Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ: Авто новини від AUTO-Consulting - тролей

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: тролей
• Концерн Електрон модернізував 10 львівських тролейбусів, додавши їм автономний хід
• Миколаїв отримає ще 9 тролейбусів з автономним ходом в травні 2025 року
• Миколаїв отримав ще 3 нових тролейбуси PTS з автономним ходом до 20 км
• 2024 рік став найгіршим за кількістю придбаних тролейбусів в Україні
• Концерн «Електрон» виготовить нові тролейбуси для Тернополя
• Луцьк придбає нові тролейбуси за кошти ЕІБ
• Івано-Франківську подарували 6 тролейбусів та 18-метровий автобус
• В Броварах розробили тролейбус-повербанк для критичної інфраструктури
• Івано-Франківськ придбає 9 українських тролейбусів "Електрон", а у Києві чомусь збираються купувати турецькі
• Стало зрозуміло, хто цього разу збирається виграти величезний київський тендер по тролейбусах
Ще по тролей...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ

ринок автобусів | Опубліковано - 2024-06-21 16:18:38 (4817 разів прочитано)
Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ - тролей
Останнім часом на тендерах закупівлі громадського транспорту для українських міст, із залучення кредитних коштів Європейського Інвестиційного Банку (ЄІБ), почали перемагати іноземні виробники. Яскравий приклад – перемога турецького Anadolu Isuzu на тендері по поставці автобусів у Миколаїв. Але це тільки початок, бо в AUTO-Consulting проаналізували вимоги до постачальників і змушені констатувати, що українські виробники не мають шансів перемогти, без зміни умов. А як же бути з реальним наповненням змістом програми "Зроблено в Україні"?


Для прикладу візьмемо скандальний київський тендер КП «Київпастранс», в якому він намагається придбати 12 та 18 метрові тролейбуси на загальну суму до €50 млн. Цей тендер вже оголошують втретє. Перша спроба провести таку закупівлю була в листопаді 2022 року, але в ньому ніхто не взяв участі. Вдруге КП «Київпастранс» спробував знову придбати тролейбуси в серпні 2023 року, але й цей тендер виявився невдалим і його було остаточно скасовано.



Замість того, щоб проаналізувати причини невдач і відсутність значного числа учасників, в тому числі і українських виробників, КП «Київпастранс» знову пробує придбати тролейбуси на €50 млн. із залученням фінансування ЄІБ, але «диявол» знову криється в умовах.



По-перше, чомусь у тендері не регламентують навіть приблизну кількість одно- та двосекційних тролейбусів, які намагаються придбати і виставляють це все одним лотом. Тобто, достатньо комусь запропонувати 1 двосекційний тролейбус, а інші – односекційні – все, умову виконано. А вартість цих тролейбусів суттєво відрізняється. І зрозуміло, що учасники будуть намагатися запропонувати меншу кількість містких 18-метрових тролейбусів, а замість них пропонуватимуть 12-метрові дешевші. Тобто, замовник і розпорядник коштів КП «Київпастранс» зовсім не формує те, на що збирається витратити кошти киян.



Друге. Цілком зрозуміло, що Київ мав би максимально сприяти закупівлі тролейбусів українського виробництва. У нас в державі на рівні Кабінету міністрів і Президента проголошена політика максимально сприяння українському виробництву «Зроблено в Україні». А натомість, що ми бачимо в тендерних умовах?



1. Забезпечення тендерної пропозиції подається у сумі EUR 500 000.

2. Сума Забезпечення виконання Контракту в якості відсотка від Ціни Контракту становить п’ять (5%) відсотків від Ціни Контракту.

3. Авансовий платіж: Десять (10) відсотків від Ціни контракту сплачується протягом тридцяти (30) днів після підписання Контракту та після подання вимоги та банківської гарантії у формі, прийнятній для Замовника, на еквівалентну суму, дійсну до моменту поставки Товару.



4. Мінімальний середньорічний оборот в якості основного постачальника в еквіваленті 10 000 000 євро (десять мільйонів євро), розрахований як загальна сума підтверджених платежів, отриманих за контрактами, що знаходяться в процесі виконання або завершені, за останні 5 (п'ять) років (2019-2023 рр.).

5. Учасник тендеру повинен продемонструвати доступ або наявність фінансових ресурсів, таких як ліквідні активи, необтяжені нерухомі активи, кредитні лінії та інші фінансові засоби, окрім будь-яких авансових платежів за контрактом, для виконання наступних вимог щодо грошових потоків: 4 000 000 євро (чотири мільйони євро).



6. Постачальник повинен мати досвід роботи в якості Постачальника: (i) принаймні в одному (1) контракті на суму не менше 12 000 000 євро (дванадцять мільйонів євро) за останні 5 (п'ять) років, або (i) щонайменше у двох (2) контрактах на суму не менше 6 000 000 євро (шість мільйонів євро) за останні 5 (п'ять) років, які були успішно та значною мірою завершені та є аналогічними (транспортні засоби громадського транспорту (трамвай, електричний автобус, тролейбус)) до запропонованого Товару.

7. Учасник тендеру повинен мати успішний досвід аналогічних поставок тролейбусів або електробусів або трамваїв у кількості не менше 100 одиниць за останні 5 (п'ять) років або 50 одиниць за останні 3 (три) роки.




Якщо проаналізувати ці вимоги до учасників тендеру, то стає зрозуміло, що українські виробники виконати їх не зможуть ніколи. І справа навіть не у вартості Забезпечення, яке треба вийняти з обороту і просто покласти («заморозити») на рахунки тендерного комітету. А справа у тому, що ті, хто писали такі умови, зовсім не розуміють стан справ на українському ринку і у виробництві тролейбусів. Складається враження, що автори цього тендеру живуть на іншій планеті, де немає війни, кожне місто купує сотнями нові тролейбуси кожного року, і де рахунки підприємств просто лускаються від зайвих коштів.



AUTO-Consulting трохи розачарує авторів таких тендерів. За підсумками 2023 року всі українські міста придбали лише 27 нових тролейбусів. У 2022 році весь ринок становив 30 тролейбусів, а у 2021 році – 167 одиниць, і тоді левову частку займали білоруські виробники. Де автори тендеру збираються знайти учасника серед українських виробників, який за 3 роки поставив 50 тролейбусів, мав контракт на 12 млн євро і середньорічний оборот 10 млн евро?! Це при загальному ринку у минулому році в 27 штук!



Цілком зрозуміло, що ці умови прописані під іноземні компанії, які працюють на ринку ЄС, де не має ніяких війн і криз, де легко знайдуться учасники, які мають контракти на відповідні суми. Але як же тоді бути з виконанням програми «Зроблено в Україні»? Чому великий київський тендер не дає жодного шансу українським виробникам отримати замовлення і зберігти робочі місця і платити податки? Чому з п’яти українських виробників, які б змогли виготовити для Києва необхідні тролейбуси – жоден не має шансу пройти через ці умови?! Для чого і хто взагалі написав такі умови тендеру, де кошти киян підуть іноземному виробнику?



Як бачите, питань до умов цього тендеру дуже багато, а відповідей – жодної. Цілком очевидно, що ситуація з київським тендером потребує втручання вице-прем’єрки з питань економічного розвитку Юлії Свиріденко, яка опікується програмою «Зроблено в Україні». Київський тендер – це не про виробництво в Україні, це про запрограмовану підтримку іноземних виробників.



Як Уряд намагається стимулювати виробництво автобусів

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок автобусів


Цікаве по темі...
• Віце-прем'єр міністерка відвідала Чернігівський автозавод і закликала купувати його продукцію
• В Сумах запрацювало ще одне автобусне виробництво
• В цей день ЛАЗ випустив перший автобус. Як це було
• У Вінниці почали відновлювати старі автобуси, щоб подовжити строк їх експлуатації ще на 10 років
• 2024 рік став найгіршим за кількістю придбаних тролейбусів в Україні
• Київ замовив нові трамваї українського виробництва
• Миколаїв отримав ще 3 нових тролейбуси PTS з автономним ходом до 20 км
• За 2024 рік українські міста отримали лише 12 нових трамваїв
• Миколаїв отримає ще 9 тролейбусів з автономним ходом в травні 2025 року
• Ужгород придбає 9 електробусів
• В Китаї почали використовувати новий транспорт - беспілотні безрейкові електричні трамваї
• Покупці українських автобусів Електрон отримають компенсацію від держави 15%
• Держава у 2025 році закупить 460 автобусів українського виробництва
• Дніпро придбав 5 нових трамваїв Татра-Юг за єврокредитом
• Концерн Електрон модернізував 10 львівських тролейбусів, додавши їм автономний хід
Головні новини
• В Китаї значно знизилися продажі автомобілів
• JAC та Zoomlion продовжать локалізацію виробництва техніки в Україні
• В Україні втретє виставляють на продаж майно заводу «Росава» за зниженою ціною
• Як бронеавтомобілі «Новатор» зарекомендували себе на фронті та чим відрізняються від Roshel Senator
• В Україні діє спеціальна ціна на найдоступніший кросовер від Mazda
• В Іспанії у 2024 році реалізували більш як мільйон нових автомобілів
• В цей день ЛАЗ випустив перший автобус. Як це було
• Стало відомо який автобус придбала збірна України з футболу
• Латвія передасть Україні 42 бронетранспортери
• Гендиректор Ford вважає, що Трамп приніс хаос на авторинок
• Агродилер закупив 9 автомобілів Toyota
• АЛЬФАТЕКС розширює модельний рд спецтехніки для комунальних підприємств
• Ford Trucks робить пропозицію ще в одному сегменті українського ринку
• Audi пропонує більш доступну версію Q4 e-tron
• Вигідний лютий 2025: в мережі автосалонів GM GROUP діє цілий ряд спеціальних пропозицій
• Volvo нарощує поставки в Україну оновлених тягачів FH Aero у комплектації I-Save
• Скільки коштує перереєструвати авто в сервісному центрі. Онлайн-калькулятор
• В Україні діє супер-ціна на Opel Crossland у топовій версії
• Volkswagen розширить модельний ряд за рахунок повнопривідних версій
• DAF промаркує найбільш ефективні та економічні вантажівки
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Нацгвардії знайшли заміну застарілій техниці на базі ЗіЛ
• Стали відомі подробиці про проєкт збирання пікапів в Україні
• В Україні виготовили універсальний самоскид для комунальних служб для заміни МАЗів
• В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
• В Україні локалізували виробництво військових вантажівок 4х4 та 6х6
• Названі найбільш популярні кросовери у світі та в Україні в 2024 році
• Коли в Україні знову запрацює перереєстрація авто?
• Україні поставили ще 5 тактичних позашляховиків Caracal від Rheinmetall
• В Україні оголошені ціни на новий PEUGEOT 3008
• Honda представила оновлений логотип вперше за 40 років
• Скільки коштує перереєструвати авто в сервісному центрі. Онлайн-калькулятор
• В Україні з’явився новий дорожній знак "щит"
• В Україні вперше замінили дизельну колонку АЗС на зарядну станцію для електромобілів
• В Україні оголошено ціни на новий CITROEN C3
• В Україну привезли рекордну автовишку
Акції у дилерів...
• В Україні діє спеціальна ціна на найдоступніший кросовер від Mazda
• Вигідний лютий 2025: в мережі автосалонів GM GROUP діє цілий ряд спеціальних пропозицій
• В Україні діє супер-ціна на Opel Crossland у топовій версії
• Сезони змінюються, наша турбота - ні. Зимова пропозиція на запчастини до автомобілів Mitsubishi
• До кінця зими на кросовери Mitsubishi діє зимова вигода до 155 000 грн.
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Вигідне ТО»
• На Mazda CX-60 діє спеціальна ціна з вигодою 110 000 грн.
• В Україні діє спеціальна пропозиція на найдоступніший BMW
• На новий BMW 3 серії діє спеціальна пропозиція від 1 510 000 грн.*
• На CITROEN C3 діють вигідні ціни – від 640 000 грн.
• В січні Skoda Karoq доступний за вигідною ціною від 1 217 000* грн.
• Пропозиція для СТО від Opet та «АВТОНОВА-Д»
• Зимова вигода до 155 000 грн. на кросовери Mitsubishi
• В Україні діють спеціальні ціни на Mazda CX-60 2024 року виробництва. Мінус 110 000 грн.
• Справжній подарунок до різдвяних світ: Jeep Compass доступний зі знижкою до 100 000 грн.
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.