Урядова ініціатива запровадити 15% військового збору при першій реєстрації авто, яка міститься у законопроєкті №11416.
Де знайти додаткові гроші в автобізнесі? Автомобільні оператори запропонували альтернативу 15% військового збору
Всі профільні асоціації виступили проти нового урядового закону та запропонували альтернативні рішення
Поки закон не почав діяти, потенційні покупці вирішили не чекати, а придбати собі авто. Крім того, під 15% збору підпадають і електромобілі, які досі податкове навантаження минувало. Тому трейдери "електричок" вирішили перестрахуватися і зареєструвати авто, поки це не вимагає великих коштів, а потім пропонувати клієнту їх з економією 15% військового збору.
Ось, як по днях відбувалися реєстрації нових авто:
Підсумки продажів в усіх сегментах українського авторинку за 1-е півріччя 2024 р.
А це статистика по тижнях, яка демонструє значне зростання саме на останньому тижні, після оприлюднення законопроєкту 11416.
Нагадаємо, що після запровадження 15% військового збору податкове навантаження на покупців авто зросте значно. Ось приклад. з нового легкового автомобіля середнього класу, вартістю 1 000 000 грн, на сьогоднішній день надходження складають майже 270 тис. грн. В тому числі 167 тис. грн ПДВ, 69 тис. грн акциз та мито, та 33 тис. грн внесок до пенсійного фонду при реєстрації. Після введення податку 15% загальна податків та зборів сума підвищиться до 420 тис. грн. Однак при зниженні ринку навіть в 2 рази сумарні надходження впадуть на 8%, у 3 рази – вже на 50%. Таким чином, виникає реальна небезпека суттєвого зниження загальних надходжень до бюджету.
А ось чим закінчилися перемовини влади і бізнесу, на яких обговорювалися нові ініціативи Уряду.
Які наслідки перемовин бізнесу із владою по запровадженню 15% військового збору на авто
Що чекає авторинок післі запровадження 15%
|