В AUTO-Consulting констатують невелике зниження обсягів ринку нових легкових автомобілів за підсумками жовтня 2023 року. Так, дилерам вдалося реалізувати майже 6 тис. авто, що на 2,8% менше, ніж у вересні. Але у порівнянні з минулим роком, ринок демонстрував зростання майже на 80%. Але тут слід пригадати, що у жовтні 2022 року вже почали відбуватися перші блек-аути, які значно відобразилися на торгівлі авто.
AUTO-Consulting у найближчий час планує детально проаналізувати ці цифри для того, щоб зрозуміти куди приведе ця тенденція. А поки розглянемо, як у жовтні проходила конкурентна боротьба на фоні невеликого зниження ринку.
У Топ-10 найбільше падіння зафіксували у VW та Hyundai, але навіть це не змінило істотно позиції лідерів. Впевнено втримала перше місце і Toyota, дилери якої теж фіксували зниження передач авто новим клієнтам. А от Skoda вдалося трохи додати (+3%) у продажах, і цього виявилося досить, щоб зайняти 3-е місце на ринку, випередивши BMW.
У жовтні закінчився тренд на зростання продажів преміальних брендів, хоча ще у деяких дилерів і фіксували непогані результати. А от навпаки активно зростали продажі у Nissan, Peugeot, Citroen та Opel.
Мінливі показники у різних брендів вказують на те, що жовтневі показники більше залежали від наявності авто у дилерів, ніж від загальних тенденцій. Загалом за 10 місяців 2023 року дилерам вдалося реалізувати 52,8 тис нових легкових автомобілів, що на 62% більше показника 2022 року.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.