Організатором Національного автомобільного рейтингу – «Авторейтинг 2009» виступає Клуб автомобільних журналістів України. Акція «Авторейтинг 2009» визначила лідерів продажу автомобілів за номінаціями у 2009 році на основі офіційної статистики про перші реєстрації автомобілів в Україні. Згідно з Положенням Акції переможцями в номінаціях визнаються моделі, щодо яких зафіксовано найбільшу кількість реєстрацій за 2009 рік, незалежно від дати початку їх офіційного продажу.
Переможці Національного автомобільного рейтингу – «Авторейтинг 2009»:
Абсолютний лідер продажів – ЗАЗ Lanos ( АвтоЗАЗ-сервіс)
Лідер продажів у малому класі – ЗАЗ 1103 (АвтоЗАЗ-сервіс)
Лідер продажів у компактному класі – ЗАЗ Lanos (АвтоЗАЗ-cервіс)
Лідер продажів у середньому класі – Honda Accord (Хонда Україна)
Лідер продажів у бізнес-класі – Toyota Camry (Тойота Україна)
Лідер продажів у люкс-класі – Mercedes-Benz S-Klasse (АвтоКапітал)
Лідер продажів серед кросоверів – Hyundai Tucson (Хюндай Моторс Україна)
Лідер продажів серед вантажнопасажирських автомобілів – Fiat Doblo (Італавто)
Лідер продажів серед мінівенів – Kia Carens (Фалькон-Авто)
Лідер продажів серед купе та кабріолетів – Hyundai Coupe (Хюндай Моторс Україна)
Конкурс «Авторейтинг» проводится вже вдруге, в його номінаціях беруть участь автомобілі, які офіційно продавались в Україні з 1 січня до 31 грудня 2009 року. А його лауреатами – абсолютним лідером продажів і лідером продажів в класах стають автомобілі, за які українські автолюбителі голосували гривнею.
|