Звання «Зелена вантажівка» присуджується німецькими галузевими журналами «Trucker» та «VerkehrsRundschau» на підставі професійних порівняльних випробувань. Вантажівки подібних конфігурацій перевіряють, відправляючи їх по тому самому маршруту довжиною 343 кілометри, що веде навколо Баварії, між Мюнхеном і Нюрнбергом. Всі автомобілі отримують однакові налаштування швидкості та круїз-контролю, а кожен тягач наводиться в рух одним і тим самим причепом, утворюючи комплект загальною масою близько 32 тонн. Що ще важливо, до кожної протестованої вантажівки додається еталонний набір, який вже давно належить самим організаторам. Ця вантажівка завжди їздить з одним і тим же причепом і здійснила безліч поїздок по розглянутому маршруту.
Три виробники вирішили взяти участь у конкурсі Green Truck 2024 цього року. Це були DAF, Mercedes-Benz та Scania, яким було запропоновано надати тягачі у далекомагістральних, але не топових комплектаціях. Потім усі три тягачі вирушили на тестовий маршрут і перше місце посів Scania 460R Super Highline. Цей тягач споживав у середньому 23,61 літра на 100 кілометрів та розвивав середню швидкість 79,7 км/год, що було найефективнішою поїздкою порівняно з цим.
Наведений вище результат аналогічний до результатів, зафіксованих Scania в останні роки. У період з 2014 по 2022 роки компанія здобула нагороди з витратою палива 23-25 л/100 км. |