Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно: Авто новини від AUTO-Consulting - реклам

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика IVECO 50 років
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: реклам
• Як реклама допомагає не лише продавати авто, а й підтримувати ЗСУ: ініціатива від маркетингової команди WebMate
• Tesla може отримати штраф за брехню в рекламі
• Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно
• Кабмін пропонує прибрати рекламні щити вздовж доріг
• В Україні відновили мопед з рекламної листівки
• DS Automobiles получил в Украине награду за лучшую автомобильную рекламную кампанию
• В Украине запустили нестандартную рекламную кампанию нового кроссовера Opel Mokka-е
• Новый Lexus NX снялся в рекламном ролике Marvel
• Как одна ошибка в рекламе может обойтись компании в $1 млн.
• Какую рекламу снимали для Львовского мотозавода во времена СССР. Уникальные фото
Ще по реклам...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно

ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-03-22 08:14:52 (1805 разів прочитано)
Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам
Закохані в автомобілі кіномани можуть визначити час подій у фільмі за присутніми в кадрі машинами. І ми дуже обурюємось, коли неуважний режисер чи людина, яка відповідає за реквізит, допускає невідповідну до сюжетних подій модель. Але чи завжди автовиробники платять за присутні в кадрі транспортні засоби свого бренду?
AUTO-Consulting наводив приклади продакт-плейсменту в кіно, де на рівні з головними героями не менш важливими персонажами ставали їх автомобілі. Або навіть самі автівки були головними героями, як у франшизі “Трансформери”. Звісно, для таких екранізацій та ж корпорація General Motors надавала всі потрібні моделі, ще й в кількох екземплярах, на випадок їх участі в ефектних ДТП.

Як автовиробники просувають свої авто через кіно та блокбастери

Скільки коштує продакт-плейсмент для виробників?
"Цікаво, скільки вони заплатили за те, щоб їхня машина з'явилася в цьому фільмі". Ця думка часто виникає, коли за кермом блискучої нової моделі з'являється відомий актор. На диво, майже завжди правильною буде відповідь – нічого! Особливо це стосується класичних фільмів.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

І все це завдяки мистецтву та секретності, як у шпигунському трилері. Адже колись продакт-плейсмент автомобілів був радше везінням, аніж сухим розрахунком маркетологів.

А якби Шон Коннері не використовував Aston Martin DB5 у фільмі "Голдфінгер" 1964 року, або Стів МакКвін не був за кермом Ford Mustang, переслідуючи Dodge Charger у фільмі "Буллітт" 1968 року? Можна лише здогадуватися, як це могло б вплинути на розвиток того чи іншого бренду або моделі.

Заряджена легенда: Ford Mustang Mach-E

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Сьогодні продакт-плейсмент став дуже складним, а стратегія просування настільки комерційно продумана, що жоден автовиробник ніколи відверто не розкриє усіх карт “під запис” скільки їм довелось витратити, щоб потрапити в той чи інший блокбастер.

Відомо, що тактика 1960-х років була дуже ефективною в той час, коли прокат обмежувався кількома телеканалами або кінотеатрами, але сучасні медіа більш розпорошені (особливо в інтернеті), тому отримати переваги від продакт-плейсменту набагато складніше.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Проте там, де є можливість долучити бренд до культурної події світового рівня в актуальний момент, і точно відомо що франшиза випробувана часом, тоді таке просування має особливу цінність. Наразі продакт-плейсмент зростає, і близько третини реквізиту в усьому світі пов'язані з автомобілями, навіть якщо пряму вигоду від продажу важко виміряти.

Деякі персонажі та автомобілі викликають прямі асоціації: якщо ви за кермом Aston Martin, можна уявити себе Джеймсом Бондом, та отримати частку відповідної харизми. Але українськими вулицями частіше можна було бачити білі Peugeot 406 з шашечками таксі, майже як у відомому фільмі.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Як працює продакт-плейсмент
У більш ніж 90% випадків на телебаченні немає ніякої оплати телеканалу або продакшн-компанії за безкоштовно наданий реквізит у вигляді автомобіля.

Продакшн-компанія отримує автомобілі вартістю мільйони гривень на тривалий період, а натомість бренд отримує вимірюване екранне охоплення, яке можна оцінити.

А яка світова практика? Наприклад, в BBC ситуація наступна: жодних гарантій показу, безкоштовна позика автомобіля і жодних платежів у будь-якому випадку. І це при тому, що кінцевий телевізійний продукт може розміщуватися на багатьох платформах – ITV, Netflix, навіть в кіно.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Продакт-плейсмент – це угода між продакшн-компанією та автовиробником. І це не обов'язково гроші. Може бути надання автомобілів у тимчасове користування на рік в обмін на просування продукту. Укладається договір між власником бренду та продакшн-компанією або мовником, де гарантується певний рівень охоплення.

Взаємовигідна кооперація
У випадку з фільмами існує хибна думка, що автовиробники платять великі гроші кінематографістам. Адже самі автомобілі вже розглядаються як оплата “натурою”. Наприклад, у випадку з франшизою про Джеймса Бонда, Aston Martin надає автомобілі для зйомок: деякі просто з заводу, деякі мають спеціальне оснащення, наприклад, повний привід, а деякі взагалі “на убій” для сцен з аваріями.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Автовиробники проводять певну інформаційну кампанію до прем’єри фільму: в друкованих ЗМІ, в Інтернеті, чи іншому цифровому форматі, або спеціально орієнтовану на клієнтську базу даних. Зазвичай це відбувається за три тижні до виходу фільму в прокат та кілька тижнів після.

Часто така кампанія проводиться через спеціалізовану агенцію та по заздалегідь пропписаному сценарію. Хоча іноді автовиробники та продакшн-компанії працюють напряму. Вони оцінюють персонажа, синопсис фільму, цільову аудиторію та території, на які буде розповсюджуватися фільм, але намагаються уникати пасток, таких як асоціації з водінням в нетверезому стані.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

В інтересах фільму, щоб автовиробники максимально використовували його на всіх платформах. Такий “інформаційний бартер” додає синергічного ефекту і йде на користь обом. Адже глобальна комунікаційна міць таких компаній, як BMW – величезна.

Свіжий приклад
Позаштатні "координатори бойовиків" знають агентства та автовиробників і чудово розуміють, які моделі в які фільми та серіали можна запропонувати.

Свіжий приклад, вдале розміщення автомобіля Renault у серіалі Netflix "Тіла" (Bodies). В кадрі з'явився автомобіль Scenic Vision, який на момент виробництва кримінального міні серіалу ще не існував в серійному вигляді, але це не стало на заваді. Використали прототип.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Дія цього серіалу розгортається між 2023 і 2053 роками. Продюсери сказали, що їм потрібен футуристичний автомобіль для сцен 2053 року. У Renault був концепт-кар Scenic Vision – єдиний у світі – і його взяли для Bodies. Серіал виявився успішним, його подивилось багато мільйонів кіноманів і покриття, якого досяг цей автомобіль, було абсолютно феноменальним.

Висновок
Але не завжди автовиробники йдуть на зустріч кіновиробникам. Так, не кожен погодиться надати необхідну модель для сцени, наприклад, в якій наркобарон когось б'є, кладе в багажник машини, та везе на вершину скелі, щоб скинути тіло в прірву. Престижні бренди цураються подібних асоціацій, занадто багато негативу викликають такі сцени.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

От якби та ж модель “грала” в перегонах та першою приходила до фінішу – на таку роль надати автомобіль був би готовий, мабуть, кожен автовиробник. І навіть грошей би ще додав. Але суму все рівно не став би розголошувати. Хіба що віджартувались би кіношною фразою: вони могли б розповісти, але тоді їм довелося б нас вбити.

Які новинки з`являться в Україні в 2024 році. Календар автомобільних прем`єр

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
• Естонія передасть Україні позашляховики, які раніше охороняли кордон з РФ
• Tesla офіційно озвучила середній строк служби батарей своїх електрокарів
• BMW готує електрокари з новою технологією eRE та запасом ходу більше 1000 км
• Новий PEUGEOT 5008 уже в Україні та оголошено ціни
• Компанії по перевезенню негабаритів все частіше обирають саме вантажівки Volvo FH
• Електрокари в Норвегії вже досягли 96,9% частки ринку
• В Україні оголошено ціни на Jeep Wrangler 2025 модельного року
• Jaguar втратив 98% покупців через невдале оновлення
• Військовим знову передали партію пікапів та фургонів Fiat
• Новий Volkswagen Tayron вже доступний до замовлення в Україні. Оголошено ціни
• В Mercedes-Benz визнали невдачу з електричним EQS. Продовження у цієї моделі не буде
Головні новини
• Volkswagen запускає лімітовану спеціальну версію електрокару ID.3 GTX FIRE+ICE
• Китайський виробник готує поставки електричних тягачів 6*4
• Як виглядав перший в світі дизельний двигун і до чого тут Київ
• 15 липня 1941 року: день, коли народився Jeep
• Німеччина планує побудувати близько 10 000 танків, БТРів та БМП для Бундесверу
• Toyota Центр Вінниця отримав престижну нагороду Ichiban 2025
• На шасі IVECO почали випускати новий бортовий автомобіль АТВ-10/1
• Не відкладайте моменти на потім – вигода на автомобілі Mitsubishi до 200 000 грн.
• Що за 3 роки зміг змінити закон про локалізацію?
• Якими були автовози за останні 75 років
• Київ збирається придбати нові тролейбуси за кредитні кошти
• Українські митники викрили схеми незаконного ввезення кількох тисяч автомобілів
• Укртранснафта оновлює парк спецтехніки сучасною електролабораторією вітчизняного виробника
• В Україні запустили найбільший паркінг з сонячною електростанцією
• Rheinmetall передала Україні ще одну мобільну медичну станцію
• Львівщина підсилила оборонців ще 25 позашляховиками иа 2 мотобайками
• Данія профінансувала потужний транспорт для Миколаївських рятувальників
• Renault представляє нову модель SUV в сегменті С
• Peugeot, Citroen та Opel зміцнюють позиції на ринку LCV: більше 30% та позиція лідера в Україні
• Систематична робота – заслужене визнання. Як український автохолдинг роками будував репутацію відповідального бізнесу
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Cezet (CZ)
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Незабаром нас очікує лавина мотоциклістів. Ворог готує величезне угрупування
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• В Україні з`явились нові коди на автомобільних номерах. Що вони означають?
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• Розробки Toyota можуть завершити еру електромобілей
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Прикордонники знайшли найкращу заміну вантажівкам ГАЗ-66
• В Україні новий лідер серед електромобілей
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
Акції у дилерів...
• Не відкладайте моменти на потім – вигода на автомобілі Mitsubishi до 200 000 грн.
• Renault в Україні запустила сервісну акцію «Відчуй літо на повну з вигідним ТО»
• Opet купуй — СТО модернізуй! Стартувала акція для легкових СТО
• На Mazda CX-30 діють спеціальні ціни з вигодою від 83700 грн.
• Volkswagen Crafter пропонується з вигодою до 160 000 грн.
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.