Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження: Авто новини від AUTO-Consulting - Nissan

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Nissan
• Nissan готує одразу чотири новинки
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
• Nissan інтригує оновленим Qashqai. Що зміниться у цій моделі?
• Nissan та Mitsubishi разом створять три моделі
• Nissan викупить у Renault частину власних акцій
• Nissan впроваджує новий бізнес-план по значному збільшенню продажів електрокарів
• Nissan планує випустити 16 нових електрифікованих автомобілів до 2026 року
• Honda та Nissan підписали меморандум заради спільного виробництва електромобілів
• Nissan планує вивести на ринок Японії автомобілі з автономним керуванням
Ще по Nissan...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження

тест-драйви | Опубліковано - 2024-04-12 19:18:43 (2537 разів прочитано)
Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan
Як відомо, в Україні наразі все більшу популярність набувають електромобілі. Їх продажі зростають, а провідні виробники навипередки намагаються вивести на ринок електрифіковані моделі. Nissan – один з лідерів саме в цьому сегменті. Варто пригадати хоча б їх найдавніший та найпопулярніший електрокар Leaf. Але, саме Nissan, запропонував ринку цікаву концепцію e-Power, коли електромобіль має на борту власний генератор для підзарядки батареї. Це було зроблено для тих клієнтів, які ще вагаються з покупкою електрокара. І саме такий електрифікований Nissan Qashqai з системою e-Power ми взяли на тест.
Наш Nissan Qashqai – це електромобіль, але його не потрібно заряджати на електричних зарядних станціях (ЕЗС). Як це? А тому що в нього є ще й власний двигун-генератор! А який в тому сенс, щоб на борту був і двигун, і ще й електрична батарея? Все це AUTO-Consulting і вирішив з’ясувати під час ретельного тест-драйву.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

AUTO-Consulting планує серію матеріалів щодо володіння та щоденної експлуатації Nissan Qashqai e-Power. Ми надамо можливість поїздити різним водіям на Qashqai e-Power і будемо публікувати їх враження. Якщо вам цікава ця тема та технології, що використовуються в новому Nissan Qashqai e-Power – підписуйтесь на соціальні канали AUTO-Consulting.
AUTO-Consulting в Telegram
AUTO-Consulting в Facebook

А цього разу приведемо наші перші враження від нового Nissan Qashqai з технологією e-Power.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Стильний вигляд
Nissan Qashqai e-Power ззовні нічим не відрізняється від Qashqai з ДВС на якому ми раніше вже їздили. Це - класичний кросовер С сегменту. Його довжина – 4425 мм, кліренс 175 мм, а в багажнику 475 л об’єму. У Nissan Qashqai солідна колісна база – 2665 мм, що є передумовою гарного комфорту всередині.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Присутні всі ті самі досить впізнані та яскраві елементи, як то окреслені колісні арки, вузькі фари з «бровами» LED-вогнів, стильний силует кузова. А ще є написи-логотипи «e-Power» збоку та ззаду. А ще він трохи дорожчий за звичайний гібридний Nissan Qashqai. Ціни на електрифікований Qashqai стартують з від 1,38 млн. грн.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Що таке e-Power?
Nissan Qashqai e-Power – це не звичайний електрокар. Він оснащений унікальною технологією e-Power, яка поєднує в собі бензиновий двигун, що заряджає акумуляторну батарею і фактично є електрогенератором, та електричний мотор, що фактично обертає колеса. Виходить, що автомобіль подібний звичайному електрокару, але його не потрібно заряджати від мережі ЕЗС. Підзарядку батареї здійснює електродвигун, який розміщено під капотом, коли на це є потреба.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Що це означає в реальному житті? А те, що рухається автомобіль саме як електрокар – плавно і майже безшумно. І це перше, що вражає в Nissan Qashqai. Після того, як «завів» автомобіль, натиснувши кнопку «Start», Qashqai розвертає попередньо складені бокові дзеркала та підсуває сидіння водія в зручне положення. На екрані з`являється привітання. І все… Звуку двигуна зовсім не чути. Тому що у двигуні не має зараз потреби, можна рушати на енергії від акумуляторної батареї.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Це реально електрокар
Встановивши «мишу» перемикання передач в режим «Drive», Nissan Qashqai e-Power повністю безшумно починає рухатись. Як і повинен їхати електромобіль. Хоча він і є електромобілем. В рух його приводить саме електродвигун потужністю 190 к.с. з крутним моментом 330 Нм. Прискорення, як і властиво електрокарам, дуже динамічне. Розгін від 0 до 100 км/год – 7,9 с. Хоча суб’єктивно здається ще динамічніше. Є і різні режими руху: «економ», «стандарт», «спорт». При цьому прискорення відбувається дуже плавно, тому що Nissan Qashqai не має коробки перемикання передач.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

А навіщо тоді той двигун під капотом? Справа в тому, що батарея на Nissan Qashqai – не великої ємності (і ваги) і забезпечує приблизно 2-3 км запасу ходу в чистому електрорежимі. Далі її потрібно підзаряжати. Але для цього не потрібно зупинятися і шукати електрозарядку – все це зробить на ходу той самий двигун-генератор під капотом. Ви навіть не відчуєте це, лише по звуку або по приборах.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

В якийсь момент в гру вступає бензиновий двигун. Nissan Qashqai обладнаний бензиновим 3-циліндровим ДВЗ обсягом 1,5 л зі змінними фазами. Про потужність цього двигуна нічого не відомо. Але в будь-якому разі всі ці «конячки», як то кажуть, біжать поруч. Тому що жодного відношення до передачі крутного моменту на колеса бензиновий двигун не має. ДВЗ використовується у якості генератора тільки для підзаряджання батареї чи для передачі енергії електромотору. Як тільки батарея буде заряджена – двигун сам вимкнеться до наступного разу.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

При чому, завдяки непоганій шумоізоляції Nissan Qashqai, момент вмикання та роботи ДВЗ ледве чутно. Електроніка e-Power сама вирішує коли потрібно вмикати двигун, а коли його відімкнути. Це можна побачити на екрані, де візуалізовано, звідки саме береться енергія для руху: від батареї, від ДВЗ, чи діє рекуперація, тобто підзаряджання батареї від гальмування.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Вже трохи поїздивши на Nissan Qashqai e-Power, можна зрозуміти, що без підключення ДВЗ в повністю автономному режимі автомобіль може проїхати буквально пару кілометрів, при умові, що не будете занадто давити на «газ». Як тільки ємність батареї знизиться десь до третини, Nissan автоматично підключить ДВЗ для відновлення заряду АКБ.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Якщо потрібно примусово вмикнути виключно електричний режим, наприклад у підземному паркінгу чи гаражі, існує окрема кнопка EV. Nissan Qashqai не буде вмикати двигун для підзарядки до тих пір, поки не вичерпається допустимий запас електрики в батареї, а лише тоді включить ДВЗ. Це зручно, коли необхідно тихо їхати в центрі міста, або не смердіти у власному гаражі. Nissan Qashqai e-Power це зробить з легкістю.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

І ще зазначимо, що вам взагалі не потрібно слідкувати за зарядом батареї – система e-Power все робить сама, був би тільки бензин для роботи двигуна.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Ми навіть встигли порівняти Nissan Qashqai e-Power з класичним гібридом Jeep Compass e-Hybrid. Ось як це було:



В середині
Салон у Nissan Qashqai сучасний, лаконічний, але при цьому ще й дуже зручний. Центральну роль відіграє 12,3-дюймовий сенсорний дисплей по центру панелі. Також є зручна цифрова панель приладів. М`яка шкіра присутня як на сидіннях, дверних панелях, торпедо, кермі тощо. Виглядає візуально та на дотик все дуже якісно.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

В нас на тесті була топова комплектація Tekna, де є навіть панорамний скляний дах і електричний привід сонячної шторки. І це тільки одна з приємних опцій, яких у Nissan Qashqai величезний перелік. А ще тут є більшість сучасних електронних систем допомоги водію, які реально працюють.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Перші дні експлуатації
Перші враження від їзди на Nissan Qashqai e-Power – цілком позитивні. Жодного дискомфорту, жодної адаптації при пересіданні з авто з ДВЗ. Більше того, Nissan Qashqai e-Power взагалі не має тих вад, які мають електромобілі, в порівнянні з авто з ДВЗ.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Ти володієш електрокаром, але його не потрібно заряджати на спеціальних ЕЗС. Немає потреби планувати маршрути, розраховувати чи вистачить запасу ходу, шукати парковки із зарядками і хвилюватись щодо їх доступності чи вакантності. Взагалі не потрібно хвилюватися: чи встиг зарядити його з вечора, чи є час чекати поки зарядиться, як доїхати в інше місто, чи є там по трасі зарядки? Все як у звичайного автомобіля з ДВЗ. Заправив за АЗС – і спокійно їздиш скільки треба. Запас ходу на повному баку – 820 км. Можна їхати куди завгодно. Витрата палива коливається від 4,4 до 5,5 л\100 км.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Але Nissan Qashqai e-Power – це електромобіль, а ще й кросовер. Але відразу зауважимо, що він міський кросовер і має тільки передній привід. Кліренс – також не позашляховий, лише 175 мм. Хоча візуально він здається ще меншим – знизу можна побачити батарею, яка зменшує дорожній просвіт. Але для міста цього достатньо.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Також достатня, як для міста, підвіска у Nissan Qashqai e-Power. Вона гарно тримає у повороті, досить комфортна, демпфує нерівності, але пасує перед відвертими ямами. Швидше за все це пов’язано з 19-дюймовими колісними дисками та низькопрофільною гумою на нашій комплектації Tekna. Але в інших комплектаціях і на інших шинах Qashqai більш комфортно почуває себе на українських дорогах.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Ну а щоб відчути електрифікований Nissan Qashqai e-Power ще краще та зрозуміти, як він поводиться на трасах, ми відправились до Львова і назад. І якщо для більшості електрокарів така подорож стане суттєвим челєнджем, то Nissan Qashqai e-Power впорався з цим завданням досить легко, як звичайне авто.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

А от як саме веде цей електрокар на трасі, і скільки він витрачав палива на постійний підзаряд батареї, - про це ми розповімо в наступний раз.

Щоб не пропустити – радимо підписатися на канали AUTO-Consulting:
AUTO-Consulting в Telegram
AUTO-Consulting в Facebook

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Автомобіль на тест-драйв було надано представництвом «Ніссан Україна».

Детальніше про технічні характеристики Nissan Qashqai e-Power

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження - Nissan

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
• На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
Головні новини
• В Україні виготовили 12-кубовий паливозаправник на шасі Scania
• В мережі АІС пропонуються Hyundai Sonata з Кореї в кредит від 2 700 грн. на місяць
• MG переманила на роботу автора Bugatti Veyron
• Cupra Formentor перетворили на позашляховик для подорожей
• Нові положення ПДР: в Україні ближнє світло фар за містом залишається обов’язковим протягом всього року
• EPAM Україна та ГО «Загартовані серця» передали Силам оборони 100 автомобілів
• Укрпошта тестує новий транспорт для доставки і пересувні відділення
• Черговий автогідропідйомник SOCAGE побудували на шасі IVECO Daily 60
• Польські фермери розблокували всі пункти пропуску на кордоні з Україною
• Критичну інфраструктуру Дніпропетровщини відновлятимуть автокрани на шасі JAC N350
• Підсумки автосалону у Пекіні. Тепер прогрес авто буде визначати софт
• На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
• США замовить зброю у українського ВПК на $1,6 млрд.
• Через Дію вже переоформили 55000 транспорту
• АЛЬФАТЕКС пропонує широкий модельний ряд сміттєвозів обсягом від 6 до 23 куб. м
• Genesis представила другий "заряджений" електрокар з ім`ям Magma
• ZF представить електричну вісь для нового покоління електробусів
• Вогневі групи отримали ще 12 нових пікапів
• Mazda показала електричного наступника свого найпопулярнішого седану
• MINI представляє новий повністю електричний MINI Aceman
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• З України вивезли колекцію рідкісних автомобілів, які потрапили до музею фсб
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Більше жодних БелАЗів. В Україні кар'єрний самоскид проїхав 1,5 млн км і продовжує працювати
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Стало відомо, хто ще став регулярно їздити на російському лімузині Aurus
• 44 артилерійська бригада показала з якою технікою зараз воює
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Українське ППО підсилили КАЗами на шасі ISUZU
• Україна отримає одразу 1000 HMMWV в пакеті допомоги від США
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
Акції у дилерів...
• Власники Mitsubishi зможуть вигідно обслужити кондиціонер
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.