Головні несподіванки ретро ралі "Українська легенда" у Києві
Автобізнес LIFE | Опубліковано - 2023-09-11 14:36:23 (3869 разів прочитано)
У суботу, 09 вересня, у Києві пройшло ретро ралі "Українська легенда", огранізатором якого виступив Київський міський автомотоклуб (КМАМК) та фестиваль OldCarLand. Головна мета заходу була у сборі доброчинних внесків для закупівлі дронів для ЗСУ, але організатори намагалися і емоційно відволікти учасників та гостей заходу від негативу війни, показати, що київська ретро-спільнота продовжує свій розвиток. Як повідомляє AUTO-Consulting, на ретро ралі прибуло майже 100 автомобілів та мотоциклів, серед яких були і деякі сенсації.
Учасникам ретро перегонів потрібно було подолати дистанцію у майже 50 км центром Києва та Київської області. Для участі у ралі допускали тільки авто та мото, які мали вік 25+ років, тобто старше 1998 року виробництва.
Як виявилося, за останні роки в Україні додалося цікавих автомобілів. Частина власників завершили реставраційні роботи і мали змогу продемонструвати свої "нові" ретро автівки.
Певною сенсацією стала поява Auto1 UW225 1936 року. У ті часи Audi1 входив у об'єднання Auto Union, разом ще з трьома автовиробниками (DKW, Wanderer та Horch), і мав зовсім іншу емблему. Цікаво, що це - найстаріший Audi в Україні, з відомих на цей час.
Шикарна експозиція була і американських авто. Звісно, шоу-стопером був рожевий Cadillac Eldorado 1959 року, але цього року у київський ретро-спільноті з'явився і фантастичний жовтий Buick Electra 1963 року, а також Chevrolet Corvette 1983 року та Chevrolet Camaro 1974 року.
Також є поповнення і у поціновувачив японської автокласики. На перегонах був дуже рідкісний Isuzu Gemini, який є аналогом Opel Kadett, також було декілька ранніх Mazda, Toyota, Honda та Subaru. Додалося у ретро-спільноті і цікавих ВАЗ, ГАЗ та ЗАЗ. Деякі з експонатів саме тут демонструвалися вперше.
Серед мотоциклів можна було побачити дуже рідкісний у нас BMW R1200C, який у кінці 90-х намагався конкурувати з Harley-Davidson на ринку США. Цікаво, що на ретро-події, вони так і стояли поряд - BMW та H-D. Традиційно багато було мотоциклістів на Jawa, брали участь у перегонах і скутери, мотороллери та мопеди.
Перегони пройшли дуже видовищно і привертали увагу киян. Але кульмінацією ретро-ралі став командорський бал, який влаштував Андрій Ахтирський, відродивши давню традицію відповідних заходів, які були притаманні на теріторії України на початку XX століття.
Цікавий факт: Як з'ясував Історичний Автоклуб, що у цей же самий день - 9 вересня у 1907 році стартував найперший на теріторії України автопробіг Одеса-Миколаїв. Цей символізм був зовсім не випадковий і стане гарною традицію по відродженню української автокультури.
Які авто ще були на ретро-ралі - можна подивитися у цьому відео:
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.