Renault Museum буде не просто виставкою старовинних автомобілів, а живим багатовимірним центром культури, технологій та пам'яті, який прагне вперше зібрати разом все історичне багатство бренду: автомобілі, архіви, твори мистецтва, рекламу та сучасний інтерактивний досвід.
Чому Флінз, а не Булон-Біланкур?
Вибір місця розташування може викликати питання, оскільки Булон-Біланкур є місцем народження Рено. Однак Флінс, друга за величиною фабрика компанії у Франції, а тепер є домом ReFactory для кругової економіки, пропонує простір, історичну безперервність та практичність. Більшість з 800 автомобілів у колекції вже зберігаються там, що полегшує їх транспортування та презентацію.
Доступність для громадськості залишається високою, оскільки сайт легко обслуговується дорогою, без проблем щільної міської павутини Парижа.
Сучасний, відкритий та живий музей
Фабріс Камболів, генеральний директор Renault, описує його як простір, який належить кожному: місце, де відвідувачі будуть ходити між транспортними засобами, пізнавати історію у віртуальній реальності та спілкуватися з Renault не тільки як технологічний символ, але й як Архітектура музею, твір Якова Цельнік'є, суперечить горизонтальності старих заводських будівель з вертикальною композицією шести томів, як російські ляльки, які розкривають серце колекції через прозорі аспекти. Величезний піддон "Стіна машин" представить моделі як плаваючі витвори мистецтва.
Безцінний культурно-технічний ресурс
Колекція Renault включає:
- Транспортні засоби 1898 року (тип A, AG de la Marne)
- Концепт-кари, Формула 1, навіть літак
- Понад 2400 метрів архівного матеріалу: плакати, малюнки, мініатюри, книги, трофеї
- Унікальні твори художників, таких як Дуасно, Арман, Вазарелі та Дюбуфет
Понад 50% історичних автомобілів досі працюють завдяки роботі команди з шести техніків. У музеї також буде комплексна реставраційна майстерня, а виставка вже запланована з Artcurial (6-7 грудня 2025 року), що дозволить колекціонерам володіти частинкою цієї спадщини.
Renault і мистецтво: зв'язок, який продовжується
З 1930-х років Renault розвиває стійкий зв'язок із сучасним мистецтвом. Від поп-арту та візуального кінетичного сюрреалізму, до сучасного стріт-арту, бренд підтримує творців, які перетворюють старі компоненти
Новий Fonds Renault pour l’Art et la Culture, створений у 2024 році, тепер керує цією унікальною колекцією та сприяє мисте Вражаючий приклад - арт-резиденція, встановлена в колишньому фарбувальнику фабрики, з 3200 м2.
Художник Жерар Злотыкамінь залишив свій слід з проектом Ready-made 1935-2025 на Renault TN4H 1937 року, а Жан Фошёр вже працює на майданчику. Кожен твір можна інтегрувати в музей або в журнальні виставки.
Флінс: від індустріальної легенди до культурного хабу
Завод Flins був запущений в 1952 році для розвантаження Boulogne-Billancourt і розмістився такі культові моделі, як 4CV, Dauphine, R4, R5, Clio, Twingo і останнім часом Zoe та Nissan Micra. З 2021 року перетворено в ReFactory, центр, присвячений круговій економіці, спрямований на перетворення, переробку та навчання.
Нарешті музей Renault
З анонсом музею Renault приєднується до світових автовеликів, які володіють знаковими областями культурної родзинки: Peugeot (Sochaux), Mercedes-Benz & Porsche (Штутгарт), BMW (Мюнхен), Volkswagen (Вольфсбург), Alfa Romeo (Арезе),
І якщо два роки здаються занадто мало для такого великого проекту, уявіть, що друзі Рено чекали на нього десятиліттями. До того часу нове «Дефіле Рено», що замінило Ательє Рено, відкриє свої двері у вересні 2025 року виставкою, яка обіцяє обмостити історію та інновації.
Репортажи з інших музеїв по всьому світові:
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні
|