АвтоВАЗ поки що офіційно не оголошував про повне припинення виробництва Lada XRay. Поки що підтверджено, що крос-хетчбек не повернеться на конвеєр до кінця нинішнього року, хоча збірку соплатформенного Largus запустять найближчим часом, повернувши до роботи останню лінію, що простоює, — В0.
Яким буде російський авторинок найближчим часом. Прогнози експертів
Також невідомо, як довго вдасться підтримувати виробництво Largus, це неясно через проблеми з постачанням комплектуючих. Їх явно не вистачить на ті ж обсяги випуску, що їх АвтоВАЗ демонстрував попередні роки, визнав Соколов. Плановий максимум на друге півріччя – 120 тисяч автомобілів Lada.
Lada XRay ж не виробляється з кінця зими цього року через брак складальних деталей, але йому пророкували відставку задовго до кризи — через слабкий попит. Модель продається з 2016 року і базується на французькій платформі В0 із застосуванням великої кількості деталей Renault.
Lada Duster також не будуть збиратися в росії. Однією з причин рішення про зупинку складання Lada Duster є ризики, пов'язані з високою часткою комплектуючих, які для «Дастера» під шильдком Renault ввозили з-за кордону. Друга причина, що стримує випуск бестселера, — виплати роялті компанії Renault, які заберуть у вітчизняного виробника майже всю маржу. Все це робить запуск Lada Duster майже неможливим.
За словами Соколова, для Duster потрібні компоненти, які потрапили в списки санкцій, а тому відновлювати випуск кросовера зараз «досить ризиковано». Також Соколов зазначив, що збірка Duster під маркою Lada зобов'яже автогіганта виплачувати роялті, які по суті змусять АвтоВАЗ працювати практично вхолосту з точки зору бізнес-моделі.
Все це ставить під сумнів доцільність випуску як Duster, так і інших моделей Renault — Logan і Sandero. Їх АвтоВАЗ теж має право поставити на конвеєр за тією самою угодою з французами.
На автозаводі "Москвич" можуть випускати іранські машини
|