Корпоративний автопарк як вагома конкурентна перевага
Корпоративний автопарк це не просто засоби пересування: його роль і спектр використання куди більші. Залежно від сфери діяльності бізнесу такі автомобілі забезпечують доставку вантажів і переміщення працівників, від них залежить швидкість виконання замовлень і не тільки.
Крім того, їх нерідко використовують в маркетингових цілях. Річ у тім, що брендовані автівки це повноцінні мобільні рекламні щити, на яких розміщують що завгодно – від лого та контактів до переліку надаваних послуг чи продаваних товарів. У такий спосіб можна підвищити впізнаваність бренду й просто привернути додаткову увагу до бізнесу.
Врешті-решт, власний парк транспортних засобів це великий плюс для співробітників. Для них це означає, що не потрібно мати діло з ремонтом і затратами на амортизацію, і ще раз підкреслює серйозність і надійність компанії, в якій вони працевлаштовані.
Треба, однак, зауважити, що такий автопарк потребує періодичного оновлення, щоб належно виконувати всі покладені на нього функції. Це дає змогу компанії – або навіть приватному підприємцю, який зареєстрований як ФОП, – стабільно працювати, мінімізуючи експлуатаційні витрати, і швидко й ефективно взаємодіяти з клієнтами та партнерами. Своєчасно оновлюючи корпоративний автопарк, ви беззаперечно посилюєте власні позиції в бізнес-середовищі.
Відразу напрошується логічне запитання: а де в Україні можна придбати хороший автомобіль для бізнесу? Відповідь на нього має холдинг GM GROUP, який вже не перший рік задовольняє потреби вітчизняних автомобілістів. Незалежно від того, чи потрібно вам збудувати корпоративний автопарк з нуля чи оновити наявний, компанія має що запропонувати.
Холдинг GM GROUP: один із лідерів авторинку з майже 30-річною історією
За три десятиліття компанія виросла з невеликого підприємства, що продавало нові автівки одної-єдиної марки, в потужного гравця на українському авторинку. Так, 2024 рік GM GROUP завершив на почесному третьому місці серед дилерських автохолдингів України з часткою 4.5 % і помітно наростив динаміку продажів (чого варті одні тільки солідні +43 % у сегменті продажів вживаних машин) порівняно з 2023-м.
Сьогодні у складі GM GROUP працюють 17 офіційних дилерських центрів (13 з яких – 3S-концептуальні) 10 відомих автомобільних марок – Toyota, Renault, Skoda, Mitsubishi, Audi, Volkswagen, Peugeot, Subaru, Hyundai, а також JAC. Вони розташовані в семи областях України – у Хмельницькій (де, власне, все і розпочалося), а також у Київській, Вінницькій, Житомирській, Тернопільській, Чернівецькій і Черкаській.
Показово, що послугами GM GROUP, крім приватних осіб, користуються сотні корпоративних клієнтів з різних куточків України. Це як локальні приватні й державні підприємства, так і великі міжнародні бізнеси, співпраця з якими перейшла на стратегічний рівень.
Водночас Холдинг пишається тим, що має широке коло партнерів. Йдеться передусім про низку державних і приватних банків («ПриватБанк», «Ощадбанк», «Креді Агріколь», «Юнекс Банк») та страховиків («ТАС», «PZU Україна», «Перша Страхова», «Арсенал Страхування» тощо).
Переваги співпраці з GM GROUP
Бути корпоративним клієнтом Холдингу – надійний і вигідний вибір. І річ не лише в тому, що компанія працює в автобізнесі уже ось майже три десятки років. GM GROUP пропонує своїм потенційним і активним клієнтам низку чітких і конкретних переваг, а саме:
1. Авто для бізнесу під будь-які запити. Компанія реалізує автомобілі 10 популярних брендів у різних цінових сегментах і однією з перших ввозить в Україну новинки. Пристойний асортимент дає змогу клієнтам підібрати підхоже рішення незалежно від запиту – це і економічні моделі для повсякденного пересування містом, і різноманітний комерційний транспорт, і представницькі авто для керівників і топ-менеджерів. Не соромтеся звертатися навіть з екзотичним проханням – варіант знайдеться!
2. Розгалужена дилерська мережа. Холдинг оперує загалом 17 автосалонами в семи регіонах України, включаючи столицю, що, своєю чергою, забезпечує швидку (протягом декількох днів) поставку авто та оперативний сервіс найвищої якості. Довго чекати свою машину точно не доведеться, а якщо з нею виникнуть проблеми (що малоймовірно, позаяк всі ТЗ попередньо перевіряють на авторизованих СТО з видачою спеціального Сертифіката перевірки), їх негайно усунуть.
3. Гарантійне та післягарантійне обслуговування. В GM GROUP чудово усвідомлюють, наскільки важлива безперебійна робота корпоративного автопарку. Тож надають всебічну технічну підтримку (діагностика, ремонт, сервісне обслуговування) упродовж і після закінчення терміну дії гарантійного періоду і, звісно, ніколи не відмовлять у страхуванні транспорту.
4. Різні формати співпраці. Холдинг практикує як прямі продажі з істотними корпоративними знижками, так і продажі із залученням додаткових фінансових інструментів, про які – далі.
5. Методи, що дозволяють заощадити. Компанія іде назустріч клієнтам, які мають змогу оптимізувати свої витрати на транспорт завдяки кредитуванню, лізингу або участі у програмі Trade-In.
6. Персоналізований підхід. Клієнтоорієнтованість завжди була відмінною рисою GM GROUP, і напрям корпоративних продажів не став винятком. В Холдингу знають: у кожної компанії є свої вимоги й побажання до автопарку, – тому надають індивідуальні умови та спеціальні і/або комплексні пропозиції, адаптовані під специфіку вашого бізнесу. Передбачена, звісно, і всебічна підтримка клієнта на кожному етапі взаємодії з ним – допомога з вибором оптимальної моделі(-ей) авто, юридичний супровід у питаннях фінансування й страхування та інше. Ба більше, GM GROUP пропонує послугу зворотного викупу корпоративних автомобілів після завершення певного строку їх використання на пільгових умовах. Отже, клієнт одним пострілом вбиває відразу двох зайців: має змогу краще планувати розвиток бізнесу і позбувається клопоту, як продати старий автопарк.
Конкурентоспроможність бізнесу залежить від багатьох чинників, і автомобілі – один із ключових. Розвиваючи власний автопарк, ви інвестуєте у стабільність і продуктивність своєї справи. Тож нехай ваш бізнес працює швидше і ефективніше – разом із надійними автомобілями від GM GROUP!
Електромобілі в Україні: що треба знати перед купівлею у 2025-му році
|