проекту, і вона потягне за собою звільнення сотень інженерів. Менсфілд скаже їм, що замість того, щоб будувати автомобіль, Apple зосередиться на розробці найсучасніших безпілотних технологій. П'ятий рівень автономії З одного боку в Apple говорили про партнерство з Tesla, Mercedes-Benz чи BMW, що також дало їм можливість пізніше повернутися до створення власного автомобіля. З іншого боку, Apple також інвестує в Didi, китайський аналог Uber. Тож одного дня вона може впровадити свою технологію самокерованого водіння в сервіс спільного використання поїздок Didi. В 2017 році на дорогах Каліфорнії з’являються тестові автомобілі Lexus, оснащені безпілотною технологією Apple, але Uber і Tesla змінюють ситуацію. Перенесемося до 2019 року: Uber виходить на біржу, і це велике розчарування для Apple, адже з'ясовується, що спільне використання автомобілів не має перспективи отримання прибутків, до яких звикли в Apple. Тож один з трьох стовпів Кука – каршеринг – втрачає свою революційну “фішку”. В той же час Tesla менш ніж за два роки перетворилася з компанії, яку оцінювали в $50 мільярдів на компанію з трильйонною вартістю. Електромобілі раптом здаються більш привабливими. Ранній успіх Tesla змусив людей повірити, що в автомобільній індустрії є можливість працювати з більшою маржею. Це додало Apple впевненості, щоб зробити черговий поворот. Приблизно в цей час Даг Філд, керівник Tesla, який розробив Model 3 і очолив автомобільний проект Apple у 2017 році, скликає нараду, щоб продемонструвати досягнення. Apple має секретний випробувальний центр площею в кілька сотень акрів у самому серці пустелі Арізони за межами Фенікса. Вони зібрали групу високопосадовців з автомобільної команди Apple разом з Тімом Куком та іншими. За словами присутніх, Кук був вражений побаченим, і сказав, що нарешті повністю віддасться проекту. Apple побудує електромобіль, який матиме повністю безпілотну технологію. Але навіть це рішення триває недовго. У 2021 році Філд переходить до Ford, а його замінює Кевін Лінч, давній менеджер Apple, який працював над годинником Apple Watch. Розчарування від безпілотних автомобілів Стає зрозуміло, що до безпілотних автомобілів ще далеко, можливо, навіть десятиліття чи більше. Тож доводиться відкинути ще один стовп та відкласти технологію безпілотного водіння. Що ж тоді лишається, найменш амбітна ціль – зробити електромобіль, який конкуруватиме з Tesla. Але до 2023 року світ змінюється. Штучний інтелект починає поглинати технологічну індустрію. І після ранніх успіхів Tesla електромобілі стикаються з перевіркою на міцність. У листопаді 2022 року вийшов ChatGPT. Поки світ божеволіє від штучного інтелекту, Google має власний великий підрозділ ШІ, а Microsoft є найбільшим інвестором у Open AI. І хоча “під капотом” продуктів Apple є безліч інновацій у сфері ШІ, все ще незрозуміло, якою буде велика генеративна гра Тіма Кука у сфері ШІ. Очевидно, що Apple доведеться наздоганяти, особливо докласти зусиль в модернізації інтерфейсу між споживачем та генеративним двигуном ШІ, адже такі продукти як Copilot вже далеко просунулись. В той же час ринок електромобілів починає втрачати привабливість, зростання продажів сповільнюється з декількох причин. Електромобілі все ще дорогі, а високі відсоткові ставки роблять їх менш доступними. Перше покоління електромобілів зараз потрапляє на ринок секонд-хенду, і вони й близько не утримують свою вартість так само добре, як автомобілі з ДВЗ. Відомі автовиробники починають випускати свої моделі електромобілів, а це означає, що конкуренція стає жорсткішою, а прибутки нижчими. Однією з особливостей успіху Apple є те, що на апаратному рівні вони мають загалом від 25 до 30% маржі. В автомобілебудівній сфері такі прибутки просто неможливі (за рідкими винятками штучних ексклюзивів). Остаточне переосмислення Все вищеописане призводить до остаточного переосмислення “Project Titan” в Apple. Три мегатренди, які Кук виділив у 2017 році, втратили свою привабливість. Самокероване водіння не стане актуальним найближчим часом. Поїздки на попутках – не найкращий бізнес, а електромобілі не зможуть приносити ті прибутки, на які розраховують акціонери Apple. З іншого боку, у Apple є окрема команда ШІ, яка намагається наздогнати Open AI та Microsoft і Google у створенні генеративного ШІ. Тож Тім Кук прийняв важливе рішення. 26 лютого, після того, як більшість людей пішли з роботи, автомобільна команда отримала електронного листа з оголошенням про загальну нараду наступного дня. О 10 ранку наступного дня всі зібралися в конференц-залах, сіли за свої робочі місця і включили відеозвернення. Це була 12-хвилинна презентація. Вона була досить лаконічною: – Дякуємо вам за всі ваші зусилля. Ми негайно згортаємо "Project Titan". Автомобіль Apple мертвий. Ті, хто працює над технологією безпілотного водіння, приєднаються до основної групи штучного інтелекту Apple. Решта мають знайти нову роботу всередині або за межами компанії. Перепрофілювання людей, які працювали над Project Titan, в ШІ має сенс з огляду на можливості, які відкриваються в цій галузі, яка вже змінює світ. Це вирішує багато проблем для Apple. Вона отримує групу найкращих умів у галузі ШІ, які працюють над своїми основними цілями, і може перерозподілити мільярди доларів на рік, які вона витрачала на автомобіль – на розробку ШІ. Ця технологія може мати вирішальне значення для майбутнього успіху iPhone, пристрою, який досі приносить більшу частину доходів компанії Apple. Після років стрімкого зростання Apple намагається збільшити свої доходи. Без автомобіля інвестори задаються питанням, звідки візьметься наступний етап зростання. Дехто вважає, що це може статися завдяки шолому доповненої реальності Vision Pro. Проблема в тому, що якщо цей пристрій досягне всього, чого хоче Apple протягом наступних кількох років, він може замінити iPhone. І це те, що має реальний потенціал у найближчі півтора десятиліття замінити ваш iPhone, стати майбутнім цього продукту. Але Apple потребує додаткового доходу. Їй потрібні абсолютно нові категорії продуктів, які не відбиратимуть “хліб” в інших. І оскільки автовиробники починають сумніватися в тому, наскільки прибутковим може бути ринок електромобілів, той факт, що Apple здалася, навряд чи позитивно вплине на імідж компанії в сфері розробки ШІ. Висновок Стратегічно Apple вчинила вірно, відмовившись від планів заходити в нову для себе індустрію. Та й втратила не багато, адже $10 млрд для неї – невеликі гроші. А напрацювання та досвід інженерів в будь-якому разі нікуди не дінуться. Google додає штучний інтелект в Android Auto Які цікаві світові новинки представлені за останній тиждень https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=55966 ринок автомобілів/світ Mon, 18 Mar 2024 19:38:11 +0200 AUTO-Consulting підготував невеликий дайджест яскравих новинок світового автопрому, які побачили світ за останній тиждень. Оновлена Audi A3 Audi A3 слідом за своїми одноплатформниками Volkswagen Golf та Skoda Octavia, отримало масштабне оновлення, яке включає свіжий інтер'єр, нові фари та більш потужний двигун для версії S3. Оновлена A3 спочатку надійде в продаж з двома силовими агрегатами: 1,5-літровим бензиновим м'яко-гібридним 35 TFSI і 2,0-літровим дизельним 35 TDI. Обидва агрегати пропонують незмінну потужність 148 к.с. Денні ходові вогні тепер мають чотири різні "світлові підписи", між якими користувачі можуть перемикатися, щоб індивідуалізувати зовнішній вигляд свого автомобіля. Кожен підпис має свій власний графічний образ, коли автомобіль заблокований або розблокований. Світловий підпис сучасних авто. Хто яскравіше підкреслює свій бренд? У всіх комплектаціях з'явився цифровий дисплей приладів Audi Virtual Cockpit і триспицеве кермо. Оновлена центральна консоль тепер включає підлокітник у стандартній комплектації та зменшений селектор перемикання передач для автоматичної коробки. Також з'явилася нова опціональна стереосистема, яка замінила систему Bang & Olufsen, що встановлювалася раніше, на систему Sonos. Чому аудіоінженерам складніше налаштувати звук в електромобілі? Оновлений A3 також має нову версію інформаційно-розважальної системи Audi, що працює на 10,1-дюймовому центральному дисплеї. На певних ринках Audi запропонує кілька функцій на замовлення, включаючи можливість додати адаптивний круїз-контроль, асистент дальнього світла і двозонний кондиціонер. У Німеччині ціна 35 TFSI Sportback складе 35 650 євро, а за седан доведеться доплатити ще 800 євро. Пізніше цього року з'явиться оновлена Audi S3 з модернізованим 2,0-літровим двигуном, потужність якого зросла до 329 к.с., а також системою розподілу крутного моменту, яка раніше пропонувалася на RS3. Hyundai Ioniq 5 N Hyundai Ioniq 5 N офіційно в Україні недоступний, а в США N-модель коштує на $8700 більше, ніж топова комплектація Ioniq 5 – від $67 475 у повній комплектації. І ця ціна включає в себе багато приємних бонусів. Покупці отримують вдвічі більше кінських сил, ніж у топової комплектації звичайного Ioniq 5, а також покращене охолодження акумулятора, потужніші передні гальма з чотирма гальмівними механізмами і сильним рекуперативним гальмуванням, ковані диски, більш агресивний дизайн та переналаштовану підвіску. Ford Mustang Mach E GT Performance і Tesla Model Y Performance коштують як базовий Ioniq 5 N, але обидва мають приблизно на 100 кінських сил менше. В порівнянні з родичами по концерну, Ioniq 5 N коштує на $5000 більше, ніж потужний Kia EV6 GT, але менше за Genesis GV60 Performance. Однак Hyundai зробив Ioniq 5 N набагато цікавішим за побратимів по платформі, включивши "N Grin Boost" – режим підвищеної потужності, який збільшує потужність до 641 к.с. на час до десяти секунд. Він також імітує "ручне" перемикання передач, та режим для дріфтингу. Він також має на 65 к.с. більше, ніж Kia, і на 158 к.с. більше, ніж GV60. Lotus Emira V6 Lotus Emira – це середньомоторне спортивне купе. Модель V6 First Edition оснащена 3,5-літровим двигуном V6 Toyota 2GR-FE в парі з нагнітачем Edelbrock 1740. Його потужність досягає 400 кінських сил, а крутний момент і час розгону від 0 до 100 км/год залежать від типу трансмісії. Emira V6 з шестиступінчастою механічною коробкою передач має 420 Нм крутного моменту і може розігнатися до 97 км/год за 4,3 секунди. Моделі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач видають до 430 Нм і досягають тієї ж швидкості за 4,2 секунди. Компанія Lotus вже підтвердила появу Emira V6 First Edition. Його стартова ціна в США склала $105 900, що виявилось на $12 000 більше попередньо анонсованої. Пізніше має з’явитися дешевша версія Emira First Edition, яка буде коштувати від $73 900. Emira є важливою моделлю для бренду, оскільки вона замінить Elise, Exige та Evora і стане останньою моделлю бренду з двигуном внутрішнього згоряння. В Україні з’явився один з найдорожчих електрокросоверів Maserati Grecale Folgore Перший електромобіль італійського бренду надійшов у продаж та стане одним з шести нових електромобілів Maserati до 2025 року. Деякі неофіційні дилери в Україні пропонують його замовити за ціною біля $165 тисяч. Середньорозмірний позашляховик буде продаватися разом з існуючим бензиновим Grecale, а також електричними версіями відроджених Granturismo і Grancabrio. Grecale Folgore був розроблений, щоб скласти конкуренцію майбутнім Porsche Macan EV та Audi Q6 E-tron. Його двомоторна силова установка розвиває 550 к.с. і 800 Нм крутного моменту, а час розгону від 0 до 100 км/год становить 4,1 секунди. Батарея ємністю 105 кВт-год забезпечує запас ходу до 500 км і може бути заряджена на 20-80% всього за півгодини. Водій може обирати між чотирма режимами руху: Max Range, GT, Sport та Offroad. У стандартній комплектації всі автомобілі оснащені пневматичною підвіскою. Grecale Folgore зовні і всередині практично ідентичний бензиновому автомобілю, за винятком ексклюзивного лакофарбового покриття Rame Folgore, яке змінює колір залежно від кута освітлення, та використовує перероблені рибальські сітки в інтер'єрі. З 2025 року Maserati випускатиме лише електромобілі, приєднавшись до інших європейських преміум-брендів під парасолькою Stellantis: Alfa Romeo, DS та Lancia. Polestar 3 Хоча Polestar 3 був представлений у жовтні 2022 року, виробництво розпочалося лише минулого місяця. Перші автомобілі зійшли з конвеєра в Китаї, а виробництво в США в Південній Кароліні розпочнеться за кілька місяців. Базова двомоторна модель Polestar 3 має комбіновану потужність 489 к.с. і 800 Нм крутного моменту, що достатньо для розгону від 0 до 100 км/год за п’ять секунд. У більш динамічних версіях Performance потужність збільшується до 517 к.с. і 910 Нм, що дозволяє досягти спринтерського розгону за 4,7 секунди. Придбання версії Performance означає, що ви згодні зі значним зниженням ефективності, оскільки запас ходу зменшується на 58 км порівняно зі звичайним Polestar 3. Всі Polestar 3 з двома двигунами та повним приводом мають батарею ємністю 111,0 кіловат-годин, яку можна швидко заряджати постійним струмом потужністю до 250 кіловат. Що стосується пакетів оснащення, то Plus Pack пропонує 21-дюймові колеса, підігрів задніх сидінь та 1610-ватну аудіосистему Bowers & Wilkins з 25 динаміками та сабвуфером. В салоні Polestar має сидіння, виготовлені з "екологічного матеріалу MicroTech з метою захисту тварин". Поставки Polestar 3 клієнтам на обраних ринках розпочнуться у другому кварталі цього року. Скажімо, в США ціни починаються від $74 800. Rivian R2 та R3 Новий Rivian R2 виглядає як зменшений R1S, пропонує два ряди сидінь і коштує від $45 000 в США. Він розширив лінійку Rivian до трьох моделей, приєднавшись до R1T та R1S. Цей позашляховик покликаний конкурувати з іншими старожилами цього сегменту, такими як Tesla Model Y, Ford Mustang Mach-E та багатьма іншими. Однак, як і слід було очікувати від Rivian, він має більш позашляховий характер, ніж спортивний Mustang Mach-E. Rivian R2 мамє три різні версії: одномоторна RWD, двомоторна AWD і тримоторна (один мотор спереду, два мотори ззаду) AWD. Будуть доступні два розміри акумуляторних батарей, і Rivian стверджує, що більша батарея буде здатна забезпечити запас ходу біля 500 км, та вона буде поставлятися з портом NACS, а не CCS. Крім того, тримоторний електромобіль повенен розганятись від 0 до 100 км/год менш ніж за 3,0 секунди! Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт R2 побудований на новій платформі, розробленій для середньорозмірних автомобілів, тобто він не має спільних елементів з R1 або R1S. Rivian також заявляє, що використовує нову акумуляторну технологію під назвою 4695. Це циліндрична комірка, яка набагато більша, ніж елементи живлення, які Rivian використовує для своїх R1S і R1T. Сам акумуляторний блок структурний, з верхньою частиною, яка виконує роль підлоги транспортного засобу. Rivian не називає швидкість заряду, але каже, що зарядка від 10 до 80% займе менше 30 хвилин на швидкому зарядному пристрої. Стартова ціна R2 становитиме близько $45 000. Поставки заплановані на першу половину 2026 року, а виробництво відбуватиметься на заводі в Нормаль, штат Іллінойс. На презентації Rivian R2 автовиробник здивував усіх ще меншим і дешевшим кросовером – R3. Колісна база R3 на 12,5 см менша, ніж у R2, хоча вони створені на спільній платформі, яка передбачає одно-, дво- і тримоторні силові установками. R3 виглядає набагато більш схожим на хетчбек, ніж R2, але на відміну від більшості хетчбеків, R3 має підйомне заднє скло, що відкривається незалежно, щоможе бути корисним для людей, яким доводиться перевозити довгі предмети, наприклад, дошки для серфінгу. Він також має передній багажник і, що цікаво, два бардачки. Оскільки R3 базується на R2, він, швидше за все, запропонує ті ж самі конфігурації трансмісії та варіанти акумуляторних батарей. Очікується, що запас ходу R3 становитиме понад 300 миль (480 км) і зможе заряджатися від 10 до 80% менш ніж за 30 хвилин. Клієнти також зможуть обирати між одним електродвигуном, що приводить у рух задні колеса, та двома електродвигунами, що забезпечують повний привід. Буде також спортивна версія під назвою R3X. Поставки R2 мають розпочатися в першій половині 2026 року. VW ID.3 GTX та ID.7 GTX Tourer Для ентузіастів Volkswagen літери “GTI” мають велику вагу вже майже 50 років, адже оригінальний Golf GTI вперше був показаний у 1975 році на автосалоні у Франкфурті-на-Майні. Але з настанням електричної ери любителям швидких VW доведеться звикнути до нової абревіатури. Зустрічайте ID.3 GTX, перший електричний хот-хетч марки, та ID.7 GTX Tourer, спортивний електричний універсал. ID.3 GTX доступний у двох варіантах. Стандартна версія має потужність 282 к.с., тоді як модель Performance – 322 к.с. Це означає, що сумарна потужність постійного синхронного двигуна більша, ніж у бензинового GTI, і більша, ніж у Golf R в електричній моделі Performance. Обидві версії GTX виробляють 545 Нм крутного моменту і мають задній привід. Volkswagen заявляє, що стандартний GTX розганяється до 100 км/год за 6,0 секунд, а модель Performance – за 5,6 секунди. Максимальна швидкість для двох моделей EV обмежена на рівні 180 та 200 км/год відповідно. Батарея ємністю 79,0 кВт-год розташована в центрі підлоги для оптимального розподілу маси. ID.3 GTX може заряджатися потужністю до 175 кВт, при цьому батарея заряджається з 10 до 80% всього за 26 хвилин при підключенні до пристрою швидкої зарядки постійного струму. Volkswagen прогнозує запас ходу в 600 км у досить оптимістичному європейському тестовому циклі WLTP. Потужний універсал ID.7 GTX Tourer має дещо потужнішу силову установку з двома двигунами, які забезпечують 335 кінських сил на всі чотири колеса. Постійний синхронний двигун на задній осі – це той самий 282-сильний агрегат, що й на ID.3 GTX, тоді як передня вісь обходиться асинхронним двигуном потужністю 108 к.с. Максимальна швидкість обмежена 180 кілометрів на годину, але дані про прискорення не розголошуються. Батарея ID.7 GTX має ємність 86,0 кВт-год і може заряджатися до 200 кВт. Очікується, що зарядка батареї з 10 до 80% займе менше 30 хвилин. Запас ходу не згадується, але завдяки додатковій потужності та повному приводу він має бути меншим за 685 км, які долає звичайний ID.7 Tourer, незважаючи на більшу ємність акумулятора. ID.7 GTX Tourer має такий самий дизайн бампера, як і ID.3 GTX, а також ідентичні 20-дюймові колеса та чорну глянцеву обробку. Інтер’єр отримав аналогічні оновлення: більш спортивні передні сидіння з підігрівом та червоною обшивкою. Червона прострочка також з’являється на панелі приладів, дверях та кермі. Ціни на VW ID.3 GTX починаються від 40 тисяч євро, а універсальний ID.7 GTX Tourer в Європі коштуватиме приблизно від 60 тисяч євро. Висновок Окрім оновленої Audi A3 навряд чи ще якась модель офіційно надійде на український ринок. А про те як співіснують офіційні імпортери з “сірими” дилерами на AUTO-Consulting нещодавно вийшов цикл матеріалів: Шлях до цивілізації: Як конкурувати з «перекупами» та які перспективи у офіційних дилерів на ринку вживаних авто Чи є переваги купівлі вживаних автомобілів в офіційній дилерській мережі? Шлях до цивілізації: Чому клієнти обирають вживані авто у офіційного дилера? Яким бачать майбутнє автобізнесу провідні автомобільні холдинги України Шлях до цивілізації: Як найбільші українські дилерські холдинги працювали з вживаними авто у 2023 році Чи планують офіційні дилери розширювати кількість автосалонів з продажу вживаних автомобілів В Україні стартують продажі великих туристичних автобусів Temsa HD https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=55965 ринок автобусів/Україна Mon, 18 Mar 2024 18:06:24 +0200 Компанія ТОВ «АВТО-РЕГІОН» розширює склад автобусів та вже доставила в Україну перші туристичні автобуси Temsa HD. Модель має VIP комплектацію, розрахована на 55 сидячих місць та вже доступна до продажу в Україні. Серед ключових переваг HD – висока паливоефективність, низькі витрати на технічне обслуговування і найголовніше – безпека як для водіїв, так і для пасажирів. Габаритні розміри автобуса: ● Довжина 12 276 мм; ● Ширина 2 550 мм; ● Висота 3 644 мм; ● Повна маса 19 000 кг; ● Колір кузова білий; ● Пасажиромісткість 55 місць + 1 місце для гіда + 1 місце водія. Технічні характеристики Temsa HD: Двигун: DAF MX11-300 кВ (408 к.с.), Євро-6, 10,8 л; Коробка передач: ZF 6AP2300B ECOLIFE, Автоматична; Мости та підвіска: Передній міст: - ZF-RL75E незалежний, Задній міст – ZF A132 Diff. 3.23; Шини та диски: 7x.295/80R22.5,R247 II,M+S, 7x ALCOA 9x22,5; Паливний бак та ADBLUЕ: 527 л / 50 л; Електрична система: 24В / 2 x 12V 225Ah. Серед головних переваг: ● Низький розхід палива – ефективне споживання пального робить цей автобус економічно вигідним для власників. ● Потужний 10-ти літровий двигун DAF ● Екологічний стандарт двигуна - EURO-6 ● Найсучасніші системи безпеки: системами ABS (антиблокувальна система гальм) , ASR (система запобігання ковзанню), EBS (електронна гальмівна система), AEBS (удосконалена система екстреного гальмування), LDWS (система попередження про виїзд зі смуги руху). Всі ці системи максимально забезпечують безпеку як для водіїв, так і пасажирів. ● Антикорозійна обробка кузова Двигун DAF HD має потужний 10-ти літровий двигун DAF – це шестициліндровий двигун, який забезпечує високі рівні зчеплення на низьких обертах двигуна та в широкому діапазоні швидкостей. Він гарантує ефективність та має низьку витрату палива. Об'єм - 10,8 літрів, потужність 2100 Нм при 900-1125 об/хв і видає 300 кВт (408 к.с.). Антикорозійна обробка кузова Всі кузова Temsa проходять антикорозійну обробку в 15 етапів на заводі. Це унікальна система поетапного занурення повністю повністю зібраного кузова в великі басейни зі спеціальними речовинами. Технологія забезпечує захист від корозії в місцях зварювання деталей кузова і захищає від корозії на протязі всього строку експлуатації. Інтер’єр Автобус має просторий салон, збільшений простір для ніг та потужну систему кондиціонування салону. Пасажирські сидіння мають функцію нахилу та спеціальні підставки для ніг. На кожному сидінні розміщені два USB порти, що дозволяють пасажирам заряджати свої пристрої. Кабіна водія HD розроблена таким чином, щоб забезпечити зручне та легке керування транспортом. Автобус облаштований сучасною цифровою панеллю приладів. Сидіння водія з пневматичною підвіскою. регулюється, має підлокітники та функцію підтримку спини. Його можна легко переміщувати вперед, назад, вгору та вниз для досягнення оптимально комфортного положення за кермом. В салоні також є холодильник для пляшок, система електричного регулювання та підігріву бокових дзеркал, а також вікна з підігрівом для водія і два монітори з можливістю індивідуального програмування. Також присутня і певна мультимедійна система. Салон також облаштований камерами спостереження для додаткової безпеки. Є камера заднього виду та система датчиків паркування, а також автоматичне відкриття кришки багажника з кнопки. Автобус має пневматичну систему опускання та підйому, що полегшує процес посадки та висадки. Для підвищення безпеки пасажирів, наявність системи контролю виїзду зі смуги руху та попередження про низьку напругу акумулятора. Крім того, автобус оснащений протипожежною системою та моторним відсіком із системою пожежогасіння. Туристичний автобус HD від Temsa – це сучасний, комфортний автобус європейської якості, який створений для подолання середніх та далеких відстаней. Сьогодні ця модель впевнено завойовує світовий ринок та вже успішно курсує країнами Європи та Америки. У наявності компанії “АВТО-РЕГІОН” також модель TEMSA Prestij SX. А вже з квітня доступні до продажу – шкільні автобуси AR SB 29 TEMSA з локалізацією 25%, які спроектовано та сертифіковано відповідно до європейських стандартів якості та безпеки з дотриманням усіх вимог ДСТУ 7013:2009. Компанія ТОВ «АВТО-РЕГІОН» є офіційним дистриб’ютором автобусів TEMSA в Україні, надає офіційну гарантію та сервісне обслуговування. В 2024 році Temsa планує зайняти 10% ринку автобусів в Україні Мерія Лондона буде передавати авто, що здані на утилізацію. На черзі - перші 50 швидких https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=55964 ринок автомобілів/Україна Mon, 18 Mar 2024 17:48:02 +0200 Мерія Лондона запропонувала автовласникам передавати авто Україні замість відправлення на металобрухт. Починаючи з 15 березня зареєстрований у Британії автотранспорт, що не відповідає нормам викидів лондонського правила зони ультранизьких викидів можна передати на гуманітарну допомогу для України.Претенденти на програму утилізації ULEZ мають можливість пожертвувати свій автомобіль для підтримки гуманітарних та медичних потреб в Україні і при цьому отримати грант на утилізацію. Нова схема відкрита для всіх жителів Лондона, малих підприємств і благодійних організацій, які мають транспортні засоби, що не відповідають стандартам викидів ULEZ. Нова схема ґрунтується на заявах мера Києва Віталія Кличка, який звернувся до Садіка Хана із запитанням, чи можна розглянути таку ідею, підкреслюючи тісні відносини між Києвом і Лондоном і бажання мера стояти пліч-о-пліч з Україною. "Я радий сьогодні запустити розширену схему утилізації ULEZ, яка дозволяє людям дарувати свої транспортні засоби в Україну, де вони можуть реально змінити ситуацію, допомагаючи задовольнити медичні та гуманітарні потреби. Схема утилізації отримала величезний інтерес з моменту її запуску, тому я закликаю всіх, хто подає заявку, пожертвувати свій автомобіль на цю важливу справу", - зазначив Садік Хан. У Лондонській мерії зазначають, що більшість транспортних засобів, які підпадають під схему утилізації, потрібні в Україні. Однією з перших про участь у новій програмі заявила Лондонська служба швидкої допомоги. Вона планує передати Україні 50 "швидких". Південна Корея передає Україні 100 “швидких” Україні передали ще 6 «швидких» Для Ford Trucks доступний повний асортимент олив Opet https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=55963 ринок мастил/Україна Mon, 18 Mar 2024 17:22:38 +0200 Opet Lubricants розробляє спеціалізовані продукти для ряду брендів, здійснює перше заповнення у різноманітну техніку та пропонує для сервісного обслуговування усі необхідні оливи, у тому числі для Ford Trucks.Офіційне представництво «Фукс Мастила Україні» ексклюзивно поставляє на терени нашої держави широке портфоліо продуктів Opet винятково оригінальної якості, які доступні у мережах партнерів і дистриб’юторів. У співпраці з інженерами Ford розроблено асортимент високоякісних мастильних матеріалів та технічних рідин, серед яких Opet пропонує найбільш затребувані продукти для комерційного транспорту. Спеціально для нового покоління двигунів Ecotorq від Ford Trucks стандартів емісії Euro VI (D) налагоджено випуск Fullpro HT SYN LD 5W-20. Ця моторна олива є новим представником продуктів Opet першого заповнення на конвеєрному виробництві Ford і також призначена для технічного обслуговування сідельних тягачів F-Max найбільш відомого американського автомобільного бренду, для яких регламентована специфікація WSS-M2C219-A1 (починаючи з 2023 р.в.). Нещодавнє розширення рекомендацій по застосуванню у якості мультибрендової оливи отримала Fullpro HT SYN LD 5W-30, яка початково розроблена для вантажних автомобілів Ford з низьким рівнем викидів, що відповідають екологічному стандарту EURO VІ. Підходить для багатьох марок і моделей комерційного транспорту, які оснащені прогресивними системами очищення вихлопу, такими як дизельний сажовий фільтр (DPF), дизельний каталізатор окислення (DOC), їхніми варіаціями та простішими рішеннями. Виконує вимоги специфікацій WSS-M2C213-A1, DTFR 15C110 (МВ 228.51), базових АСЕА Е6/Е9/Е7 (DAF) та ін. Відносно новою спеціалізованою моторною оливою є цілком синтетична Opet Fullpro HT SYN LD 10W-40, що призначена для двигунів Ford Ecotorq з 9-ти літровим робочим об’ємом та з додатковою можливістю універсального використання у дизельних двигунах та автомобілях Deutz, MAN, Mercedes-Benz, Volvo і не тільки стандартів емісії Euro V та Euro VI. Надзвичайна стійкість до температурних впливів та окислення підтримує робочі показники оливи під час подовжених міжзмінних інтервалів, а спеціальна композиція легувальних додатків забезпечує високий рівень захисту двигуна разом із сучасними системами обробки вихлопу. Виняткову якість продуктів Opet демонструє схвалена для міжзмінних пробігів вантажівок Ford у 60 000 км за місцевих умов експлуатації моторна олива Fullpro HT LSPS 10W-40. Окрім WSS-M2C944-A, володіє рядом допусків інших автовиробників та призначена для комерційного транспорту, що виконує нормативи Euro V та оснащений системами DPF, DOC, CRT, SCR і т.п. Повнозольна олива Fullpro HT 10W-40 знаходить застосування здебільшого у дизелях стандартів Euro V / Euro ІV та рекомендована для половини вищезазначеного інтервалу і важких умов роботи, де передбачено використання мастильного матеріалу WSS-M2C944-A. Для попередніх поколінь та безлічі марок різноманітної техніки оптимальною у використанні є моторна олива Fullpro HT СІ-4 15W-40, омологована Ford згідно WSS-M2C927-A. Повний перелік спеціалізованих та універсальних продуктів шукайте на нашому офіційному сайті та запитуйте у дистриб’юторів і партнерів Opet. Долучайтеся до спільноти Opet Lubricants та дізнавайтеся більше. Про компанію-виробника: Opet Fuchs Madeni Yağ A.Ş. – одна з найбільших промислових компаній Туреччини. Виробляє та реалізує автомобільні та промислові мастильні матеріали, засоби з догляду за автомобілями, а також надає післяпродажні послуги. Виробничі потужності обсягом 60 000 тон готової продукції в рік розташовані в індустріальному регіоні İzmir, м. Aliağa. Система менеджменту Компанії та її виробничих активів відповідає вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 14064, ISO 16949, OHSAS 18001, TSE EN ISO/IEC 17025. Компанія постійно співпрацює з багатьма виробниками техніки, серед яких Ford, Turk Traktor, Renault, MAN та багато інших, з метою вдосконалення рецептур мастильних матеріалів. Кваліфікований персонал сучасної власної лабораторії, оснащеної всім необхідним обладнанням та акредитованої Турецькою Акредитаційною Агенцію TÜRKAK за стандартом TS EN ISO/IEC 17025, проводить більше 300 тис. тестів на рік, які включають вхідний контроль якості сировини, контроль якості готової продукції, тестування упаковки, науково-дослідницькі роботи по створенню нових рецептур та аналіз відпрацьованих олив в межах сервісу Fullcheck LAB. Мастильні матеріали виробництва Компанії є продукцією первинної заливки в техніку Ford Trucks, Fiat, Case, New Holland, Otokar та мають допуски провідних виробників техніки: MAN, Volvo, Volkswagen, Mercedes-Benz, Ford, Renault, BMW і т. д. В Україну мастильні матеріали поставляються напряму з заводу на центральний склад в Києві і далі на склади офіційних дистриб’юторів, тим самим гарантується збереження якості продукції на всіх етапах постачання до кінцевого споживача. Лінійка продукції Opet містить у собі широкий асортимент моторних та трансмісійних олив, антифризу, консистентних мастил, гальмівних та гідравлічних рідини для обслуговування вантажних та легкових автомобілів, сільськогосподарської та будівельної техніки, мотоциклів та водяного транспорту. Це дозволяє повністю задовольнити потреби приватних та корпоративних споживачів. Уряд затвердив механізм підтримки виробничих проектів. Які інвестори можуть розраховувати на компенсації витрат https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=55962 виробництво автомобілей/Україна Mon, 18 Mar 2024 16:07:32 +0200 Кабінет міністрів почав реально втілювати стратегію "Зроблено в Україні" і затвердив перші кроки по підтримці інвестиційних проєктів. Уряд ухвалив останній нормативний акт, необхідний для початку прийняття заявок. Інвестиційні проєкти від €12 млн зможуть отримати низку стимулів від держави.Що саме буде компенсувати держава інвесторам? - розбирався кореспондент AUTO-Consulting. Наприклад, підприємець хоче побудувати завод. Він зможе отримати від держави відшкодування вартості приєднання до мереж та компенсувати витрати за збудовані підстанції, лінії електропередач, газогони й інші об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Також інвестор зможе компенсувати через податки частку вкладених коштів. Сумарний обсяг державної підтримки — до 30% обсягу інвестицій. Для отримання цих стимулів інвестор заключатиме з Урядом спеціальний інвестиційний договір. Супровід проєктам надасть Ukraine Invest. Адмініструвати програму буде Міністерство економіки України. На підтримку проєктів зі значними інвестиціями цього року в бюджеті ми заклали 3 млрд грн. Незабаром Уряд має провести зустріч із зацікавленими інвесторами щодо того, яким чином податися і як загалом працюватиме програма. "Запуск цього механізму підтримки — важлива складова нашої політики «Зроблено в Україні», - каже віце-прем'єр міністр Юлія Свиріденко. "Адже саме інвестиції у реальний сектор, разом із підтримкою несировинного експорту і розвитком виробництва, можуть дати нам додаткове економічне зростання." Зазначимо, що нічого подібного для стимулювання будівництва нових підприємств в Україні досі не існувало. Інше питання, як це все буде працювати на практиці. Однак вже той факт, що Кабмін береться компенсувати будівництво інженерних мереж - це вже дуже позитивний сигнал для майбутніх інвесторів. Однак ця програма більше розрахована на менш капіталомісткі сектори, ніж автомобільна промисловість. Але її стимулів може бути досить для залучення інвестицій у виробництво надбудов на автомобільних шасі та виробництва спецтехніки. І саме цей сектор машинобудування зараз розвивається. На шасі DAYUN виконали автомобіль для обслуговування та ремонту контактних мереж https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=55961 ринок вантажівок/Україна Mon, 18 Mar 2024 15:10:46 +0200 Муніципальний електротранспорт часто залишається непоміченим для широкої громадськості, але він вимагає складних робіт з технічного обслуговування та ремонту для забезпечення безперебійної роботи. Наразі, Кременчуцький завод комунальної техніки АЛЬФАТЕКС відвантажив до Кропивницького автомобіль на базі шасі DAYUN CGC1120 для обслуговування та ремонту контактних мереж.Нова техніка АТ-70М дозволить оперативно втручатися у випадку аварійних ситуацій та проводити планове обслуговування. Це дуже важливо для забезпечення безперебійного функціонування комунального електротранспорту. На шасі DAYUN CGC1210 виготовили та відвантажили замовнику автоцистерну для розвезення питної води На Заводі Альфатекс почали виготовляти вантажівки з додатковою кабіною Аварійно-відновлювальний автомобіль АТ-70М має характеристики, що дозволяють виконувати складну роботу з ремонту та обслуговування контактних мереж швидко та якісно. Новий автомобіль оснащений підіймачем на даху, що дозволяє ремонтним бригадам досягати необхідної висоти для проведення робіт на контактних мережах. Максимальна вантажопідйомність робочої платформи — 300 кг. Максимальна висота підйому робочої платформи від рівня дорожнього покриття до робочої зони електромонтера — 6000 мм. Транспортний засіб створено на базі шасі DAYUN CGC1120 (4х2) з вантажним фургоном, який добре підходить для встановлення надбудови. Вантажопідйомність шасі — 8100 кг. DAYUN CGC1120 має наступні технічні характеристики: - колісна формула — 4х2; - двигун, марка — WEICHAI WP4.1Q160E50; - потужність двигуна — 110,5 (150) кВт (к.с.); - КПП — Fast Gear 6J70T (механічна 6 ступінчаста); - паливний бак — 120 л (алюмінієвий); - гальмівна система — з ABS. Вантажний фургон розділений на два відсіки, щоб відокремити місце для розташування ремонтної бригади та розміщення необхідного обладнання. Техніка має автономну електростанцію з двигуном внутрішнього згоряння з вихідною напругою 220В змінного струму та номінальною потужністю не менше ніж 5 кВт. Автомобіль забезпечить ефективне та спеціалізоване обладнання для обслуговування та ремонту контактних мереж. Це важлива інвестиція для фахівців у галузі міського електротранспорту, яка забезпечить безперебійне обслуговування їхніх клієнтів. Бажаєте дізнатися більше про функціональну техніку від Кременчуцького заводу комунальної техніки АЛЬФАТЕКС? Завжди готові відповісти на ваш запит. ☎️ 0 800 333 828 Завод АЛЬФАТЕКС вже освоїв виробництво самоскидів обсягом від 6 до 26 куб. м Uber змусили виплатити $200 млн таксистам, які втратили роботу https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=55960 Автобізнес LIFE/світ Mon, 18 Mar 2024 15:03:11 +0200 Uber виплатить майже 200 млн доларів таксистам, яких позбавив прибутку. Міжнародний таксі-сервіс вирішив завершити довгий позов в Австралії, погодившись виплатити 271,8 мільйона австралійських доларів (178 мільйонів доларів США) місцевим таксистам. Це компенсація за втрату доходів через вихід Uber на ринок. Вони подали колективний позов проти компанії і в результаті взяли гору,«Uber боровся щосили на кожному етапі шляху», заявили в юридичній фірмі Maurice Blackburn, від імені якої було подано позов. У результаті після п'ятирічного позову сервіс погодився на мирову угоду та виплату великої суми. Її розділять між собою понад вісім тисяч таксистів. В Audi призначений новий керівник відділу дизайну https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=55959 Автобізнес LIFE/Європейський Союз Mon, 18 Mar 2024 13:58:26 +0200 Массімо Фрасцелла став новим керівником відділу дизайну Audi. 1 червня він має стати наступником Марка Ліхте, який займе нову роль у групі. Фрасцелла, випускник Istituto d`Arte Applicata & Design у Турині, розпочав свою кар’єру в Stile Bertone. Далі були позиції в Ford Motor Company і Kia. З 2011 року Фрасцелла (52) обіймав керівні посади в Jaguar Land Rover, останнім часом був керівником відділу дизайну обох брендів.Массімо Фрасцелла: «Приєднання до Audi — це дуже особливий момент для мене. Для мене велика честь взяти на себе роль головного креативного директора та керувати такою талановитою командою у формуванні майбутнього бренду до нових висот інновацій та видатності. Я вірю в емоційну силу дизайну, щоб надихати, об’єднувати та рухати зміни, і я тут, щоб плекати та популяризувати творчість як серце нашого бренду, що б’ється». Філософія Фрасцелли: «Простота — суть мого підходу до дизайну. Я захоплений створенням дизайнів, які не містять зайвих прикрас і не просто слідують трендам. Натомість ми будемо покладатися на позачасову та витончену мову дизайну». Разом з Массімо Фрасцеллою компанія зараз встановлює курс на майбутні покоління моделей Audi. Протягом наступних років численні сплески технологічних інновацій мають намір рішуче змінити форми та функції всіх сегментів автомобілів. З цієї причини Audi нещодавно реструктурувала свій відділ дизайну, щоб підпорядковуватися безпосередньо голові правління. Ґернот Дьолнер описує свою мету: «Дизайн завжди був частиною ядра бренду, ДНК бренду Audi. Ось чому, особливо на цьому етапі технологічної трансформації, «Vorsprung durch Technik» має бути видимим і відчутним в інтер’єрі та екстер’єрі всіх моделей наступної серії. Massimo Frascella подбає про те, щоб автомобілі Audi втілювали ідентичність бренду через безпомилкову та емоційну мову дизайну. Чіткість, точність і ідеальні пропорції знаходяться в центрі його філософії дизайну – якості, які ідеально вписуються в імідж бренду Audi». Попередник Марк Ліхте очолював Audi Design з 2014 року. Під час роботи Ліхте в Audi були представлені нові покоління серійних бестселерів, а також перша окрема серія електричних моделей бренду – Audi e-tron, e-tron GT і сімейство моделей Q4. Iveco розширює партнерство ще з одним виробником https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=55958 ринок вантажівок/світ Mon, 18 Mar 2024 13:03:05 +0200 Hyundai Motor та Iveco Group розширюють своє партнерство, щоб досліджувати синергію для електричних великовантажних автомобілів на європейських ринкахОбидві компанії підписали лист про наміри (LOI), зміцнюючи своє партнерство, орієнтуючись на рішення для електричних важких вантажівок, включаючи електричні вантажівки з акумуляторами та паливними елементами, для європейських ринків. Використовуючи передові технології та активи обох сторін, дві компанії сподіваються прискорити перехід до сталого майбутнього. З моменту початку партнерства в березні 2022 року Hyundai Motor і Iveco Group досягли ряду важливих досягнень. Зокрема, у вересні 2022 року вони представили перший електромобіль IVECO eDaily Fuel Cell на заході IAA Transportation у Ганновері. Після цього відбувся дебют IVECO BUS E-WAY H2 у жовтні 2023 року на виставці Busworld у Брюсселі. Нещодавно, у лютому цього року, дві компанії оголосили про підписання угоди про постачання повністю електричного легкого комерційного автомобіля під маркою IVECO для Європи на базі платформи Hyundai eLCV. Ford Trucks та IVECO підписали Меморандум про взаєморозуміння