Перспективы автомобилестроения в Украине: Авто новини від AUTO-Consulting -

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


Загрузка...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Перспективы автомобилестроения в Украине

виробництво автомобілей | Опубліковано - 2003-09-01 10:03:40 (12628 разів прочитано)
Публикуем интервью заместителя Директора Департамента машиностроения Нечая Богдана Адамовича.
– Богдане Адамовичу, про вітчизняні автомобілі та автобуси у масовій свідомості вкоренилася думка, що це щось карикатурне, потворне. Наскільки це відповідає сучасним реаліям?

– Якщо ви маєте на увазі анекдоти про “Запорожця”, то це радше зі сфери народної міфотворчості. Сучасний український автомобіль – це вже далеко не горбатий “Запорожець”, який відійшов у минуле разом із радянською історією. Хіба не пристойні автомобілі “Nubira”, “Lanos”, “Legansa”, які випускає Запорізький автозавод? За дизайном і технічними характеристиками я б не сказав, що вони поступаються світовим моделям відповідного класу. Та й мікроавтобуси “Богдан”, які випускає Черкаський автобусний завод, відповідають євростандартам, у чому багато наших городян, напевно, переконалося, курсуючи щодня на роботу в маршрутних таксі.

– Тобто, ви хочете повторити відому фразу телеведучої Людмили Лисенко, що не так все погано в нашому домі?

– Я хочу сказати, що разом із автомобільним ринком розвивається вітчизняне автомобіле- та автобусобудування. З’являються нові моделі автомобілів, автобусів, їхні конструкції стають досконалішими й комфортнішими. Хоча, звісно, у вітчизняному автомобілебудуванні вистачає своїх проблем, які залишились від часів економічної депресії. Та завдяки поміркованій політиці уряду в Україні затверджено концепцію автомобілебудування та програму розвитку автомобілебудівної галузі до 2005 року. В Україні діє також прогресивний Закон “Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні”. Минулого року в Україні випущено автомобілів, автобусів та комплектуючих на суму 1 млрд. 612,5 млн. гривень, що на 122,5% більше порівняно з відповідним періодом позаминулого року. Зокрема, випуск легкових автомобілів в Україні збільшився на 172,8%.

– Розкажіть нашим читачам, де в Україні випускаються автомобілі, автобуси, тролейбуси?

– Легкові автомобілі марок “Таврія”, “Славута”, “Nubira”, “Lanos”, “Legansa” виготовляє ЗАТ “Запорізький автомобільний завод”. Після реновації виробництва в Запоріжжі освоєно виробництво близько 30 модифікацій автомобілів “Таврія”. Зокрема, модернізовано автомобілі “Таврія” і “Славута” з двигунами об’ємом 1,2 літра, 1,3 літра та карбюраторною системою живлення. На базі автомобілів “Таврія” та “Славута” створено автомобілі ЗАЗ-110280-01 і ЗАЗ-110387 для інвалідів. Або ж такі цікаві моделі, як ЗАЗ 110557-51 “пікап” з жорсткою надбудовою класу “люкс” із двигуном 1,2 літра чи ЗАЗ 110557-53 “пікап” із двигуном 1,2 літра класу “стандарт” з жорсткою надбудовою кузова та розсувними дверима. До кінця цього року в Україні буде освоєно серійне виробництво легкових автомобілів “Opel-Astra”, “Opel-Vektra”, “Opel-Korsa”. На Луцькому автозаводі збирають автомобілі марок “ВАЗ”, “УАЗ” та “ЛуАЗ”, остання модель є власне українського виробництва. Автомобілі марки “ВАЗ” складають також у Херсоні, а “УАЗ” – у Краснодоні.

Вантажні автомобілі “КрАЗ” випускає Кременчуцька холдингова компанія, а малотонажні вантажні автомобілі на базі автомобіля “ГАЗ” – “КримавтоГАЗ” і Кременчуцький автоскладальний завод.

Автобуси в Україні випускає три заводи – Львівський, Черкаський і Бориспільський. Власне, комфортабельні бориспільські мікроавтобуси насправді збирають у селищі Проліски під Борисполем. Бориспільським автозаводом створено власний науково-технічний центр, яким розроблено конструкції нових моделей особливо малих та малих автобусів на базі “Газель” та “Івеко”. Зараз проходить заводські випробування зразок нового мікроавтобуса на базі “Газель” із двигуном СТ-90 польської фірми “Андора”.

Тролейбуси випускають Дніпропетровський завод “Південмаш”, Київський АТК імені Антонова та Львівський автобусний завод.

І, якщо це цікаво нашим читачам, у галузі автомобілебудування в Україні працює 80 тисяч працівників. До речі, на одного українського автомобіліста працює 7-8 спеціалістів різних галузей: металургійної, хімічної, деревообробної, радіоелектроніки, швейної. Крім того, над розробкою автомобілів працюють дизайнери, психологи та інші спеціалісти.

– Чи має вітчизняне автомобілебудування замкнутий цикл виробництва? Адже складальний цех можна побудувати у будь-якому українському селі, використовуючи дешеву робочу силу.

– Замкнутий цикл є на Запорізькому автозаводі, де використовується лише 12% імпортних комплектуючих. На Запорізький автозавод в Україні працює 120 підприємств, які виготовляють для нього комплектуючі. Які країни купують українські автомобілі й автобуси? – Якщо брати автобуси, то 60% їх іде на експорт, а 40% залишається в Україні. Автобуси купують насамперед країни СНД, Азії, Африки. Так само й українські автомобілі.

– Чи правда, що на Запорізькому автозаводі можуть на замовлення виготовити персонального “мерседеса”?

– Так, якщо ви хочете купити нового “мерседеса” за меншу ціну, то робите замовлення, і в Запоріжжі вам його виготовлять. Правда, це буде не шестисота модель, а “мерседес” класу E, C, S чи ML, виготовлений методом SKD.



– Скільки за рік в Україну завозиться старих автомобілів? Адже автомобільний “секонд-хенд” підриває вітчизняний автомобільний ринок.

– Експансія старих іноземних автомобілів –конкурент вітчизняному автомобілебудуванню. І в усьому світі з цим явищем ведуть боротьбу. За рік в Україну з-за кордону завозять 200 тисяч старих автомобілів. Фактично ми інвестуємо зарубіжного виробника. Давайте зробимо елементарну арифметику. Якщо одна потримана іномарка коштує в середньому 5 тисяч доларів, то Україна щороку віддає за кордон 1 мільярд доларів. Тепер подивіться, як українське законодавство захищає свою аватомобілебудівну галузь. Загальні податкові витрати за стару завезену іномарку в Україні сягають 25-29%. Сюди входять акцизний збір, в’їздне мито, митний збір, податок з продажу, ПДВ. У Польщі податкові витрати на стару іномарку становлять 68%, в Росії – 70%, в Аргентині – 74%, в Єгипті – 130%. В Україні пробували підняти податкові витрати на автомобільний “секонд-хенд”, але у нас дуже сильне іноземне автомобільне лобі, яке не дозволяє цього зробити.

– Які ініціативи робить уряд для розвитку вітчизняного автомобілебудування?

- Нещодавно на урядовому комітеті було погоджено інвестиційну програму виробництва вантажних автомобілів та автобусів на Луцькому автомобільному заводі, в яку закладено загальну суму витрат - 496 млн. гривень на реалізацію програми вітчизняного машинобудування до 2008 року. Крім того, при формуванні щорічних бюджетів будуть передбачені кошти для закупівлі автобусів за програмою “Шкільний автобус”, а також будуть виготовлятися спеціальних автобуси і тролейбуси з низьким кузовом, у які зможуть заїжджати пасажири в інвалідних колясках.

– При вступі до СОТ вимагають зняти пільги з вітчизняного автомобілебудування. Це означає, що більш розвинуті західні автомобільні компанії знищать вітчизняну автомобілебудівну галузь.

– Це так, тому вимоги СОТ зараз уважно вивчаються, щоб якимсь чином досягнути консенсусу із Світовою Організацією Торгівлі і, водночас, захистити національного виробника автомобілів.

– То чи буде в Україні створений власний “Мersedes-Benz”? Автомобіль представницького класу, на якому будуть із задоволенням кататись українські політики, співаки, футболісти?

– Українська автомобілебудівна галузь проходить складний етап свого розвитку. Вітчизняні автозаводи мають не такі вже й великі прибутки, які використовуються для створення новітніх технологій. Всі кошти зараз вкладаються у розвиток виробництва. Хоча у наших автоконструкторів, безумовно, є амбітні прожекти. Але вони поки що залишаються на папері, тому український “Мersedes-Benz” мусить почекати до кращих часів.
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі виробництво автомобілей


Цікаве по темі...
• Уряд затвердив механізм підтримки виробничих проектів. Які інвестори можуть розраховувати на компенсації витрат
• Volvo остаточно завершила виробництво дизельних автомобілів
• Tesla скорочує виробництво автомобілів у Китаї
• Mitsubishi остаточно вийшла з російського ринку і збиральних проєктів
• У Казахстані стартує виробництво автомобілів Skoda
• KIA побудує завод у Казахстані
Головні новини
• Підсумки автосалону у Пекіні. Тепер прогрес авто буде визначати софт
• На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
• США замовить зброю у українського ВПК на $1,6 млрд.
• Через Дію вже переоформили 55000 транспорту
• АЛЬФАТЕКС пропонує широкий модельний ряд сміттєвозів обсягом від 6 до 23 куб. м
• Genesis представила другий "заряджений" електрокар з ім`ям Magma
• ZF представить електричну вісь для нового покоління електробусів
• Вогневі групи отримали ще 12 нових пікапів
• Mazda показала електричного наступника свого найпопулярнішого седану
• MINI представляє новий повністю електричний MINI Aceman
• Nissan готує одразу чотири новинки
• Volkswagen натякнув, яким буде наступне покоління електричних кросоверів ID
• Національний банк України знизив облікову ставку. Що це дасть для авторинку
• В Україні доступні автомобілі Jeep Compass 2024 в нових комплектаціях
• Зенітники на Gepard отримали партію пікапів
• В Україні стартували продажі міні-екскаваторів Yanmar
• З України вивезли колекцію рідкісних автомобілів, які потрапили до музею фсб
• Україна отримає одразу 1000 HMMWV в пакеті допомоги від США
• Lamborghini представила 800-сильний кросовер і перевершила конкурентів
• 44 артилерійська бригада показала з якою технікою зараз воює
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• З України вивезли колекцію рідкісних автомобілів, які потрапили до музею фсб
• Більше жодних БелАЗів. В Україні кар'єрний самоскид проїхав 1,5 млн км і продовжує працювати
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Стало відомо, хто ще став регулярно їздити на російському лімузині Aurus
• 44 артилерійська бригада показала з якою технікою зараз воює
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Українське ППО підсилили КАЗами на шасі ISUZU
• Україна отримає одразу 1000 HMMWV в пакеті допомоги від США
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
Акції у дилерів...
• Власники Mitsubishi зможуть вигідно обслужити кондиціонер
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.