Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту: Авто новини від AUTO-Consulting - Nissan

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Nissan
• Nissan призначає нове керівництво
• Nissan завершив дослідницький проєкт з автономного водіння
• Nissan та Honda остаточно вирішили припинити переговори про злиття
• Виробник iPhone зацікавився часткою Renault у Nissan
• Чому забуксувало злиття Honda та Nissan?
• Злиття Honda і Nissan опинилося під загрозою зриву
• Nissan починає продажі спортивних Ariya NISMO
• Тест-драйв Nissan Qashqai e-power: Що змінилося після рестайлінгу
• В Англії відкрили завод по виробництву електрифікованих силових агрегатів для заводу Nissan
• Новий Nissan Qashqai отримав нагороду "Лідер ціни та якості"
Ще по Nissan...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту

тест-драйви | Опубліковано - 2024-05-10 19:54:13 (11706 разів прочитано)
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan
AUTO-Consulting вже розповідав про технологію e-Power, яку використовує Nissan в новому поколінні своїх електрофікованих кросоверів. Після останніх обстрілів української енергогенерації слово «блекаут» все частіше почали згадувати відповідальні чиновники. І від цих згадок стає моторошно власникам електромобілів. Але не всіх, бо власники Nissan Qashqai e-Power мають певну захищеність на цей випадок і ось чому.
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження

Слід згадати, що Nissan є піонером на ринку масових електромобілів. З 2010 року саме Nissan Leaf став першим масовим електромобілем, який отримав визнання у багатьох країнах. І ось той же Nissan запроваджує нову технологію e-Power на своїх кросоверах, яка передбачає і наявність електрогенератора на борту автомобіля, роль якого виконує двигун під капотом. Тобто, батарею електромобіля в технології e-Power заряджає тільки власний двигун-генератор, навіть можливості підзарядки ззовні не передбачено. Ось така ідея технології e-Power. І саме ця особливість дає повну незалежність від електричних мереж нашому Nissan Qashqai. На ньому можна їздити навіть тоді, коли електрики взагалі не має у місті і мати запас ходу у 800-820 км – на стільки вистачить палива у баку.

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

А чому ж Nissan Qashqai e-Power тоді називають електромобілем, бо він же споживає паливо! Так, паливо він споживає, але двигун колеса не крутить, а лише виробляє електрику, яка необхідна для заряджання власної батареї. А вже від батареї живіться електродвигун, який і крутить колеса. Тобто, Nissan Qashqai e-Power – це електромобіль з власною АКБ, який має на борту ще й електрогенератор і запас палива на 800 км пробігу.

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

А що це дає і навіщо така складна технологія? Це дає впевненість, що на власному електромобілі можна доїхати на любу відстань, навіть якщо там не має електрозарядок. А ще Nissan Qashqai e-Power завжди готовий до подорожі, його не потрібно заряджати, боятися стати десь посеред дороги з розрядженною АКБ. Всіх цих фобій у власника Nissan Qashqai e-Power не має зовсім. І саме у цьому є головна перевага технології e-Power.

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

А ще Nissan Qashqai e-Power рухається саме як електрокар – плавно і майже безшумно. Після того, як «завів» автомобіль, натиснувши кнопку «Start», Qashqai розвертає попередньо складені бокові дзеркала та підсуває сидіння водія в зручне положення. На екрані з`являється привітання. І все… Звуку двигуна зовсім не чути. Тому що у двигуні не має зараз потреби, можна рушати на енергії від акумуляторної батареї.

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

В рух його приводить саме електродвигун потужністю 190 к.с. з крутним моментом 330 Нм. Прискорення, як і властиво електрокарам, дуже динамічне. Розгін від 0 до 100 км/год – 7,9 с. Хоча суб’єктивно здається ще динамічніше. Є і різні режими руху: «економ», «стандарт», «спорт». При цьому прискорення відбувається дуже плавно, тому що Nissan Qashqai не має коробки перемикання передач.

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

Батарея на Nissan Qashqai – не великої ємності (і ваги) і забезпечує приблизно 2-3 км запасу ходу в чистому електрорежимі. Далі її потрібно підзаряжати. Але для цього не потрібно зупинятися і шукати електрозарядку – все це зробить на ходу той самий двигун-генератор під капотом. Ви навіть не відчуєте це, лише по звуку або по приборах.

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

В якийсь момент в гру вступає бензиновий двигун. Nissan Qashqai обладнаний бензиновим 3-циліндровим ДВЗ обсягом 1,5 л зі змінними фазами. Про потужність цього двигуна нічого не відомо. Але в будь-якому разі всі ці «конячки», як то кажуть, біжать поруч, бо жодного відношення до передачі крутного моменту на колеса бензиновий двигун не має.

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

А скільки ж споживає двигун електрогенератора Nissan Qashqai бензину? Відповісти на це питання однозначно буде складно. Бо витрата пального залежить від режиму руху і може бути від 4,4 л/100 км до 6,9 л/100 км. (Це реальні цифри витрати за замірами AUTO-Consulting). Причому меншу цифру, на відміну від звичайних авто, Nissan Qashqai e-Power демонструє у місті, а більшу – на трасі. Вся справа в особливості технології e-Power.

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

Щоб відчути електрифікований Nissan Qashqai e-Power ще краще та зрозуміти, як він поводиться на трасах, ми відправились до Львова і назад. І якщо для більшості електрокарів така подорож стане суттєвим челєнджем, то Nissan Qashqai e-Power впорався з цим завданням досить легко, як звичайне авто. На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

Встигли ми і порівняти Nissan Qashqai e-Power з його прямим конкурентом – гібридним Jeep Compass e-Hybrid. І хоч у обох цих кросоверів є і бензиновий двигун і електромотор, вони зовсім різні за принципом дії. В чому полягає ця різниця – дивіться у цьому відео:



Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

А детальніше про враження від експлуатації Nissan Qashqai e-Power та його можливості, ми розповідали у першому тесті.

Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

До цього слід додати, що з моменту своєї появи у вересні 2022 року інноваційна технологія e-Power від Nissan завоювала прихильність понад 100 000 клієнтів. На цей час в Європі вже реалізовано 65 367 автомобілів Qashqai та 34 663 автомобілі X-Trail, оснащених цим силовим агрегатом. В Nissan дуже позитивно оцінюють перші підсумки нової технології на ринку. Як повідомив Девід Мосс, старший віцепрезидент з питань регіональних досліджень і розвитку Nissan в регіоні АМІЕО:
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

«Система e-POWER стала основним компонентом стратегії електрифікації Nissan, що пропонує ідеальну можливість клієнтам, які ще не готові перейти на 100% електромобіль, але прагнуть користуватися всіма перевагами розвитку легкого пересування, що може забезпечити лише електропривод»

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

Отже, як бачимо в Nissan спеціально створив технологію e-Power для тих клієнтів, які ще побоюються пересідати на електромобіль, і вона себе повністю виправдовує. А для умов Україні може взагалі стати рятівною, бо авто не залежатиме від електромереж.

Детальніше про ціни на Nissan Qashqai e-Power – див. на nissan.ua

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту - Nissan

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Тест-драйв: Обираємо пасажирський мінівен: Citroen Berlingo чи Opel Combo
Головні новини
• Фінальний розпродаж складу 2024 року в CUPRA Центр Київ
• Tatra оновила покоління PHOENIX та відмовилася від дзеркал заднього огляду
• На автомобілі Mitsubishi діє кредит на вигідних умовах від 0,01% річних
• Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
• Замовник з Черкащини обрав ізотермічні фургони на шасі JAC N120
• Спеціальна пропозиція: знижка до 8% на автомобілі Toyota 2024 року виробництва
• В дилерських центрах Renault пройдуть Дні відкритих дверей «Рenault Рендеву»*
• Завод Renault Trucks у Бур-ан-Бресі випустив 1-мільйонну вантажівку
• Mazda розробляє «ідеальний двигун внутрішнього згоряння»
• Volkswagen готує одразу 11 нових моделей
• Стала відома вартість потужного сміттєвозу українського виробництва на шасі JAC N200
• ЗСУ використовуватимуть самоходний робот вітчизняного виробництва
• Німецька транспортна компанія замовила 100 нових важких вантажівок IVECO S-Way
• Куди рухається український авторинок у березні. Попередні висновки
• Паливні оператори готуються до зростання сегменту дрібногуртових постачань
• 4 роти інженерних безпілотних систем забезпечили пікапами та новою технікою
• В Україні презентували унікальний зерновоз із краном-маніпулятором
• В 2025 році в Україні зросли страхові премії за "Зелену картку"
• Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років
• В Україні доступні міцні 33-тонні шасі DAYUN CGC1331 для забудови спецтехніки
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Україна може втратити найпотужнішого виробника автобусів та тролейбусів
• В Україну доставлений вже 1700-й бронеавтомобіль Roshel Senator
• В Україні сформувався сток з 10 тис. електрокарів
• В Україні з`явився ще один виробник шкільних автобусів
• В Україні почали випускати підйомники на шасі пікапів ISUZU
• В Україні набирає популярності спецтехніка на повнопривідних шасі DAYUN CGC1121
• Рівненська Рада розпродає на аукціоні застарілий транспорт. Які початкові ціни?
• Українським військовим почали закупати нові Renault Duster
• Посол Японії відвідав виробництво автобусів в Україні
• Хмельницький незабаром почне отримувати нові тролейбуси українського виробництва
• Український бронеавтомобіль "Новатор-2" отримав ряд покращень
• Як зміниться розмитнення авто завдяки впровадженню ШІ на митниці в Україні
• Як у 90-і в Україні намагалися створити власний автомобіль "швидкої допомоги"
• В Україні почали виготовляти бронекапсули до HMMWV
• Електромобілі в Україні: що треба знати перед купівлею у 2025-му році
Акції у дилерів...
• Фінальний розпродаж складу 2024 року в CUPRA Центр Київ
• Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
• Спеціальна пропозиція: знижка до 8% на автомобілі Toyota 2024 року виробництва
• На Peugeot 408 діє знижка 50 000 грн.
• На гібридний Honda CR-V діють акційні пропозиції з вигодою в 100 тис. грн.
• Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault
• На Honda CR-V діє спеціальна зимова пропозиція з вигодою 100 тис. грн.
• На INFINITI діє сезон розкішних цін
• В Україні діє спеціальна ціна на найдоступніший кросовер від Mazda
• Вигідний лютий 2025: в мережі автосалонів GM GROUP діє цілий ряд спеціальних пропозицій
• В Україні діє супер-ціна на Opel Crossland у топовій версії
• Сезони змінюються, наша турбота - ні. Зимова пропозиція на запчастини до автомобілів Mitsubishi
• До кінця зими на кросовери Mitsubishi діє зимова вигода до 155 000 грн.
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Вигідне ТО»
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.