● Світові продажі Renault досягли 1 466 729 одиниць*, з яких 832 605 - в Європі, а 634 124 - на міжнародних ринках.
● Renault - третій бренд на ринку чистих електромобілів і другий бренд на ринку повністю гібридних автомобілів в Європі.
● Покращений модельний ряд зі значним зростанням в С-сегменті в Європі (+21%) завдяки успіху електромобілів Arkana і Megane E-Tech.
● Покращена структура каналів збуту з більш ніж кожним другим продажем приватним клієнтам в Європі, а також лідируюча позиція у Франції.
● 43% продажів за межами Європи завдяки високим показникам у Латинській Америці (+8%), Туреччині (+23%) та Марокко (+11%).
* Всі дані без продажів в Росії
У Європі Renault досягає частки ринку 6,4% (-0,7 пункту порівняно з 2021 роком) з показником 832 605 одиниць. Як і в 2021 році, бренд демонструє значний прогрес у високоприбуткових областях - зростаючому електрифікованому** ринку, С-сегменті, роздрібному ринку і бізнесі LCV.
Електрифікований ринок
У 2022 році Renault стає 3-м провідним електрифікованим брендом (ринок ПА) з 228 000 проданих автомобілів (+12% у порівнянні з 2021 роком). Renault є третім європейським брендом з продажу електромобілів.
Відповідно до своїх амбіцій досягти найбільш "зеленого" міксу на європейському ринку до 2025 року, з більш ніж 65% електрифікованих автомобілів в структурі продажів, Renault збільшує частку електрифікованих продажів на 9 пунктів в порівнянні з 2021 роком. Лінійка E-Tech (BEV і гібридні силові агрегати) тепер становить 39% продажів легкових автомобілів Renault в Європі в 2022 році, в той час як середній показник по ринку становить 31%.
Абсолютно новий електричний Megane E-Tech доповнить нашу пропозицію BEV в Європі у 2-му півріччі 2022 року і відразу стане одним з найпопулярніших автомобілів BEV на роздрібному ринку з 33 000 продажів, причому більшість продажів припадає на високі версії з запасом ходу 450 км і Open RLink, що працює на базі Google®. У 2023 році Renault запустить електричний Megane E-Tech за межами Європи.
Повністю гібридна технологія (HEV) переживає бум: 117 000 одиниць, +64% у порівнянні з 2021 роком. Ця технологія, яка користується великим попитом у приватних клієнтів, досягає 30% на Clio, 31% на Captur, 65% на Arkana і вже є базовою версією New Austral. У 2022 році Renault є другим брендом в Європі з продажу HEV.
Високоприбутковий бізнес
Renault досягла своєї роздрібної мети: більше ніж кожен другий автомобіль був проданий приватним клієнтам. Роздрібний мікс збільшився на 8 пунктів у порівнянні з 2021 роком і досяг 51%, що на 7 пунктів вище середньоринкового показника. Наша частка роздрібного ринку в Європі збільшилася на 0,3 пункту порівняно з 2021 роком до 6,1%.
Зростання С-сегмента набирає обертів: Продажі Renault зростають на 21% з більш ніж 200 000 реєстрацій. Успіх Renault Arkana триває, вже понад 80 000 продажів у 2022 році (вдвічі більше, ніж у 2021 році - 41 800 продажів).
LCV
На європейському ринку LCV Renault виходить на другу позицію зі стабільною часткою ринку 14,4%. У 2022 році Renault доповнив свій модельний ряд LCV новими електричними моделями Kangoo Van E-Tech і New Master E-Tech, щоб задовольнити очікування клієнтів і відповідати своїм амбіціям в області електрифікації.
Renault займає 1-е місце в сегменті малих фургонів і 2-е місце в сегменті середніх/великих фургонів.
** Включаючи електромобілі, гібриди (HEV) та плагін-гібриди (PHEV), за винятком м'яких гібридів (MHEV)
За межами Європи Renault зростає на своїх ключових ринках. Обсяги продажів становлять 634 124 одиниці і є стабільними відносно 2021 року. Частка продажів за межами Європи досягає 43,2% від загальних продажів бренду.
Туреччина з обсягом продажів 99 639 автомобілів (+22,6% порівняно з 2021 роком) і часткою ринку, що збільшилася на +1,7 пункту до 12,7%, стає для Renault 4-м ринком, де наш модельний ряд ідеально відповідає потребам ринку.
У Марокко обсяги продажів зросли на 11,4% до 26 385 автомобілів, а частка ринку досягла рекордних за останні 10 років 16,3% (+2,9 пунтків).
В Індії продажі знизилися на 9%, а частка ринку на -0,7 пункту. Renault залишається провідним європейським автовиробником на індійському ринку.
У Латинській Америці Renault випереджає конкурентів з показником 283 116 продажів, що на 8% більше, ніж у 2021 році. Обсяги продажів зросли на 26% в Аргентині і на 30% в Мексиці завдяки успіху Kwid, 4-го найбільш продаваного автомобіля в Латинській Америці. У Колумбії Renault є лідером ринку завдяки Duster, найбільш продаваному автомобілю на ринку.
|