За словами Чернишова, частину виробництв, що простоюють, варто продати китайським маркам, які організують там збірку своїх автомобілів.
Але вже і російські автодилери почали бити на сполох, що найближчими роками модельний ряд марок з КНР може поглинути російський автомобільний ринок.
За даними на листопад на російському авторинку нових автомобілів залишилося працювати з 60 брендів (на початок 2022 року) тільки 14. З них три бренди - російські Lada, ГАЗ, УАЗ. Решта - китайські: Chery, Geely, Haval, Jac, Faw, Dongfeng, Changan, Exeed, Gac, Foton, Omoda", - заявили в асоціації дилерів рф.
"З точки зору національного міксу російський авторинок уже китайський на 78%", - йдеться в листі.
Наразі майже всі європейські, американські та корейські бренди призупинили постачання автомобілів до росії.
Цікаво, а чи підтримують звільнені робітники дилерських центрів ще війну проти України? І чи зрозуміли вони кто і що стало причиною краху їх кар'єри та добробуту? |