 Aston Martin оновив логотипринок автомобілів | Опубліковано - 2022-07-20 16:35:37 (3929 разів прочитано) |
Компанія Aston Martin приєдналася до довгого списку автомобільних марок, які оновили свої логотипи в останні півтора-два роки. При цьому британський автовиробник не став повністю міняти емблему, як це зробив, наприклад, Peugeot, а поїхав по дорозі «німецької трійки»: дизайн лише слегка оновили, зробивши емблему більш лаконічною та мінімалістичною. Це перший редизайн логотипу з 2003 року і восьмого — за всю 109-річну історію марки. |
Створення модернізованої емблеми Aston Martin доручили британському графічному дизайнеру Пітеру Севіллу. В рамках презентації логотипу автовиробника була поділена серія фотографій і відео про те, як ремесленники ювелірного кварталу Бірмінгема вручну виготовляють емблеми. Вони появляются на всіх нових автомобілях марки.
Виготовленням займається бірмінгемська фірма Vaughtons, яка існує вже 203 роки і прославилася в тому числі створенням Кубку футбольної асоціації та медалей для Олімпійських ігор 1908 року в Лондоні.
За словами Пітера Сэвилла, редизайн «крил» Aston Martin — класичний приклад необхідної еволюції логотипів автомобільних компаній. «Незначні, але необхідні поліпшення не тільки зберігають актуальність форми, але демонструють прогрес», — пояснив він.
Першим же нову емблему демонструють боліди команди Aston Martin Aramco Cognizant F1 — дебютує на Гран-при Франції, який пройде 23-24 липня.
Aston Martin представил 700-сильный люксовый кроссовер
|