На Львівщині випробували мостові переходи на автомобільній дорозі М-06-07 Київ – Чоп (Східний під’їзд до міста Львова) через річку Малехівка та на дорозі Н-17 Львів – Радехів – Луцьк через річку Західний Буг, а також шляхопровід через залізницю на дорозі М-10 Львів – Краковець (Західний обхід міста Львова). На всіх цих спорудах проводили роботи з реконструкції та капітального ремонту. Після цього – випробували на міцність, перевірили на якість та надійність, а також відповідність сучасним ДБН. Це завершальний етап для введення об’єктів в експлуатацію.
Наприклад, переправу на дорозі Київ – Чоп завантажували вантажівками поступово. Фахівці працювали як на проїзній частині, так і під спорудами. Щоразу фіксували деформацію та прогини, які виникали при завантаженні на опори. Фактичні дані порівняли з проєктними.
На спорудах на автошляхах Н-17 та М-10 проводили статичні та динамічні випробування. Вантажні автівки зупинялися у контрольних точках для проведення замірів. Після чого, ті ж завантаженні машини розганяли до певної швидкості і знову проводили відповідні заміри. Прикріпленні до споруди датчики фіксували, як міст реагує на статичне та динамічне навантаження.
Зауважимо, шляхопровід на автошляху М-10 розширюємо до чотирьох смуг для руху транспорту (по дві смуги руху в одному напрямку). Наразі збудували одну частину шляхопроводу, яку вже випробували на міцність і відкрили для руху автомобілів. На іншій частині споруди активно проводимо ремонтно-будівельні роботи.
Завдяки проведеним дослідженням фахівці встановили відповідність розробленим проєктним документаціям та європейським вимогам.
У Тернопільській області випробували на міцність міст на обході Зборова на трасі М-09 Тернопіль – Львів – Рава-Руська.
Прикріпленні до споруди датчики фіксували, як міст реагує на статичне та динамічне навантаження. Навантаження на різних ділянках мосту створювали 2 вантажні автомобілі. Вантажні автівки проїжджали через міст, а також зупинялися у контрольних точках для проведення замірів.
Коли провели всі випробування, міст відкрили для руху транспорту.
На міцність випробували й міст через річку Сула на автодорозі Н-08 Бориспіль – Маріуполь.
Під час статичного та динамічного навантаження проводили відповідні заміри. Зокрема 4 вантажівки загальною вагою 140 тонн зупинялися на кожному прогоні мосту. Під їх масою знімали необхідні показники. |