Загальний рівень падіння ринку автобусів в Україні у AUTO-Consulting фіксують на 56%. У порівнянні до ринку легкових авто та вантажівок - це ще не таке велике падіння. Проте ринок був і минулого року досить млявий і це відображується на цифрах.
Активними гравцями на ринку автобусів зараз є лише чотири компанії. Лідерство у травні тримав концерн "Еталон", з досить близькими показниками фінішували і Isuzu-Ataman. Також були відвантаження нових автобусів і у Otokar.
Фактично завмер ринок великих міських автобусів, який мав фінансування від європейських банків. Пішов з українського ринку МАЗ і тепер деякі тендери доведеться провадити наново.
Нажаль, не обійшлося без втрат і серед українських виробників. Зазнав руйнувань завод "Еталон" у Чернігові, не відома доля підприємства у Часів Ярі, прилітали ракети і до львівського "Електрону". А завод "Богдан Моторс" вже давно не анонсував нічого нового, крім того, навколо нього зараз відбувається процедура банкрутства по деяким активам корпорації "Богдан". Отже, колишня могутня автобусна галузь України зараз перебуває в невизначенності.
Проте ринок автобусів оговтується і демонструє зростання. У порівнянні до квітня, продажі у травні зросли у 5 разів. Так, це мало у абсолютних цифрах, але це вже не поганий початок.
Тримаймося!
|