Renault представила фургон для доставки майбутнього: Авто новини від AUTO-Consulting - Renault

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Renault
• Renault представляє концепт Renault 4 Savane 4x4 на Ролан-Гаррос 2025
• В Україні оголошено переможця «Дилер року» від Renault
• Аграрна компанія обрала нові бензовози на шасі Renault C
• Стала відома назва нового кросовера Renault сегменту C
• Група Renault продовжує наступ у сфері електрифікації
• Renault Trucks пропонує дворядні кабіни вже й у важкому сегменті
• Український виробник комерційної техніки поповнив автопарк новими Renault Duster
• На шасі Renault Trucks K 6x6 виготовили паливозаправники
• На вантажівки Volvo та Renault діятимуть вигідна партнерська программа кредитування
• Renault підвищує обізнаність молодих водіїв про ризики надмірної швидкості
Ще по Renault...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Renault представила фургон для доставки майбутнього

ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-09-20 08:22:35 (3978 разів прочитано)
Renault представила фургон для доставки майбутнього - Renault
Електронна комерція дала поштовх експоненціальному зростанню вантажних перевезень, обмеження руху в центрах міст посилюються, а фахівці з доставки, торговці та роздрібні торговці усвідомлюють, що їхні потреби незабаром переростуть звичайні фургони. Група Renault використовує нову платформу FlexEVan, яку Renault розробила разом зі своїми партнерами з Flexis, щоб створити своє бачення наступного омріяного вантажного автомобіля - через 65 років після того, як Estafette здійснив революцію у світі фургонів. Технічні характеристики ґрунтуються на вимогах та відгуках професіоналів, а дві основні цілі - забезпечити безпеку водіїв та вантажів, а також швидке завантаження та розвантаження.
Новаторська спадщина Estafette
Концепт Estafette має набагато більше спільного з символічним фургоном Renault 1959 року, ніж веселі круглі фари. Вони одночасно радикально інноваційні та практичні. Оригінальний Estafette був найпершим автомобілем марки Renault, який розмістив весь силовий агрегат - двигун і трансмісію - спереду, щоб звільнити весь простір ззаду для завантаження. Новий Estafette 4.0 - це перший автомобіль з електричною платформою FlexEVan, який має намір докорінно змінити світ вантажних автомобілів. Обидві моделі були розроблені, щоб полегшити життя водіям, які здійснюють доставку, торговцям і роздрібним продавцям, і обидві надзвичайно компактні - просторі всередині, але при цьому зручні для паркування. Обидві моделі мають двостулкові двері для неперевершеної зручності та безпеки.

Renault представила фургон для доставки майбутнього - Renault

І обидві моделі були розроблені для професіоналів і разом з ними. У 1959 році Renault запустив свій Estafette з французького турніру з доставки вантажів. Концепт Estafette стане серійним фургоном через два роки, тож слідкуйте за новинами!

Розміри концепту Estafette (4,87 х 1,92 метра) знаходяться в тій же лізі, що і у Kangoo L2 (4,91 х 1,86 метра). Вони обидва поміщаються на стандартному паркувальному місці (довжиною менше 5 метрів), при цьому є більш маневреними, з радіусом розвороту між бордюрами, подібним до Clio (трохи більше 10 метрів). Але концепт Estafette значно вищий (2,59 метра порівняно з 1,85), тому його силует має чітко виражену вертикальну форму. Завдяки цьому водій може без особливих зусиль переміщатися між кабіною і вантажним відсіком.

Renault представила фургон для доставки майбутнього - Renault

Відкриття дверей, що полегшують життя
Бокові розсувні двері відкриваються одним швидким рухом, тому водієві не потрібно постійно тягнути їх назовні і назад, а потім знову назад. Вони заощаджують значну кількість часу і значно полегшують роботу водія, який робить десятки зупинок на день.

Плавний силует
Гладкі обриси - єдиною відмінною рисою є хвилястість, що підкреслює решітку - надають концепту Estafette м'якого відчуття, яке приховує в собі технологію на вершині досконалості. Уявіть собі холодильник Smeg у поєднанні з плюшевою іграшкою.

Рішуча заявка про себе
З м'яких контурів носової частини концепту Estafette, під лобовим склом, виділяється потужна решітка радіатора, що привертає увагу до бренду фургона. Логотип Renault Nouvel'R з підсвічуванням чітко відображається в новому фірмовому світлодіодному візерунку, що утворює великі вертикальні фрагменти логотипу на кінцях решітки.

Renault представила фургон для доставки майбутнього - Renault

Лобове скло у формі триптиху
Щоб забезпечити водієві панорамний вид на міські околиці, гігантське лобове скло огинає борт, з'єднуючись з двома вражаюче широкими вікнами, що утворюють триптих. Ззовні непомітна рама допомагає створити ефект високотехнологічного «захисного скла шолома», натякаючи на передові функції безпеки фургона.

Ультра-ергономічний простір кабіни
Простір кабіни виконано в яскравому жовтому кольорі і оснащено єдиним сидінням для водія (відкидне сидіння поруч з ним призначене виключно для тренувань). Сидіння знаходиться на платформі, тому водій знаходиться в зручному, безпечному положенні. Все, що йому потрібно зробити, це повернути сидіння, щоб встати без додаткового навантаження на ноги або тулуб. І будь-хто зі зростом до 1,90 метра може стояти в салоні абсолютно рівно. Платформа під сидінням має 7 висувних ящиків (3 з боку дверей, 4 з іншого боку).

Високотехнологічна, модульна панель приладів
Приладова панель концепту Estafette переповнена технологіями і не має захисного козирка в зоні керма. Вона розділена на 7-дюймовий екран, що відображає інформацію приладової панелі, і 12-дюймовий екран посередині, звернений до водія. В основі екрану, на поверхні по центру керма та в зоні біля дверей розміщено низку віджетів, що надають доступ до улюблених функцій водія в один дотик. Відкрита технологія мультимедійної системи дозволяє запускати різноманітні програмні додатки, розроблені спеціально для бізнесів, що використовують цей автомобіль.

Renault представила фургон для доставки майбутнього - Renault

Функціональний та безпечний вантажний відсік
Розсувні двері відокремлюють кабіну від вантажного відсіку. Вони автоматично зачиняються, коли водій повертається в кабіну або виходить з автомобіля - таким чином, вантажі, що знаходяться в кузові, завжди в безпеці. Вантажний відсік має чотири відкидні полиці, де водій може зручно і логічно розмістити вантажі.

Максимальна безпека під час роботи
Кожна деталь дизайну екстер'єру та інтер'єру оптимізована для плавного та надзвичайно безпечного керування. Наприклад, під час обходів водієві ніколи не потрібно відкривати задній ролет або виходити на дорогу. Це гарантує безпеку водієві та його вантажу (вантаж ніколи не буде доступний або видимий ззовні фургона).

SDV-архітектура оптимізує модернізацію та оснащення фургона
Концепт Estafette - це перший автомобіль Групи Renault, побудований на основі електронної архітектури SDV (Software-Defined Vehicle - програмно-визначений транспортний засіб). Він відкриває двері до наступного покоління електричних транспортних засобів, які будуть інтелектуальними, масштабованими та модульними. Ця архітектура SDV була розроблена компанією Ampere, провідним спеціалістом Групи Renault в галузі інтелектуальних електромобілів, безпосередньо підключена до хмарного середовища і відіграє важливу роль у підвищенні експлуатаційної та економічної ефективності транспортного засобу. Вона пов'язує клієнтів з новими послугами, оновлює автомобіль протягом усього його життєвого циклу, дізнається про звички користувача і сприяє зниженню витрат на експлуатацію приблизно на 30%.

Renault представила фургон для доставки майбутнього - Renault

Модульний
Технологія SDV особливо корисна для вантажних автомобілів, оскільки вона надає безліч нових можливостей для персоналізації, які користуються дуже високим попитом серед професіоналів. Вона також дозволяє клієнтам додавати високоефективні розетки, які необхідні для багатьох переобладнань (наприклад, для встановлення холодильного відсіку або спеціального освітлення в робочій зоні). І вам не знадобляться додаткові запобіжники: вбудована панель містить три розетки високої потужності і є єдиним інтерфейсом, необхідним для безпечного живлення всіх нових електроприладів, пов'язаних з переобладнанням.

Технологія SDV фургона також адаптується до екосистем у всіх інфраструктурах управління, які зараз використовуються автопарками. Залежно від типу переобладнання, приладова панель може легко відображати будь-яку відповідну інформацію (наприклад, температуру в холодильній камері).

Розумний
Архітектура SDV по суті перетворює електричну та електронну проводку транспортного засобу на інтелектуальну систему, що включає високопродуктивні комп'ютери та нові підключені пристрої, які, в свою чергу, миттєво надають комп'ютерам фургона величезні обсяги даних.

Масштабований
Досвід роботи з SDV схожий на той, який ми отримали вдома, коли перейшли з комутованого модему на ADSL, а потім на оптоволокно: обсяг даних, які ми можемо завантажувати, значно більший. SDV може завантажувати та інтегрувати значні оновлення, модернізації та новий контент протягом усього свого життєвого циклу. Для масштабування програмне забезпечення має бути відокремленим від апаратного забезпечення, і необхідно використовувати програмне забезпечення, яке прослужить найдовше. І, знову ж таки, система дуже схожа на домашнє підключення: ви повинні мати можливість збільшити пам'ять і продуктивність платформи.

Відкрите програмне забезпечення також допомагає покращити управління електроенергією, що робить електромобілі все більш ефективними та розумними. Завдяки оновленням SDV також можуть адаптуватися до уподобань клієнта і ставати кращими протягом усього терміну експлуатації. А автомобільний сектор постійно підвищує безпеку (для водіїв, пасажирів і оточуючих), а також захищеність (для захисту бортових систем від шкідливого програмного забезпечення).

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• Чернігівський тролейбус Еталон Е122 викликав шквал захоплення у Хмельницькому
• Український перевізник придбав 11 найпотужніших тягачів Volvo FH 780
• Україна отримала останню партію з 20 корейських автомобілів швидкої допомоги KIA BONGO
• Кінець епохи. Хто тепер є найбажанішим бізнес-седаном на українському ринку
• В Україні вже розпочали встановлення сонячних електростанцій на паркінгах
• Для Президента Франції офіційно дебютував перший електромобіль
• ДП «Ліси України» в 2025 році закуплять ще 179 автомобілів. Що це буде за техніка?
• Прага передасть Україні покинуті автомобілі
• На український авторинок вийшов новий бренд комерційного електротранспорту Gecko
• В Україні проданий перший кросовер CUPRA Terramar
• Що буде з ринком електромобілів в Україні у 2025 році. Думка головних автодилерів
• Військовим передали чергові нові кейсеваки на базі Toyota Land Cruiser 79
• Із заводу KIA вкрали 900 двигунів
• Що стається з пікапами, які передають на фронт
• В Україні набирають обертів продажі нового Opel Combo та Opel Combo Electric
Головні новини
• На честь 30-річчя Honda CR-V створено версію для кемпінгу Dream Pod
• З початку року Сервісні центри МВС видали вже більше 300 тис. посвідчень водія
• IVECO успішно завершила випробування напівавтономних вантажівок
• Jeep знову стає головним спонсором футбольного клубу «Ювентус»
• Моделі з оновленою кабіною FORD F-LINE підсилюють ще один сегмент ринку
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• в Україні почали діяти нові правила проходження обов’язкового техогляду
• Мобільні вогневі групи отримали 10 нових пікапів
• В Україні створили нову модель самоскида на базі IVECO Eurocargo
• Офіційний дилер Temsa в Україні розширює сервісну мережу
• Як SEAT відсвяткував 75-річчя
• Новий CITROEN Jumper вже скоро в Україні. Відомі доступні версії та оголошено ціни
• На українському ринку з`явилися вантажівки MAN з дворядними кабінами і у виконанні 4х4
• Renault представляє концепт Renault 4 Savane 4x4 на Ролан-Гаррос 2025
• Одні з найпопулярніших моделей самоскидів Ford Trucks знову поставлені замовнику
• У Києві продають легендарний авторемонтний завод (КАРЗ)
• Італія передасть Україні 400 БТР M113
• Каунас передає Харкову 5 автобусів Van Hool
• Зустрічайте! Оливи Opet тепер у нових каністрах
• В Україні представили оновлений електро-SUV від BMW
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Чернігівський автозавод представив свій перший електробус "Мальва Електро"
• На яких мотоциклах росіяни штурмують позиції ЗСУ
• Чернігівський тролейбус Еталон Е122 викликав шквал захоплення у Хмельницькому
• Український перевізник придбав 11 найпотужніших тягачів Volvo FH 780
• Навіщо український перевізник придбав одразу 11 найпотужніших тягачів Volvo FH16 780?
• В Україні відкрили перший автосалон бренду Ineos
• Німеччина передала Україні новий потужний пакет військової допомоги та танки Leopard
• "Укрнафта" продемонструвала сотні одиниць придбаної нової техніки. Що купували?
• В Україні почнуть виготовляти броньовані Ineos Grenadier
• Кінець епохи. Хто тепер є найбажанішим бізнес-седаном на українському ринку
• Український виробник автобусів розширює сервісну мережу
• До України прибув перший електричний тягач
• З конвеєра у рекордні терміни зійшла 125 000-а вантажівка DAF нового покоління
• Український виробник підготував вже другу модель бронеавтомобіля, з урахуванням бойового застосування
• У Києві продають легендарний авторемонтний завод (КАРЗ)
Акції у дилерів...
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
• В Тойота Центр Дніпро діють спеціальні умови офіційного сервісу
• В Україні пропонуються дві електричних моделі Lexus зі значною вигодою | ALMAZ GROUP & Lexus
• В Україні стартує сервісна акція «Тримай дорогу з Renault»
• Фінальний розпродаж складу 2024 року в CUPRA Центр Київ
• Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
• Спеціальна пропозиція: знижка до 8% на автомобілі Toyota 2024 року виробництва
• На Peugeot 408 діє знижка 50 000 грн.
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.