70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам: Авто новини від AUTO-Consulting - AdBlue

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: AdBlue
• 70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам
• В Україні склалася загрозлива ситуація на ринку AdBlue – причини
• ChemElements гарантує найкращу якість AdBlue в Україні
• Украинское предприятие запустило производство AdBlue
• Что заливают на заправках под видом AdBlue. Результаты теста
Ще по AdBlue...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам

автохімія | Опубліковано - 2024-08-08 07:49:10 (4203 разів прочитано)
70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам - AdBlue
Більшість сучасних дизельних авто, як легкових, так і вантажних, а також сільськогосподарська техніка, обладнані системами SCR (Selective Catalytic Reduction), тобто каталізаторами, які за допомогою реагенту AdBlue очищують вихлопні гази дизельних двигунів. Саме тому попит на цю рідину в Україні постійно зростає, а нині, коли по всій країні масово запрацювали промислові дизельні генератори, то й поготів. Рідину AdBlue в основному реалізують через мережі АЗС, а левова частка ринку зараз належить українським виробникам.
Загалом, виробництво реагенту є дуже прибутковим бізнесом, оскільки він не вимагає якихось супер технологій чи будівництва заводів. Разом з тим, якість AdBlue дуже залежить від якісних компонентів, і системи логістики та зберігання. Використання ж підробного реагенту може призвести до поломки системи очищення вихлопних газів, і відповідно, до серйозних фінансових проблем у власників авто. Що реально продають нам під виглядом AdBlue, перевірили експерти Інституту споживчих експертиз.

70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам - AdBlue

Спочатку про те, що власне собою представляє рідина AdBlue. Фактично це розчин технічно чистої сечовини (32,5%) у максимально очищеній, демінералізованій воді (67,5%). Він застосовується як додаткова робоча рідина в дизелях, яка впорскується в потік відпрацьованих газів у присутності каталізатора – при цьому відбувається реакція перетворення шкідливого оксиду азоту на безпечні азот і воду. Сам каталізатор завжди повинен залишатися чистим, оскільки саме він боїться сторонніх металів, які забивають пори і виводять його з ладу. В свою чергу, ці метали знаходяться у воді, саме для того її так ретельно демінералізують. Відповідно, сечовина (карбамід) повинна бути високого рівня очищення (марка А), а не дешевою сільськогосподарською, яка використовується як добрива на полях. І вода повинна бути не «з-під крану», а спеціальна. Звісно, якісні компоненти коштують дорого, чим і користуються «розливатори» псевдо – AdBlue, які використовують найдешевші складові.

Нехтування якістю може дорого обійтися власникам дизельних авто. Використання підробки може призвести до блокування елементів дозування AdBlue, що в свою чергу, призводить до виходу з ладу дорогих компонентів, які не підлягають ремонту. Крім того, можливе забруднення каталітичного блоку SCR, як результат, можливе повне блокування вихлопної системи. І насамкінець, виникнення відкладень сечовини у нейтралізаторі, що веде до механічного пошкодження елементів системи очищення відпрацьованих газів.

70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам - AdBlue

Дослідники відібрали п’ять проб AdBlue в найбільш популярних мережах АЗС. Було придбано реагенти AdBlue від CrossChem (КросХім є одним з найбільших виробників в Україні), який реалізується в мережах АЗС AMIC, AVANTAGE 7, ОККО, KLO та ін., GОWOG, реалізується в мережі WOG, EcoBlue (БРСМ-Нафта, виробляється згідно ТУ і не є запатентованим реагентом AdBlue), реалізується у власній мережі АЗС, TIZ Carbo-gaz, реалізується в мережі SHELL та магазинах ATЛ, і Блютек, реалізується в мережі АЗС Marshall на розлив.

Експерти розділили результати на дві зони – «зелену» та «червону». В першу потрапили реагенти, які повністю відповідали нормативам ISO 22241 і були якісними, в другу, відповідно, зразки з порушеннями, використання яких може призвести до поломки системи.

70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам - AdBlue

«Зелена» зона.
Лабораторні дослідження показали, що лише два реагенти з п’яти дійсно являються AdBlue, тобто повністю відповідають європейському стандарту ISO 2224. Р реагентах CrossChem та GОWOG було виявлено нульове значення концентрації шкідливих альдегідів, мінімальні значення нерозчинного осаду (2,9 і 2,5 мг/кг відповідно при допустимих 5 мг/кг), а також незначні концентрації металів. Наприклад, у розчині CrossChem зовсім відсутнє залізо та мідь. Такі показники, перш за все, свідчать про використання при виробництві якісного карбаміду і правильну демінералізацію води. Також це може вказувати і на надійну систему логістики і зберігання продукту, оскільки для AdBlue будь-який контакт з невідповідними матеріалами призводить до падіння якісних показників.

70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам - AdBlue

«Червона» зона.
В «червону» зону потрапили всі інші три зразки реагентів, що досліджувалися. У реагентах EcoBlue (БРСМ-Нафта) та Блютек (АЗС Marshall) перевищено масову концентрацію вмісту натрію. У EcoBlue (БРСМ-Нафта) це майже п’ятикратне перевищення, Блютек - чотирикратне. Такі показники можуть говорити про те, що при виробництві застосовують не демінералізовану воду, а звичайну, мало не «з-під крану». Використання такої води призведе до того, що солі металів можуть забити пори каталізатора, і він працювати перестане. Перевищення натрію також опосередковано сигналізує про наявність в рідині антизлипальної добавки. ЇЇ додають в сільськогосподарський карбамід, щоб добрива не злипались. Тобто є велика вірогідність, що в цих реагентах використано дешевий неочищений «добривний» карбамід. Це небезпечно, оскільки перебільшення натрію виводить з ладу систему селективної каталітичної нейтралізації SCR.

70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам - AdBlue

В реагенті EcoBlue (БРСМ-Нафта) також в два-три рази перевищено вміст міді, магнію та цинку, у Блютека також перевищено вміст магнію, хоч і не смертельно. Реагент від TIZ Carbo-gaz значно покращив свої показники з минулого дослідження рік тому, але все ж не дотягнув до норматива з концентрацією міді. В цілому, наявність всіх цих домішок у рідині може призвести до досить швидкого виходу з ладу каталізатора, а далі може статися навіть накопичення вапняних відкладень, які закупорять блок SCR, а згодом і всю вихлопну систему.

70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам - AdBlue

Загалом, тест показав, що прогресу в розрізі якості на ринку AdBlue нема. Як і минулого року, 70 відсотків українського ринку AdBlue не відповідає нормативам ISO 22241, і виглядає так, що виробники цього фальсифікату все ще економлять на компонентах задля більшої вигоди. Для автовласників така економія може вилізти боком – а саме призвести до коштовного ремонту. Для пішоходів теж біда – дизельних авто в Україні багато, а в великих містах і так бракує чистого повітря. З іншого боку, відповідальні виробники теж є, і навіть в складних умовах військового часу вони не допускають компромісів з якістю.

Олександр Бабенко.
05.08.2024


Довідка: AdBlue є запатентованою торговою маркою Асоціації автомобільної промисловості Германії. Вимоги до реагента AdBlue визначаються стандартом ISO 22241. Тобто саме ця назва може використовуватися виробником, тільки у випадку, якщо продукція схвалена Асоціацією. Інші рідини, які виробляються по ТУ, і не сертифіковані Асоціацією, так називатися не можуть. Тому в Україні їх називають співзвучними назвами типу ЕкоБлю, Блютек та інші.

70% українського ринку AdBlue не відповідає нормативам - AdBlue

Матеріал надано Інститутом споживчих експертиз та є його інтелектуальною власністю.
Відповідальність за достовірність наведених даних несе Інститут споживчих експертиз.
Подробиці про результати тесту палива, методику проведення дослідження, акредитацію лабораторії, де проводилися дослідження, наведено на сайті Інституту споживчих експертиз

В Україні склалася загрозлива ситуація на ринку AdBlue – причини

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі автохімія


Цікаве по темі...
• З 1 січня 2025 року в Україні знову підвищуються акцизи на пальне
• Фонд держмайна став співвласником мережі українських заправок Shell
• Shell продає свої АЗС в Україні. Хто покупець?
• За 10 місяців поточного року Україна імпортувала понад 1 млн тонн бензину
• За 9 місяців 2024 року ОККО сплатила понад 15 млрд грн. податків
Головні новини
• Як змінились моторні вподобання українців за час війни. Електро в ТОПі
• Новий Volkswagen ID.7 зміг подолати 794 км на одному заряді
• На шасі Renault К 6*6 виготовили партію 12-кубових цистерн
• «ЕРІДОН ТЕХ» пропонує паливозаправники 5-10 м3 на шасі FOTON
• Renault відроджує легендарну серійну модель Renault 5 Turbo 3E
• В ЄС обговорюють відміну заборони на продаж авто з ДВС
• Renault збирається відмовитися від традиційних кросоверів
• Відтермінування норм Євро-6 проведуть у одне голосування
• Changan розширює дилерську мережу та запрошує до співпраці
• SEAT Arona доступний з новорічною вигодою від 40 000 грн.
• Волонтерський фонд модернізував старі радянські ЗРК "Оса"
• Київ передав на фронт 18-тонну вантажівку та 8 пікапів
• DS Automobiles представляє нового флагмана - електромобіль DS N°8
• IVECO демонструє клієнтам нові електричні S-eWay та eMoovy Experience
• Чернівці придбали нові міські автобуси
• 20 нових пікапів Toyota для Чорних Запорожців
• Парк ДСНС поповнився потужними машинами для розмінування на шасі IVECO
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• Якими були маловідомі луцькі фургони до появи "Волинянки"
• Україна отримає 6 систем ППО від Німеччини
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українські підрозділи ДСНС почали отримувати нові машини 4х4 від українського виробника
• ЗСУ отримали нові українські бронетранспортери БТР-4Е
• В Україні з`явився автомобіль за 630 тис. грн.
• Чим здивувала чеська Jawa
• В Україні оголосили ціни на новий Renault Duster
• З 1 січня 2025 року в Україні знову підвищуються акцизи на пальне
• DAF поставив в Україну надлегкі тягачі XF
• Якими були маловідомі луцькі фургони до появи "Волинянки"
• Стартувало серійне виробництво нового позашляховика Volkswagen Tayron. В Україні - вже в 2025 році
• Європейська компанія вже закупила 1500-у вантажівку DAF
• В Україні почали приймати замовлення на новий Renault Duster
• Як будуть позбавляти водійських прав водіїв-ухилянтів від мобілізації
• Бронеавтомобілі «Козак» отримали захист від дронів-камікадзе
• В Україну прибула перша найпотужніша вантажівка Volvo FH16 Aero 780 к.с.
• Renault у 2025 році повність оновить модельний ряд на українському ринку
Акції у дилерів...
• SEAT Arona доступний з новорічною вигодою від 40 000 грн.
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• На Skoda Octavia діє акційна ціна зі знижкою до 87 000 грн.
• В Україні діє спеціальна цінова пропозиція на тентовані вантажівки DongFeng CL90
• Пропозиція для СТО: «Купуй Opet – отримуй стійку у подарунок»
• «Чорна п`ятниця» на мотоцикли Honda
• BMW X3 xDrive30d доступні за спеціальною ціною
• Бузкова п’ятниця від «Хапай авто»: 500 знижка + 500 на допомогу
• Чорна п`ятниця з Mitsubishi: знижка 5% на кросовери*
• Чорна п’ятниця! -$200 на всі системи автобезпеки Benish
• На обрані товари BMW діє спеціальна пропозицієя до -60%
• В AUTOGROUP можна вигідно підготувати автомобіль до зими
• На обмежений склад тягачів Scania діє акція «Потрійна перевага»
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.