Фургон поставляється з двома варіантами ємності батарей накопичення енергії на вибір: 40 кВт-год та 87 кВт-год. Ці два блоки вмонтовані в єдиний корпус і призначені для використання як у містах, так і в передмісті. При цьому вони не обмежують вантажопідйомність транспортного засобу, що є важливим критерієм у цьому сегменті. br>
Renault оптимізував запас ходу фургона, підійшовши до цього питання з двох сторін: концепція "Aerovan" та мультиенергетична платформа (що охоплює основний двигун, інноваційну систему динамічного гальмування та систему управління тепловим режимом акумулятора).
Саме конструкція "Aerovan" забезпечує найвищу ефективність у своїй категорії незалежно від джерела енергії. Його показник SCx більш ніж на 20% нижчий, що виводить фургон у лідери сегменту.
Нова лінійка електромобілів Master E-Tech включає фургони з максимальною дозволеною масою 4 тонни з буксирним зусиллям, небаченим раніше в цьому сегменті, без шкоди для керованості, навіть на швидкісній смузі.
Система кондиціонування кабіни (яка входить в стандартну комплектацію) також допомагає підтримувати температуру в салоні на оптимальному рівні, а запас ходу фургона - якомога довше, як влітку, так і взимку.
Динамічна гальмівна система - перша в LCV - також обмежує кількість компонентів у моторному відсіку (гальма приводяться в дію внутрішнім електродвигуном).
Крім того, що система забезпечує посилення гальмування, вона реагує швидше, що також покращує активну безпеку автомобіля. Відокремивши тиск водія на педаль від гальмівного механізму, система може перетворити кінетичну енергію уповільнення в електричну енергію для заряджання акумулятора та збільшення його запасу ходу. Таким чином система може зібрати до 95 кВт енергії.
Вся ця робота підвищила ефективність у цілком реальному сенсі: новий Renault Master споживає на 27% менше енергії, ніж нинішнє покоління, має запас ходу 460 км, та має значну вантажопідйомність.
Новий електричний Renault Master E-Tech може похвалитися вантажопідйомністю 1 625 кг (у фургоні, що вимагає водійських прав категорії B) і може буксирувати 2,5 тонни. Витрата пального залишається помірною - 21 кВт-год/100 км (WLTP) з батареєю ємністю 87 кВт-год.
Швидка зарядка 130 кВт постійного струму збільшує запас ходу на 252 км за 30 хвилин. Домашній зарядний пристрій Wallbox потужністю 22 кВт змінного струму заряджає батарею з 10% до 100% менш ніж за 4 години.
Новий електромобіль Renault Master E-Tech оснащується двигуном потужністю 96 кВт або 105 кВт, в обох випадках крутний момент становить 300 Нм. Перший працює від акумулятора ємністю 40 кВт-год і має запас ходу приблизно 200 км (очікує на сертифікацію), другий - від акумулятора ємністю 87 кВт-год із запасом ходу до 460 км.
Фургон також має функцію Vehicle to Everything (V2X) :
● Vehicle To Load (V2L) для заряджання інших пристроїв від розетки в кабіні або вантажному відсіку, а також адаптери для підключення електроінструментів, комп'ютерів та інших пристроїв до зарядних розеток. Ви також можете живити спеціально виготовлені частини кузова (холодильні відсіки, механізми майстерні, автоматичні задні двері, додаткові системи опалення або кондиціонування тощо) безпосередньо від акумулятора.
● Vehicle To Grid (V2G), щоб подавати енергію від акумулятора до мережі за допомогою двонаправленого зарядного пристрою.
Крім того, новий Renault Master E-Tech electric має кілька ексклюзивних функцій, які забезпечують користувацький досвід, схожий на використання смартфону на вигляд і за відчуттями.
Renault Master E-Tech electric - єдиний автомобіль у своїй категорії, який виробляється у Франції: три версії (з ДВЗ, електрична та воднева) і всі кузови походять з однієї виробничої лінії в Батії (поблизу Мец, східна Франція).
Доступний з весни 2024 року.
|