Volkswagen розглядає можливість закриття німецьких заводів. Виробнича рада концерну вперше заявила, що може закрити підприємства на батьківщині, пише Reuters. Тиск на провідного європейського виробника з боку азіатських конкурентів зростає, а ринок автомобілів, на розробку яких було кинуто багато зусиль та коштів, переживає спад. |
Окрім потенційного закриття заводів, Volkswagen піде на ще один непопулярний крок – «вимушено» уріже соцгарантії.
Рада концерну визнала один великий завод з виробництва автомобілів і один завод комплектуючих у Німеччині застарілими. Аналітики вважають, що йдеться про майданчик в Оснабрюку, Нижня Саксонія, і скляне підприємство в Дрездені, Саксонія.
Також Volkswagen заявив, що йому доведеться припинити програму гарантій зайнятості, що діяла з 1994 року. Вона мала захищати робітників від скорочення до 2029 року. Зараз у Volkswagen загалом працює 680 000 осіб. У середу керівництво проведе переговори про майбутні зміни з представниками впливової профспілки IG Metall, які вже пообіцяли зробити зустріч «украй незручною» для верхівки Volkswagen.
Причина таких заходів – фінансові проблеми. За останні п'ять років німецький автогігант втратив майже третину своєї вартості, показавши найгірший результат серед великих європейських автовиробників. Він зазнає складнощів у Європі, США і особливо в Китаї, де його тіснять місцеві марки на чолі з BYD.
Голова виробничої ради Volkswagen Даніела Кавалло заявила, що за останні роки керівництво компанії прийняло «безліч неправильних рішень». Серед них — відмова від інвестицій у гібриди та розробку дешевих електрокарів. |