ринок автомобілів | Опубліковано - 2005-03-24 21:35:43 (6947 разів прочитано)
Слоган рекламної кампанії Volvo в минулому стверджувало, що "кожен рік для Volvo – це рік безпеки на дорогах". Розвиток систем безпеки у Volvo Car Corporation доводить вірність цього вислову. Послужний список компанії з моменту її заснування у 1927 році включає біля 75 нововведень у сфері безпеки.
З самого початку в основу діяльності компанії Volvo Car Corporation було покладено філософію піклування про людину. Засновники компанії Volvo, Ассар Ґабріельссон (Assar Gabrielsson) та Ґустав Ларсон (Gustaf Larson), стверджували: "Автомобілями керують люди, а отже, основний принцип всього, що ми робимо на Volvo, полягав та має полягати в одному – безпеці".
Каркас безпеки та ламіноване вітрове скло
Як захисний каркас, так і ламіноване вітрове скло були вперше запроваджені на моделі Volvo PV 444 у сорокові роки та стали одними з перших важливих засобів безпеки автомобілів Volvo.
Найвідомішим нововведенням компанії, безумовно, став запроваджений у 1959 році ремінь безпеки на 3 точки кріплення, який вважається однією з найефективніших технічних новинок в історії людства для захисту людського життя.
Перший прототип дитячого захисного сидіння, в якому дитина сиділа у напрямку, протилежному напрямку руху і який був розроблений та випробуваний у 1964 році (запроваджено у 1972 р.), та система захисту від бокових ударів 1991 році є ще двома класичними прикладами.
Власна група дослідження нещасних випадків
У 1970 році компанія Volvo Cars створила свою власну групу з дослідження нещасних випадків для вивчення та отримання досвіду з аварій, пов’язаних з автомобілями Volvo. Ця група впродовж 35-ти років свого існування зробила неоціненний внесок у дослідницькі та конструкторські досягнення компанії Volvo.
В останні роки тривала розробка нових засобів безпеки, включаючи системи, які вперше в світі були впроваджені на моделях Volvo S80, Volvo XC90, та нових моделях Volvo S40 та Volvo V50.
Історія нововведень у сфері безпеки
Нижче наведено повний перелік усіх важливих засобів безпеки, випущених за всю історію компанії Volvo Cars.
40-і роки
1944 Каркас безпеки
1944 Ламіноване вітрове скло
50-ті роки
1954 Отвори обігрівача вітрового скла
1956 Омивачі вітрового скла
1957 Розташування кріплень 2-точкових ременів безпеки передніх сидінь
1958 Розташування кріплень 2-точкових ременів безпеки задніх сидінь
1959 Стандарт для 3-точкових ременів безпеки передніх сидінь
60-ті роки
1960 Модульна панель приладів
1964 Дискові гальма передніх коліс
1964 Випробувано перший прототип дитячого захисного сидіння, в якому дитина повернута проти напрямку руху
1966 Обігрівач заднього скла
1966 Дискові гальма на усіх колесах
1966 Подвійна роздільна трикутна гальмова система
1966 Зони деформації кузова – передні та задні
1966 Запобіжні дверні замки
1967 Ремені безпеки для задніх сидінь
1968 Підголівники на передніх сидіннях
1969 Ремені безпеки з інерційною котушкою
1969 Заднє скло з обігрівом
70-ті роки
1971 Пристрій нагадування про незастібнутий ремінь безпеки
1972 3-точкові ремені безпеки для задніх сидінь
1972 Дитяче захисне сидіння, в якому дитина повернута проти напрямку руху
1972 Замки на задніх дверях з блокуванням від дітей
1972 Попереджувальна світлова сигналізація (аварійна сигналізація)
1973 Система захисту у разі бокового зіткнення
1973 Енергопоглинаюче рульове колесо
1974 Енергопоглинаючі бампери
1974 Безпечне розміщення паливного баку
1974 Багатоступінчаста рульова колонка з поглинанням енергії удару
1974 Датчик справності лампочок
1974 Склоочисник фар / омивач фар
1975 Лампи, які мають умикатися вдень
1975 Гальмова система з головним циліндром, що має ступінчасті отвори
1978 Додаткова подушка сидіння, яка дозволяє дітям використовувати ремені безпеки для дорослих
80-ті роки
1982 Система захисту "Anti-submarining" (уникнення піднирювання пасажира вниз у разі лобових зіткнень)
1982 Передні протитуманні фари
1982 Задні протитуманні фари
1982 Сигнальні вогні у відкритих дверях
1982 Ширококутне дзеркало заднього виду
1984 Гальма з функцією антиблокування (система ABS)
1985 Система ETC (Electronic Traction Control) – Електронна протибуксувальна система
1986 Стоп-сигнали у задньому вікні
1986 3-точковий ремінь безпеки – для центрального заднього сидіння
1987 Механічний переднатягувач ременя безпеки
1987 Подушка безпеки для водія
90-ті роки
1990 Інтегрована дитяча захисна подушка у центральному задньому сидінні
1991 Система SIPS (Side Impact Protection System) – Система захисту від бокового удару
1991 Ремінь безпеки з автоматичним регулюванням висоти
1992 Підсилені задні сидіння у моделях з кузовом "універсал"
1992 Подушка безпеки для пасажира, що знаходиться на передньому сидінні
1993 3-точкові ремені безпеки з інерційною котушкою – усі задні сидіння
1994 Подушка безпеки системи SIPS, бокова подушка безпеки
1995 Система DSA – Система динамічної стабілізації
1995 Інтегрована дитяча захисна подушка у зовнішніх задніх сидіннях
1997 Система ROPS (Roll Over Protection System) – Система захисту проти перевертання автомобіля (Модель C70)
1998 Система WHIPS (Whiplash Protection System) – Система захисту від плетьових ударів
1998 Надувна завіса безпеки (IC – Inflatable Curtain)
1998 Система STC (Stability and Traction Control) – Система стабілізації та контролю тяги
1998 Система DSTC (Dynamic Stability and Traction Control) – Система динамічної стабілізації та контролю тяги
1998 Система EBD (Electronic Brake Distribution) – Система електронного розподілу гальмового зусилля
2000-і роки
2000 Кріплення стандарту ISOFIX для дитячого захисного сидіння, в якому дитина повернута проти напрямку руху
2000 Подушка безпеки з двома режимами надування
2001 Концепт-кар SCC (Volvo Safety Concept Car) – Безпечний концепт-кар Volvo
2002 Система RSC (Roll Stability Control) – Система стабілізації нахилу
2002 Система ROPS (Roll Over Protection System) – Система захисту проти перевертання автомобіля (Модель XC90)
2002 Нове інтегроване дитяче сидіння – Другий ряд сидінь (Модель XC90)
2002 Нижня траверса (МодельXC90)
2002 Нова сумісна конструкція передньої частини автомобіля (Модель XC90)
2002 Захисні сидіння – Третій ряд сидінь (Модель XC90)
2002 Нова конструкція передньої частини автомобіля (Модель XC90)
2003 Нова конструкція передньої частини автомобіля (Моделі S40, V50)
2003 Система IDIS (Intelligent Driver Information System) – Інтелектуальна система інформування водія
2004 Система BLIS (Blind Spot Information System) – Система контролю мертвих зон
2004 Водовідштовхувальне скло
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.