Honda готує новий CR-V із витратою палива 1,61 літра на 100 км (за результатами вимірів за циклом WLTC). Ключову характеристику гібрида Honda CR-V PHEV, що заряджається, розкрив Мінпромторг Китайської Народної Республіки. Судячи з сертифікаційних документів, у новому поколінні версія PHEV збереже силову установку i-MMD на основі атмосферного 2,0-літрового двигуна, а зовнішні відмінності гібрида, що заряджається, виявляться незначними. |
Новий Honda CR-V дебютував два місяці тому у двох модифікаціях: базовий кросовер зберіг турбомотор 1.5 у зв'язці з варіатором, у звичайного гібрида – силова установка на основі «атмосферника» 2.0, яка не вимагає зарядки від розетки. Але для Китаю Honda готує більш економічний гібрид, що заряджається — саме таку машину частково розкрив Мінпромторг КНР.
У новому поколінні силову установку i-MMD переналаштують - віддачу атмосферного двигуна збільшать зі 146 до 150 к.с., а ось електродвигун розвиватиме ті ж 184 к.с. Принципова схема не зміниться, але ефективність системи зросте – витрата палива за циклом WLTC скоротиться з 1,84 до 1,61 л на 100 км, а максимальна швидкість зросте зі 160 до 193 км/г. Місткість тягової батареї та запас ходу без активації ДВЗ не вказані, але попередник міг проїжджати на електротязі до 65 км (WLTC).
Дебют Honda CR-V PHEV, напевно, відбудеться в Китаї до кінця осені. Аналогічну силову установку мають отримати європейські версії кросовера. Для більш консервативних покупців, не готових заряджати свої машини від розетки, Honda пропонує компактні та дешеві аналоги на кшталт нового XR-V.
Представлений новий бюджетний кросовер Dongfeng-Honda XR-V
|