тест-драйви | Опубліковано - 2023-03-31 19:19:16 (19583 разів прочитано)
Кореспонденти AUTO-Consulting вже тестували співплатформенні Peugeot 3008 та Citroen C5 Aircross і виявили відмінності у їх поведінці на дорогах. Цього разу ми вирішили взяти на тест оновлений Opel Grandland, який досить сильно відрізняється ззовні. І виявили його головні переваги.
Opel Grandland – це представник найпопулярнішого в Україні сегменту C-SUV. Він має характерну зовнішність і довжину 4477 мм, при чому колісна база тут 2675 мм, а кліренс – 170 мм. Тобто – це типовий міський кросовер, головними конкурентами якого є Ford Kuga, Kia Sportage, Hyundai Tucson та й «брати» по концерну Stellantis. Але серед цього ряду конкурентів у Opel є і іміджева перевага – його німецьке походження.
«Німців» у нас поважають, і хоча Grandland можна цілком назвати «напів-французом», все одно він «промовляє» до споживачів з характерним німецьким акцентом. Цей акцент відчувається у всьому, і в першу чергу у дизайні. Новий «опелевський» стиль VISOR, який притаманний останнім моделям, дуже личить Grandland. Нарешті у Opel з’явився свій фірмовий стиль, за яким можна чітко вирізняти цю марку у потоці.
Крім того, Opel Grandland, особливо у комплектації GS Pack, як наш екземпляр, отримав навіть певні «спортивні нотки». Виглядає Grandland навіть спортивніше, ніж він є насправді. Але про це згодом.
В середині теж є різниця з французькими «братами» і інтер’єр теж промовляє з німецьким акцентом. Тут все більш прагматично, без вичурних форм, але добротно, якісно і сучасно. Так, наш Opel Grandland, завдяки цифровій Pure Panel і двом дисплеям дуже просунутий. Крім того, у комплектації GS Pack авто має багато електронних систем допомоги водію, як утримання в смузі руху "Lane Positionning Assist", адаптивний круїз-контроль, тощо. Сидіння у Opel Grandland теж не прості. По-перше, вони пройшли тестування німецького інституту здоров’я спини (AGR), регулюються у 14 напрямках і, дійсно, є дуже комфортними. Крім того, передні сидіння ще й обладнані вентиляцією та підігрівом, а задні – підігрівом.
Слід згадати й про лінзовані матричні IntelliLux LED фари, які складаються з 84 світлодіодів і пристосовуються до навколишньої обстановки. Світять дуже потужно. І це теж перевага Grandland, бо не у всіх кросоверів взагалі такі є.
Багажне відділення об’ємом у 514 л особливо не вразить, але тут є додаткові кармани для невеликих речей, чого не має у інших авто. У нашому Opel Grandland був електропривід кришки та система автоматичного відмикання від маху ноги.
Взагалі для Grandland компанія пропонує три типи двигунів: 1,2 бензин 130 к.с., 1,6 бензин 165 к.с. і дизельний 1,5 л 130 к.с. Коробок передач теж може бути три: «механіка» 6-передач для 1,2 бензин, 6-ступеневий «автомат» для 1,6 бензин і для дизеля 8-ступеневий «автомат» Aisin. Наш Grandland був з дизельним двигуном і 8-ступеневим автоматом. І не зважаючи на досить пристойний крутний момент у 300 Нм, шаленою динамікою не радував. У місті, двигуна хватає завжди і всюди, але на трасі, особливо, після 100 км\год, динамічні прискорення вже даються не такими жвавими. Трохи покращує ситуацію режим «Спорт», коли перемикання передач відбувається на 4000 об\хв, це створює певний настрій, але не більше. Взагалі слід враховувати, що прискорення до 100 км\год займе десь 11,5 с.
Зате дизель подарує чудову економію. Виробник обіцяє у місті 4,4 л\100 км, а на трасі 3,9 л. У нас стільки не вийшло, можливо треба було їздити у режимі «Еко», але у самому витратному варіанті більше 6-6,5 л\100 км Opel Grandland не привезе. Тобто для сімейного бюджету це вдалий автомобіль.
А ще Grandland порадує доволі комфортною підвіскою, яка переварює усі ями у місті, окрім надвеликих. Як він їде - дивіться у цьому огляді:
Підсумовуючи враження, слід згадати про ціни. Вартість Opel Grandland стартує з 915800 грн за версію 1,2 бензин, а от наш екземпляр коштував 1342700 грн. За ці кошти Grandland гарантує гарний настрій, німецьку практичність, сучасну просунуту комплектацію і економічний двигун. Переваг у цього кросовера значно більше ніж недоліків, тож сміло можна його рекомендувати.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.