Nissan Qashqai e-Power: Перевіряємо, чи справдилися перші враження
тест-драйви | Опубліковано - 2024-08-23 17:54:29 (4081 разів прочитано)
AUTO-Consulting проїхав на Nissan Qashqai e-Power майже 10 тис. км. Наш тест відбувався протягом різних сезонів, різними дорогами і при різних умовах. І от тепер ми готові підвести остаточні підсумки. Причому цього разу ми вирішили пригадати перші враження від Qashqai e-Power і зараз чи підтвердити їх, чи спростувати. Отже, яким нам спочатку здавався цей Nissan?
Нагадаємо, що наш Nissan Qashqai був у виконанні e-Power, тобто це – фактично електромобіль, який має на борту власний генератор для заряджання батареї. Головна фішка – цей електромобіль не потрібно заряджати від зовнішньої мережі, він себе заряджає сам за допомогою бензинового двигуна. Так, для цього він споживає бензин і, звісно, має витрату. Але це не гібрид у класичному розумінні, бо бензиновий двигун лише крутить генератор, який виробляє струм, а колеса крутить електромотор потужністю 190 к.с. і споживає енергію від батареї. Це якщо дуже коротко описати принцип дії системи e-Power від Nissan. А яким же тоді нам здався Nissan Qashqai?
Стильний вигляд Nissan Qashqai e-Power ззовні нічим не відрізняється від Qashqai з ДВС на якому ми раніше вже їздили. Це - класичний кросовер С сегменту. Його довжина – 4425 мм, кліренс 175 мм, а в багажнику 475 л об’єму. У Nissan Qashqai солідна колісна база – 2665 мм, що є передумовою гарного комфорту в середині.
Через 10 тис. км пробігу наш погляд на Nissan Qashqai зовні не змінився, він не перестав подобатися. Дизайн його не «постарів», але вже встигла з’явитися рестайлінгова модель. Змін ззовні не багато, але вона виглядає ще цікавіше. Тому трішечки наш Qashqai втратив ефект новізни.
Як Nissan Qashqai e-Power виглядає на фоні гібридних конкурентів
Це реально електрокар Встановивши «мишу» перемикання передач в режим «Drive», Nissan Qashqai e-Power повністю безшумно починає рухатись. Як і повинен їхати електромобіль. Хоча він і є електромобілем. В рух його приводить саме електродвигун потужністю 190 к.с. з крутним моментом 330 Нм. Прискорення, як і властиво електрокарам, дуже динамічне. Розгін від 0 до 100 км/год – 7,9 с. Хоча суб’єктивно здається ще динамічніше.
За 10 тис. км відчуття електромобільності не змінилося. Qashqai також сприймається динамічним авто, з непоганим розгоном до 100 км\год.
Який електрокросовер кращий: Citroen e-C4 vs Nissan Qashqai e-Power?
Гарна шумоізоляція Завдяки непоганій шумоізоляції Nissan Qashqai, момент вмикання та роботи ДВЗ ледве чутно. Електроніка e-Power сама вирішує коли потрібно вмикати двигун, а коли його відімкнути.
Наша думка стосовно шумоізоляції не змінна. Вона – відмінна, а робота системи e-Power не викликала жодних питань протягом всього тесту.
В середині Салон у Nissan Qashqai сучасний, лаконічний, але при цьому ще й дуже зручний.
Тут теж ніяких змін у відчуття. Підтверджуємо, що в Qashqai приємно і комфортно як подорожувати на великі відстані, так і переміщуватися по місту. Все зручно, все продумано, є куди покласти смартфон, речі.
Підвіска Як для міста, підвіска у Nissan Qashqai e-Power доволі комфортна. Вона гарно тримає у повороті, комфортна, демпфує нерівності, але пасує перед відвертими ямами. Швидше за все це пов’язано з 19-дюймовими колісними дисками та низькопрофільною гумою на нашій комплектації Tekna. Але в інших комплектаціях і на інших шинах Qashqai більш комфортно почуває себе на українських дорогах.
А от тут вже трохи відчуття змінилося. Можна цілком рекомендувати і виконання з колесами 235\50R19. Це взимку ми грішили на шини, а навесні і літом це відчуття минуло. Звісно, на 235\55R18 Nissan Qashqai буде ще комфортніше, але й на 19-дюймових колесах все дуже непогано.
Витрата палива Запас ходу на повному баку – 820 км. Можна їхати куди завгодно. Витрата палива коливається від 4,4 до 5,5 л\100 км.
Тут все так і залишається. В залежності від стилю руху і типу дороги, витрати пального такими і є. Більше того, ми навчилися економно їздити у місті і ці цифри вдавалося ще зменшувати.
Ціна>
Коли ми починали тест Nissan Qashqai з системою e-Power коштував від 1,38 млн. грн. зараз ціна вже стартує від 1,49 млн. грн. і це за такий самий дорестайловий Qashqai/ (+110 тис. Грн за півроку!) – це і є інфляція цін. Але в салонах дилерів з’явилися і вже Qashqai після рестайлінгу, за які, у виконання e-Power дилери просять 1,52 млн. грн. А це вже +130 тис. грн.! В нашому виконанні Tekna+ Nissan Qashqai обійдеться і взагалі у 1,9 млн. грн. От такі зараз, нажаль, ціни. І цей параметр за час нашого тесту змінився найбільше.
Як бачимо, великих змін у відчуттях цього автомобіля за час довгого тесту у нас не відбулося. Він все такий же стильний, сучасний, цифровий і динамічний, комфортний, зручний і економічний. Але став значно дорожчий у гривні.
А ще Nissan Qashqai e-Power завжди готовий до подорожі, його не потрібно заряджати, боятися стати десь посеред дороги з розрядженною АКБ. Всіх цих фобій у власника Nissan Qashqai e-Power не має зовсім. І саме у цьому є головна перевага технології e-Power. Ми це відчули в самий пік відключень електрики. І це відчуття не змінилося і зараз.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.