Цього року, серед багатьох нових розробок та інновацій, які були представлені на Automechanika 2024, ZF Aftermarket презентував інструмент ZF [pro]Manager, нові пневмоамортизатори SACHS, а також відсвяткував 40-річчя концептів Workshop. Ці віхи відображають прихильність ZF до інновацій, якості та довгострокового партнерства на ринку післяпродажного обслуговування автомобілів. |
Світова прем’єра цифрового інструменту ZF [pro]Manager
ZF Aftermarket представив на Automechanika 2024 інноваційний інструмент цифрового управління ZF [pro]Manager, який дозволить автомобільним майстерням професійно відповідати вимогам сучасних клієнтів. Сучасні клієнти очікують зручного цифрового сервісу, який характеризується безперебійним і прозорим спілкуванням, а також проактивною інформацією та цифровими платіжними можливостями. Завдяки проактивному та прозорому інформуванню власників автомобілів автосервіси мають можливість значно підвищити лояльність клієнтів і створити додатковий бізнес.
ZF [pro]Manager покращує шлях клієнта завдяки автоматизованому спілкуванню з клієнтами від майстерні до власників автомобілів і обробки замовлень. Це призводить до підвищення ефективності та зменшення телефонної роботи. Система на основі браузера пропонує зручний для клієнта інтерфейс і забезпечує безперебійне виконання робочих процесів від затвердження пропозиції з підтримкою відео до цифрового виставлення рахунків і оплати. Додаткові можливості для бізнесу виникають, наприклад, завдяки автоматизованим рекламним акціям і цифровому підключенню до рішень для бронювання та автопарку. Сучасний досвід користувача підвищує задоволеність і лояльність клієнтів завдяки швидкій і прозорій комунікації.
Новий пневматичний амортизатор SACHS преміум-класу, який поєднує пневматичну пружину та амортизатор CDC
Через збільшення кількості транспортних засобів з пневматичною підвіскою, майстерні все частіше стикаються з цією темою. Завдяки новим пневмоамортизаторам SACHS незалежні автомайстерні тепер мають повне рішення, щоб надати своїм клієнтам найкращий сервіс у цій галузі. Комбінація пневматичної пружини та амортизатора в одній частині забезпечує ідеальну взаємодію між двома ключовими компонентами. Під час використання датчики контролюють усі впливи на рух транспортного засобу. Ці сигнали обробляються блоком керування, який кожні дві мілісекунди передає необхідні зусилля демпфування на пропорційний демпферний клапан. Це безперервно регулює зусилля амортизації відповідно до дорожньої ситуації та дорожніх умов. У складних ситуаціях водіння, наприклад, амортизація автоматично встановлюється жорсткіше. Для водія це означає більше контролю та стабільності, а також більше комфорту. Пневматичні опори SACHS, які за якістю, функціями та точністю підгонки відповідають запчастинам оригінального виробництва, будуть доступні для Audi Q7, Porsche Cayenne та VW Touareg, зокрема, на початку продажів.
Відзначення чотирьох десятиліть інновацій та партнерства на ринку післяпродажного обслуговування автомобілів
ZF Aftermarket відзначає 40-річчя концепції Workshop, спадщини, яка почалася в 1984 році з запуску Original SACHS Service (OSS). Протягом десятиліть ZF постійно вдосконалював свої пропозиції, кульмінацією яких став комплексний пакет послуг ZF [pro]Tech, представлений у 2012 році. Сьогодні понад 12 000 автомобільних підприємств у Європі користуються технічною підтримкою, навчанням та ексклюзивною сервісною інформацією від ZF [pro]Tech.
Розмірковуючи про цю віху, Філіп Колпрон, керівник ZF Aftermarket, зазначає: «Створення міцних відносин із клієнтами є основою наших цінностей. Лояльність і відданість наших партнерів по майстернях були вирішальними для визнання ZF Aftermarket як провідного партнера по майстернях у всьому світі».
Оприлюднюючи свої останні інновації, концерн ZF демонструє свою непохитну відданість підтримці клієнтів у наданні виняткових послуг і стимулюванні цифрової трансформації.
|