Toyota представила в Україні нові покоління Land Cruiser Prado та Camry
ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-10-25 19:56:56 (5119 разів прочитано)
«Тойота Україна» готується до масштабного оновлення і представила на українському ринку нове покоління Land Cruiser Prado 250 та вже десяте покоління Camry. Обидві моделі входять до Топ-3 з продажів в Україні серед Toyota, тому є надзвичайно важливими для компанії. Новинки змінилися досить суттєво і будуть визначати майбутнє Toyota на найближчі роки. AUTO-Consulting вивчав їх особливості і ціни під час дебютного показу.
Отже, почнемо з Land Cruiser Prado 250, який є довгоочікуванної новинкою в сегменті середніх SUV від Toyota. Він змінився як ззовні, так і технічно, але можемо заспокоїти всіх прихильників цієї моделі, новий Prado зберіг свою головну перевагу – міцну рамну конструкцію і феноменальну прохідність.
Новий Toyota Land Cruiser Prado значно додав у розмірах. Загальні габарити тепер становлять: довжина - 4920 мм (+85 мм), ширина – 1980 мм, висота – 1870 мм, а колісна база – 2850 мм (+60 мм). Дизайн став більш брутальним, але за нею криється продумана геометрія. Наприклад, грані капоту тепер допомагають легше відчувати габарити.
Жорсткіша на 50% стала і сама рама, яка має однакову силову структуру з більшим Land Cruiser 300. Додалося і місця у багажнику, а доступ до нього став зручнішим. Більше ніяких хвірток, вже у стандартній комплектації Prado 250 має зручний доступ до багажника, завдяки наявності електропривода задніх дверей та відкидного заднього скла.
Відбулися зміни і у підвісці. Тепер не має пневмобалонів, а підвіска класична пружинна скрізь. Це трохи змінило відчуття на поганих дорогах, стало трохи жорсткіше, але Prado, як і раніше, залишається непохитним перед будь-якими шляхами. Ходи підвісок стали на 10% більшими, що ще додало впевненості на бездоріжжі. Крім того, зручніша і точніша стала робота програм руху Multi-Terrain Select (MTS).
Відбулися зміни і з силовими агрегатами. Їх буде пропонуватися два: дизельний та бензиновий. Land Cruiser Prado пропонується із 2,8-літровим турбодизельним двигуном, який було модернізовано для покращення керованості та балансу між паливною ефективністю та продуктивністю.
Дизельний двигун розвиває максимальну потужність 204 к.с. при 3 000 об/хв і максимальний крутний моментом 500 Нм, що розвивається між 1 600 і 2 800 об/хв. В такому виконанні LC Prado здатен буксирувати вантажі вагою до 3 500 кг.
Замість колишнего 4-літрового бензинового двигуна тепер пропонується бензинова «четвірка» з турбонадувом об’ємом 2 393 см3 потужністю у 282 к.с. при 6000 об/хв, при цьому максимальний крутний момент 430 Нм — у діапазоні від 1 700 до 3600 об/хв. Для автомобіля із бензиновим двигуном максимальна маса причепа зменшена до 2 500 кг.
Обидва силових агрегати працюють в тандемі з новою восьмиступеневою автоматичною коробкою передач Direct Shift, яка має швидкість перемикання на 25% кращу, ніж у попередніх 6-ступеневих «автоматах». Є зміни і у повноприводній трансмісії. Система блокування диференціала була замінена з електромеханічної на електромагнітну, що забезпечує на 85% швидшу реакцію (близько 0,15 секунди).
В інтер’єрі тепер два монітори: замість приборного щитку, з можливостю персоналізації та по центру панелі. Вони, в залежності від комплектації, мають розміри 9 або 12,5 дюймів. Але в Toyota вирішили залишити і більшість дублюючих аналогових кнопок, якими легше керувати на бездоріжжі. Зручним стало і керування режимами руху, а в програму Multi-Terrain Select (MTS) додалися нові режими.
Крім того, новий Land Cruiser Prado отримав сучасні електронні асистенти допомоги водієві, як утримання в полосі, а також дуже зручну систему відео огляду Multi-Terrain Monitor (MTM) — під транспортним засобом. Це гарантує точну маневровість автомобіля на складних ділянках доріг. Водій може перемикатися між чотирма камерами для того, щоб перевірити сліпі зони. Сам огляд зсередини теж покращився, завдяки низьким віконним лініям, великим наружним дзеркалам та спеціальній формі капоту, яка зменшує «сліпі зони». Додають впевненості і LED-фари, які мають декілька виконань.
В комплектації теж є зміни. Тепер з’вилися сидіння не тільки з підігрівом, але й з вентиляцією, а в кольорах оббивки додалися нові цвітові рішення у вигляді «коричневого». В дорожчих комплектаціях салон також має вставки «під титан». Відрізнити комплектації ззовні можна по кольору переднії решітки радіатора, та формі дисків коліс, які можуть бути 265\65R18 або 265\60R20.
Вартість нового Toyota Land Cruiser Prado 250 стартує з 2,398 млн гривен за виконання Elegance, а за топ-версію Primium доведеться викласти 2,925 млн грн.
Ще одна важлива новинка для Toyota – це нове 10 покоління Camry. На українському ринку у неї фактично не залишилося конкурентів, які мігрували в сегмент кросоверів. Але саме Toyota Camry свого часу завдала канони класу бізнес-седанів (E-сегмент) і продовжує пропонувати виключний комфорт та зручність. За 40 років існування моделі Camry було вже реалізовано по світу 21 млн екземплярів всіх поколінь, з яких 36 тис. реалізувала «Тойота Україна» з 2004 року.
Новинка тепер має довжину 492о мм (+35 мм) і колісну базу 2825 мм, але натомість отримала сучасний аеродинамічний дизайн, де ключової ідеєю є «молот». Змінилися форми задньої стійки, капоту, щоб покращити аеродинаміку. Передня частина Camry, створена відповідно до нової філософії дизайну Toyota. Тепер Camry виглядає нижчою і більш цілеспрямованою і спортивною, що підкреслено тонкими та гострими кутами нових блоків фар.
Геометрія салону залишилася не змінною, бо вона і так була ідеальна для цього класу. А от над інтер’єром істотно попрацювали. Тепер у Camry два монітори – замість при борного щитка та по центру, які мають розміри 12,3 дюймів. На торпедо з’явилися «струни гітари» замість традиційних вставок.
У новій Camry використовується система Toyota Safety Sense останнього покоління з розширеними і додатковими функціями, що підтримуються вдосконаленими камерами та радарами. Так, завдяки покращеному виявленню система запобігання зіткнень (PCS) ефективно працює в міських умовах, розпізнаючи, зокрема, загрозу лобового зіткнення. Система запобігання зіткнень на перехрестях тепер може ідентифікувати транспорт, що наближається по двох смугах, а також велосипедистів і транспортні засоби, що наближаються збоку.
Toyota Camry на українському ринку пропонується з двома типами силових агрегатів: бензиновим 2,5 л (204 к.с.) у поєднанні з 8-ступеневим «автоматом», або гібридну версію 2,5 HEV загальною потужністю 230 к.с.
В цьому виконанні Camry тепер має нову літій-іонну батарею зі збільшеною потужністю. Також були оптимізовані і інші компоненти, що зменшило масу трансмісії та дало прибавку у потужності +6%. Витрата пального тепер становить ще менше і в Toyota навіть 4.0 л на 100 км, а час розгону від 0 до 100 км/год скоротився з 8,3 до 7.2 секунди.
Є зміни і по кольрам кузова та інтер’єру. Нарешті у Toyota Camry будуть не тільки чорні та бежеві салони, а ще й «кон’ячний» колір сидінь.
Вартість нового покоління стартує з 1,437 млн грн. за бензинову версію у початковій комплектації Comfort до 1,959 млн грн. за гібридну версію у виконанні Premium.
В «Тойота Україна» бачать стабільний попит на Toyota Camry і розраховують на продаж 150+ авто у місяць.
Автомобілі вже розвозять по дилерським центрам і їх вже можна замовляти.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.