Перші плагін-гібриди Audi Q7/Q8 TFSI e quattro вже в Україні та доступні для замовлення
ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-10-04 19:16:17 (3147 разів прочитано)
Компанія Audi вже не перший рік робить ставку на електромобільність і відома своїми амбітними планами з часом узагалі відмовитися від авто з ДВЗ. Втім, затіяна німецьким автобудівником електромобільна революція відверто пробуксовує – попит на електрокари, за даними American Arbitration Association, знижується, – тому в кращому випадку відкладається. Менше з тим споживачі у всьому світі дедалі більше й активніше цікавляться гібридами, тож в Audi вирішили піти їм назустріч, зосередившись серед іншого на випуску плагін-гібридів, які виробник розглядає як місток до електричного майбутнього.
У рамках цієї стратегії німецька компанія не так давно представила PHEV-версії моделей Q7 та Q8 – Q7 TFSI e quattro і Q8 TFSI e quattro відповідно. Українці вже сьогодні можуть замовити їх у виробництво – а AUTO-Consulting розповідає, що підготувала Audi для вітчизняних та іноземних автомобілістів.
Обидва п’ятимісні плагін-гібриди отримали оновлений силовий агрегат, який зробив їх потужнішими, динамічнішими й екологічнішими. У його складі – шестициліндровий бензиновий двигун Otto об’ємом 2995 куб. см потужністю 340 кінських сил (250 кВт) і компактний електромотор (PSM) максимальною потужністю 178 кінських сил (130 кВт), які працюють спільно з восьмиступеневою АКПП.
Потужність версій 55 TFSI e quattro зросла до 394 к. с. (600 Нм крутного моменту); 60 TFSI e quattro – до 490 к. с. (700 Нм крутного моменту). Молодші модифікації розганяються до 100 км/год за 5.7 с, тоді як старші – рівно за 5 с. Цікаво, що максимальна швидкість усіх моделей обмежена програмно – витиснути з них більш ніж 240 км/год не вдасться (на повністю електричному двигуні – не більше 135 км/год).
Запас ходу новинок суто на електриці доволі вражаючий – на електротязі гібриди здатні проїхати до 90 км у міському циклі відповідно до стандарту WLTP EAER City. Більш ніж задовільну автономність уможливив новий 370-вольтовий акумулятор ємністю 25.9 кВт∙год з рідинним охолодженням, який складається з 6 стеків по 17 комірок кожен і розташований під підлогою багажника. (Таке розміщення, до слова, дало змогу заощадити корисний простір і за умови складених задніх сидінь забезпечити об’єм багажного відсіку 1589 / 1863 л для моделей Q7 TFSI e quattro і Q8 TFSI e quattro відповідно.) Витрати пального при повному акумуляторі становлять близько півтора літра, а якщо він повністю розряджений, вони зростуть до 9–11 л.
Літій-іонна тягова батарея підтримує заряджання потужністю до 7.4 кВт∙год – щоб поповнити її заряд на 100 %, знадобиться менше чотирьох годин. Для побутового заряджання – тобто від звичайної домашньої розетки – передбачена система e-tron compact .
Обидва PHEV вперше доступні з повним рульовим керуванням для підвищення рівня безпеки й комфорту. Стійкості на дорозі та мінімального крену кузова вдалося досягти за допомогою електромеханічної системи стабілізації нахилу, яка гарантує ще більш динамічну керованість.
Крім того, одним із нововведень став вибір режиму початку руху – гібридного або повністю електричного. Він залишається активним, допоки водій не змінить його вручну; при цьому виробник налаштував електричний режим так, щоб використовувати лише двигун, який живиться від батареї, навіть коли педаль газу натиснута «в підлогу». Гібридний же режим має дві стратегії роботи: автоматичний (збалансована робота ДВЗ і електродвигуна) і утримання (підтримування наявного заряду батареї на заданому рівні з мінімальними коливаннями завдяки рекуперації).
Інші особливості та фішки нових Audi Q7 TFSI e quattro і Q8 TFSI e quattro, які варті згадки:
● Інтелектуальне заряджання батареї на швидкості вище 65 км/год у режимі заряджання, який завершується, коли акумулятор заряджається до максимальної ємності на 75 %.
● Система допомоги водію Predictive Efficiency Assistant (PEA), яка використовує дані навігації і аналізує відстань до машини, що їде попереду, для вибору між рухом накатом з вимкненим TFSI та рекуперацією.
● Електромотор у ролі генератора виконує всі легкі й помірні гальмування до 0.3 g – це становить майже 90 % усіх уповільнень під час повсякденного водіння. Своєю чергою, гідравлічні колісні гальма задіюються лише у випадку різкого гальмування.
● LED-фари високої інтенсивності у стандартній комплектації (матричні LED-фари доступні опціонально). Цифрові світлові підписи денних ходових вогнів і задніх ліхтарів надають автівкам впізнаваного вигляду.
● Об’ємний просторовий звук завдяки аудіосистемі Bang & Olufsen з 17 або 23 динаміками і динамічною компенсацією шумів у русі.
● Лінійка колісних дисків включає 5 нових дизайнів для розмірів від 21 до 23 дюймів залежно від моделі.
Звісно, це далеко не все, чим приваблюють нові плагін-гібриди – тому ж екстер’єру цілком можна присвятити окрему статтю. Детальніше ознайомитися з ними і замовити вподобану модель у бажаній конфігурації українцям пропонує національний холдинг GM GROUP. Потенційних покупців завжди будуть раді бачити й вичерпно проконсультувати в «Audi Центр Хмельницький», який є офіційним дилером німецького бренду в Західному регіоні й уже розпочав прийом замовлень на AUDI Q7 TFSI E ТА Q8 TFSI E.
Оформлюйте запис на консультацію і ставайте одним із перших в Україні власників електрифікованих новинок Audi!
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.