Порівнюємо електричні кросовери: Citroen e-C4 vs Nissan Qashqai e-power
тест-драйви | Опубліковано - 2024-07-05 19:45:24 (9119 разів прочитано)
Український ринок стрімко трансформується у бік електрифікації. Навіть останні проблеми зі світлом лише трохи загальмували цей тренд. Ринок штурмують численні китайські «електрички», назви яких навіть не має сенсу запам’ятовувати. А що проти цього можуть протиставити офіційні дилери? В них теж є непогані пропозиції і у цьому тесті ми з’ясуємо їх переваги.
Nissan Qashqai e-power не потребує заряджання від розетки взагалі, а використовує для цього власний генератор, встановлений під капотом і який працює на бензині. При цьому Nissan Qashqai e-power – це електромобіль з електродвигуном потужністю 190 к.с. і моментом 330 Нм. Але його особливість у тому, що процес під заряджання може відбуватися будь-коли і будь-де, навіть на ходу. Тому власнику такого Qashqai не потрібно слідкувати за запасом ходу і не шукати доступні зарядні станції. Він просто їздить, але при цьому ще й заливає бензин у бак для генератора.
Citroen e-C4 – це класичний електромобіль, з батареєю 54 кВт*год і його заряджати як раз потрібно. Зробити це можливо або від звичайної розетки 220 В (довго), або від 3-фазних зарядних станцій. Зате Citroen обіцяє доволі великий запас ходу у майже 420 км. Забігаючи наперед зазначимо, що такого пробігу у літню спеку нам досягти не вдалося, але більше 360 км ми проїхали, і при цьому особливо не економлячи заряд.
Обидва авто мають схожі габарити. Citroen e-C4 (4354x1834x1522 мм), Nissan Qashqai (4425x1835x1625 мм), а колісна база у них взагалі відрізняється на 2 мм. Є трохи відмінностей у об’ємі багажника. У Nissan Qashqai він більш місткий 436 л, проти 380 л у Citroen e-C4. В салоні Qashqai знову трохи просторіший, хоча у С4 більше оригінальних рішень, у вигляді висувних столиків та шухлядок.
На ходу обидва авто теж суттєво відрізняються. Якщо Nissan Qashqai e-power більш хуткий і має розгін до 100 кмїгод за 7,9 с, то Citroen – повільніший і досягне «сотні» за 9,2 с. Це і не дивно, бо його двигун видає 156 к.с., та момент у 260 нм. Але і цієї потужності більш ніж достатньо для динамічної їзди. Хоча заради економії заряду батареї є й режим «економ». Те ж саме й у Nissan. А от максимальна швидкість у Nissan теж більша – 175 км/год, проти 150 км/год у Citroen. Тобто, поганяти – це більше про Qashqai, ніж про e-C4.
Але Citroen відвойовує своє на поганій дорозі. Завдяки додатковим демпферам в підвісці, він може їхати по любій дорозі, не зважаючи на кількість і глибину ям. Nissan Qashqai так не вміє і любить гарні шляхи, а ділянки розбитої дороги для нього даються вже не так драйвово. Все ж Qashqai більш міський автомобіль. А e-C4 може не злякатися і легкого бездоріжжя, бо має кліренс у 175 мм. Хоча обидва авто мають лише передній привід і тому на роль позашляховика не підійдуть.
Цікаво, що вартість цих авто приблизно однакова. За Citroen e-C4 просять 1 402 400 грн, у той час, як за початкову комплектацію Nissan Qashqai e-power – 1 474 700 грн. Проте наша версыя у комплектації Tecna+ може затягнути й 1723980 грн.
Як обидва авто ведуть себе на ходу, у чому різниці в салоні та ззовні – дивіться у цьому відео:
Ми розповіли всі нюанси обох авто, розповіли про їх особливості. А робити остаточний вибір – вам.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.