Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно: Авто новини від AUTO-Consulting - реклам

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: реклам
• Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно
• Кабмін пропонує прибрати рекламні щити вздовж доріг
• В Україні відновили мопед з рекламної листівки
• DS Automobiles получил в Украине награду за лучшую автомобильную рекламную кампанию
• В Украине запустили нестандартную рекламную кампанию нового кроссовера Opel Mokka-е
• Новый Lexus NX снялся в рекламном ролике Marvel
• Как одна ошибка в рекламе может обойтись компании в $1 млн.
• Какую рекламу снимали для Львовского мотозавода во времена СССР. Уникальные фото
• Автоимпортерам на заметку. Есть ли альтернатива огромным медиа бюджетам в наружной рекламе?!
• «Дизельгейта по-украински не получилось»: Мексиканские VW Golf Sportwagen опять рекламируют в Украине
Ще по реклам...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно

ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-03-22 08:14:52 (1549 разів прочитано)
Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам
Закохані в автомобілі кіномани можуть визначити час подій у фільмі за присутніми в кадрі машинами. І ми дуже обурюємось, коли неуважний режисер чи людина, яка відповідає за реквізит, допускає невідповідну до сюжетних подій модель. Але чи завжди автовиробники платять за присутні в кадрі транспортні засоби свого бренду?
AUTO-Consulting наводив приклади продакт-плейсменту в кіно, де на рівні з головними героями не менш важливими персонажами ставали їх автомобілі. Або навіть самі автівки були головними героями, як у франшизі “Трансформери”. Звісно, для таких екранізацій та ж корпорація General Motors надавала всі потрібні моделі, ще й в кількох екземплярах, на випадок їх участі в ефектних ДТП.

Як автовиробники просувають свої авто через кіно та блокбастери

Скільки коштує продакт-плейсмент для виробників?
"Цікаво, скільки вони заплатили за те, щоб їхня машина з'явилася в цьому фільмі". Ця думка часто виникає, коли за кермом блискучої нової моделі з'являється відомий актор. На диво, майже завжди правильною буде відповідь – нічого! Особливо це стосується класичних фільмів.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

І все це завдяки мистецтву та секретності, як у шпигунському трилері. Адже колись продакт-плейсмент автомобілів був радше везінням, аніж сухим розрахунком маркетологів.

А якби Шон Коннері не використовував Aston Martin DB5 у фільмі "Голдфінгер" 1964 року, або Стів МакКвін не був за кермом Ford Mustang, переслідуючи Dodge Charger у фільмі "Буллітт" 1968 року? Можна лише здогадуватися, як це могло б вплинути на розвиток того чи іншого бренду або моделі.

Заряджена легенда: Ford Mustang Mach-E

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Сьогодні продакт-плейсмент став дуже складним, а стратегія просування настільки комерційно продумана, що жоден автовиробник ніколи відверто не розкриє усіх карт “під запис” скільки їм довелось витратити, щоб потрапити в той чи інший блокбастер.

Відомо, що тактика 1960-х років була дуже ефективною в той час, коли прокат обмежувався кількома телеканалами або кінотеатрами, але сучасні медіа більш розпорошені (особливо в інтернеті), тому отримати переваги від продакт-плейсменту набагато складніше.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Проте там, де є можливість долучити бренд до культурної події світового рівня в актуальний момент, і точно відомо що франшиза випробувана часом, тоді таке просування має особливу цінність. Наразі продакт-плейсмент зростає, і близько третини реквізиту в усьому світі пов'язані з автомобілями, навіть якщо пряму вигоду від продажу важко виміряти.

Деякі персонажі та автомобілі викликають прямі асоціації: якщо ви за кермом Aston Martin, можна уявити себе Джеймсом Бондом, та отримати частку відповідної харизми. Але українськими вулицями частіше можна було бачити білі Peugeot 406 з шашечками таксі, майже як у відомому фільмі.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Як працює продакт-плейсмент
У більш ніж 90% випадків на телебаченні немає ніякої оплати телеканалу або продакшн-компанії за безкоштовно наданий реквізит у вигляді автомобіля.

Продакшн-компанія отримує автомобілі вартістю мільйони гривень на тривалий період, а натомість бренд отримує вимірюване екранне охоплення, яке можна оцінити.

А яка світова практика? Наприклад, в BBC ситуація наступна: жодних гарантій показу, безкоштовна позика автомобіля і жодних платежів у будь-якому випадку. І це при тому, що кінцевий телевізійний продукт може розміщуватися на багатьох платформах – ITV, Netflix, навіть в кіно.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Продакт-плейсмент – це угода між продакшн-компанією та автовиробником. І це не обов'язково гроші. Може бути надання автомобілів у тимчасове користування на рік в обмін на просування продукту. Укладається договір між власником бренду та продакшн-компанією або мовником, де гарантується певний рівень охоплення.

Взаємовигідна кооперація
У випадку з фільмами існує хибна думка, що автовиробники платять великі гроші кінематографістам. Адже самі автомобілі вже розглядаються як оплата “натурою”. Наприклад, у випадку з франшизою про Джеймса Бонда, Aston Martin надає автомобілі для зйомок: деякі просто з заводу, деякі мають спеціальне оснащення, наприклад, повний привід, а деякі взагалі “на убій” для сцен з аваріями.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Автовиробники проводять певну інформаційну кампанію до прем’єри фільму: в друкованих ЗМІ, в Інтернеті, чи іншому цифровому форматі, або спеціально орієнтовану на клієнтську базу даних. Зазвичай це відбувається за три тижні до виходу фільму в прокат та кілька тижнів після.

Часто така кампанія проводиться через спеціалізовану агенцію та по заздалегідь пропписаному сценарію. Хоча іноді автовиробники та продакшн-компанії працюють напряму. Вони оцінюють персонажа, синопсис фільму, цільову аудиторію та території, на які буде розповсюджуватися фільм, але намагаються уникати пасток, таких як асоціації з водінням в нетверезому стані.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

В інтересах фільму, щоб автовиробники максимально використовували його на всіх платформах. Такий “інформаційний бартер” додає синергічного ефекту і йде на користь обом. Адже глобальна комунікаційна міць таких компаній, як BMW – величезна.

Свіжий приклад
Позаштатні "координатори бойовиків" знають агентства та автовиробників і чудово розуміють, які моделі в які фільми та серіали можна запропонувати.

Свіжий приклад, вдале розміщення автомобіля Renault у серіалі Netflix "Тіла" (Bodies). В кадрі з'явився автомобіль Scenic Vision, який на момент виробництва кримінального міні серіалу ще не існував в серійному вигляді, але це не стало на заваді. Використали прототип.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

Дія цього серіалу розгортається між 2023 і 2053 роками. Продюсери сказали, що їм потрібен футуристичний автомобіль для сцен 2053 року. У Renault був концепт-кар Scenic Vision – єдиний у світі – і його взяли для Bodies. Серіал виявився успішним, його подивилось багато мільйонів кіноманів і покриття, якого досяг цей автомобіль, було абсолютно феноменальним.

Висновок
Але не завжди автовиробники йдуть на зустріч кіновиробникам. Так, не кожен погодиться надати необхідну модель для сцени, наприклад, в якій наркобарон когось б'є, кладе в багажник машини, та везе на вершину скелі, щоб скинути тіло в прірву. Престижні бренди цураються подібних асоціацій, занадто багато негативу викликають такі сцени.

Прихована реклама або скільки платять автовиробники за просування свого бренду в кіно - реклам

От якби та ж модель “грала” в перегонах та першою приходила до фінішу – на таку роль надати автомобіль був би готовий, мабуть, кожен автовиробник. І навіть грошей би ще додав. Але суму все рівно не став би розголошувати. Хіба що віджартувались би кіношною фразою: вони могли б розповісти, але тоді їм довелося б нас вбити.

Які новинки з`являться в Україні в 2024 році. Календар автомобільних прем`єр

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
• В дилерській мережі Renault вже стартували тест-драйви нового Renault Duster
• Renault Rafale отримав 5 зірок в краш-тестах Euro NCAP
• Чим може обернутися протистояння китайських та європейських автовиробників на ринку ЄС
• Subaru вперше очолила рейтинг надійності авто, випередивши інших японських конкурентів
• Honda представила оновлений логотип вперше за 40 років
• В Україні оголошені ціни на новий PEUGEOT 3008
• Стали відомі подробиці про новий PEUGEOT 3008 для ринку України
• В Україні продані перші автомобілі INEOS Grenadier
• Як прийнятий Закон про спрощення на ринку вживаних автомобілів вплине на авторинок. Коментарій ВААІД
• Renault 5 E-Tech назвали Автомобілем Року 2025
• Cupra планує вихід на ринок США
• Новий Nissan Qashqai отримав нагороду "Лідер ціни та якості"
• Ринок перепродажів автомобілів паралізовано. Коли він знову запрацює?
• Оголошено ціни на новий Skoda Enyaq
Головні новини
• Як виглядає український авторинок у 2024 році на фоні інших країн Європи
• У Львові відкрили хаб, де можна навчитися ремонтувати автомобілі
• Під Києвом відкриється новий автосалон Lexus
• У Головному сервісному центрі МВС України призначено нове керівництво
• В Україні пропонуються автовишки CTE від 14 до 62 метрів
• БФ Повернись живим почав поставляти вантажівки військовим
• Як правильно продати вживане авто: оголошення, фото, ціна, документи та інші аспекти
• В Китаї почали використовувати новий транспорт - беспілотні безрейкові електричні трамваї
• Поліція отримає партію патрульних автомобілів на базі OPEL Combo та CITROEN Jumper
• Рятівники отримали 3 піротехнічні автомобілі «Козак ПМ-Л» від Словенії
• Який активний парк транспортних засобів в Україні? З`явилось непряме підтвердження
• Напівпричепи MEGA – лідер ринку сегменту самоскидів у 2024 році в Україні
• Що залишилося від СБА "Новатор" після підриву на протитанковій міні
• В сервісних центрах МВС фіксують великий ажіотаж на перереєстрацію автомобілів
• Ужгород придбає 9 електробусів
• Аграрна компанія знайшла заміну КАМАЗам. Що закупили?
• Euro NCAP назвав Zeekr X кращим в своєму класі
• DS Automobiles традиційно став автомобільним партнером PARIS FASHION WEEK 2025
• Надзвичайники отримали партію важких пожежних автоцистерн на шасі Daewoo
• В асортименті Opet з`явилась новинка для комерційної техніки
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Віце-прем'єр міністерка відвідала Чернігівський автозавод і закликала купувати його продукцію
• Стали відомі подробиці про проєкт збирання пікапів в Україні
• В Україні виготовили універсальний самоскид для комунальних служб для заміни МАЗів
• Президент підписав закон 9083 про спрощення торгівлі вживаними автомобілями. Що це змінює?
• В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
• В дилерській мережі Renault вже стартували тест-драйви нового Renault Duster
• В Україні запроваджено крупновузлове складання міні-екскаваторів на гусеничній ході
• Renault Rafale отримав 5 зірок в краш-тестах Euro NCAP
• Чим може обернутися протистояння китайських та європейських автовиробників на ринку ЄС
• Subaru вперше очолила рейтинг надійності авто, випередивши інших японських конкурентів
• Коли в Україні знову запрацює перереєстрація авто?
• Виробник українського бронеавтомобіля Inguar-3 отримав перші держзамовлення
• Honda представила оновлений логотип вперше за 40 років
• Обслуговування авто взимку: 12 речей, які має знати кожен водій. Частина 1
• Виробництво бронеавтомобілів «Новатор» збільшено більш ніж у три рази в 2024 році
Акції у дилерів...
• В Україні діє спеціальна пропозиція на найдоступніший BMW
• На новий BMW 3 серії діє спеціальна пропозиція від 1 510 000 грн.*
• На CITROEN C3 діють вигідні ціни – від 640 000 грн.
• В січні Skoda Karoq доступний за вигідною ціною від 1 217 000* грн.
• Пропозиція для СТО від Opet та «АВТОНОВА-Д»
• Зимова вигода до 155 000 грн. на кросовери Mitsubishi
• В Україні діють спеціальні ціни на Mazda CX-60 2024 року виробництва. Мінус 110 000 грн.
• Справжній подарунок до різдвяних світ: Jeep Compass доступний зі знижкою до 100 000 грн.
• На SEAT ATECA діє спецпропозиція з ціновою вигодою від 108 000 грн.
• SEAT Arona доступний з новорічною вигодою від 40 000 грн.
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• На Skoda Octavia діє акційна ціна зі знижкою до 87 000 грн.
• В Україні діє спеціальна цінова пропозиція на тентовані вантажівки DongFeng CL90
• Пропозиція для СТО: «Купуй Opet – отримуй стійку у подарунок»
• «Чорна п`ятниця» на мотоцикли Honda
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.