Зазвичай трейд-ін критикували за те, що за здану на обмін вживану автівку, пропонували не так багато грошей, як на автобазарі. З іншого боку, цей сервіс запобігав шахрайству та економив час продавців. А також, нерідко, ще й надавав можливість скористатися знижкою на придбання нового авто. Але то було у мирний час. Яка ж ситуація зараз?
Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії “Прайд Мотор”, яка є офіційним дистрибьютором автомобілів Honda та Acura в Україні, трейд-ін - чудовий інструмент продажу нових автомобілів, який з часом став окремим і фінансово значущим бізнесом у діяльності офіційних дилерів. У країнах зі стабільною економікою, трейд-ін є популярною послугою, від якої виграють обидві сторони. Власник старого автомобіля не займається його продажем, а салон - продає клієнту новий автомобіль, та ще й має можливість отримати вигоду при продажі старої автівки. У розвинутих країнах існує «культура» таких продажів, їх багато та клієнти звичні до цього.
В українських реаліях, власник старого автомобіля очікує, що автодилери прийматимуть автомобіль у трейд-ін за найвищою ринковою ціною. Тому, дуже часто клієнт та дилер не домовляються і, як наслідок, власники самі займаються продажем своїх авто. До речі, сучасні сервіси та сайти з продажу автомобілів допомагають у цьому.
Окрім цього, в Україні є дуже багато автомобілів, ввезених із США та відновлених. Що також не сприяє появі «культури» трейд-ін в Україні.
В умовах війни всі рахують кошти й намагаються зекономити на всьому, у тому числі, і на послугах, які, в теорії, можна зробити особисто. Тому, вважають у “Прайд Моторс”, попит на цю послугу у нас мінімальний. Відповідно, формально сервіс трейд-ін існує, але фактично - продажів за такою схемою дуже мало.
Як повідомили AUTO-Consulting у компанії “Стеллантіс Україна”, бренди PEUGEOT, CITROEN, DS Automobiles та OPEL у своїй роботі завжди ставили за пріоритет турботу про клієнта та його комфорт. Тому, кожен дилер брендів завжди був готовий запропонувати всі можливі сервіси, починаючи зі звичайного сервісного обслуговування, продовжуючи вигідними фінансовими програмами, та закінчуючи сервісом трейд-ін. Але війна внесла свої корективи. Тому наразі кожен дилерський центр самостійно приймає рішення про діяльність програми трейд-ін.
На даний момент відкриті уже 33 дилерські центри, які розташовані в 17 регіонах країни. Дізнавайтесь по телефону гарячої лінії 0-800-500-104 про найближчого дилера, який працює та про наявність у нього програми трейд-ін.
За інформацією прес-служби компанії “Рено Україна”, сервіс трейд-ін наразі не користується великим попитом. Тому, національної програми трейд-ін від Renault в Україні немає. Проте, чи впроваджувати цей сервіс, дилери вирішують самі. І в національній мережі Renault є окремі дилерські центри, які розвивають даний напрямок.
Схожу відповідь AUTO-Consulting отримав і в прес-службі компанії “Ніссан Мотор Україна”.
В прес-службі компанії “Субару Україна” AUTO-Consulting повідомили, що в деяких салонах Subaru цей сервіс вже відновлено. Хоча, тут також зазначають, що попит серед клієнтів на нього малий. Пов”язане це із тим, вважають у прес-службі, що ціни на старі авто за програмою трейд-ін зараз набагато нижчі, ніж до війни. У той же час, на спеціалізованих сайтах із продажів автомобілів, власники тримають майже довоєнні ціни.
Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії “АВТ Баварія Україна” сервіс трейд-ін працює тут в звичайному режимі, та як і до війни користується попитом. Продавці обмінюють нові авто по запиту.
За інформацією прес-служби дистрибьюторської компанії ТОВ "ДЖАК Україна", автомобілі JAC за програмою трейд-ін не продаються. Лише нові, з гарантією від виробника.
Як бачимо, сервіс трейд-ін, на відміну від ринків розвинутих європейських країн, поки не є аж занадто популярним в Україні. Ні серед покупців, ні серед дистриб'юторів.
Як змінився український авторинок під час війни
|