Як автовиробники збираються боротися з китайською загрозою?: Авто новини від AUTO-Consulting - китай

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: китай
• У ЕС знайшли інше рішення, як стримувати імпорт китайських електрокарів без підняття мит
• Китай розробляє батареї, які працюють при морозі до -40 градусів
• Китай подав до суду на Євросоюз через мита на електромобілі
• Торгівельна війна Китай-ЄС набирає обертів
• Канада ввела на китайські електрокари 100% мито
• Китайська Runhorse та італійська Tazzari Zero ведуть перемовини про спільне виробництво
• Як зміниться Peugeot, щоб конкурувати з китайськими конкурентами
• Італійський уряд має намір продати китайцям деякі автомобільні бренди
• Китай та ЄС мають 4 місяця, щоб запобігти торговельній війні на авторинках
• Китайські виробники ще більше захоплюють російський авторинок
Ще по китай...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Як автовиробники збираються боротися з китайською загрозою?

ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-03-08 09:04:21 (2474 разів прочитано)
Як автовиробники збираються боротися з китайською загрозою? - китай
Масовий прихід китайських автовиробників на ринки Західної Європи та США несе за собою ряд ризиків. З якими світові компанії планують боротися. Як? В цьому розбирався кореспондент AUTO-Consulting.
Європейська стурбованість
– Китайські автовиробники є серйозною загрозою. Вони гнучкі, інноваційні та конкурентоспроможні за ціною. – Карлос Таварес, генеральний директор Stellantis.

– Ми повинні бути готові до того, що китайські компанії стануть основними гравцями на світовому ринку. – Лука де Мео, генеральний директор Renault.

Які нові електромобілі до $30 тисяч стали бестселерами в Україні

Які українські автовиробництва залишилися в строю

Ці та інші, сповнені відчаю, коментарі вищого керівництва західних автогігантів вже не здатні нічого кардинально змінити. Принаймні, у відкритому ринку.

Як автовиробники збираються боротися з китайською загрозою? - китай

Нещодавно відбувся Женевський автосалон, який завжди був вітриною досягнень європейських автовиробників. Але цього року він перетворився на жалюгідне видовище, де балом правили китайські автовиробники. AUTO-Consulting писав про початок розслідування, яке запровадила єврокомісія у відношенні до найбільш китайських автовиробників, на предмет загрози національним автовиробникам.

Розслідування розпочалось в минулому жовтні й триватиме 13 місяців. Хоча одразу зрозуміло, що несе. Навіть Ілон Маск неодноразово попереджав про китайську загрозу, і зараз усімам силами намагається втриматись на місцевому ринку, щоб зберегти свою частку продажів. Але після зниження цін на Tesla в Китаї, те ж саме роблять місцеві BYD, SAIC та інші. Тож, поки єврокомісія буде проводити своє розслідування, китайські електрокари заповнять всю західну європу. Звісно, якщо їх не заборонять до продажу взагалі.

Електромобілі на українському ринку вперше випередили гібриди

Бо краш-тести вони проходять на відміно, та взагалі дуже швидко адаптуються до місцевого законодавства. Навіть західні колеги їх хвалять в порівнянні з корінними автовиробниками, та американською Теслою. І якщо в порівняльних тестах BYD може в чомусь поступитися електричному BMW чи Mercedes, то коли мова заходить про оснащення та ціну, тот навіть Volkswagen програє. А європейці вміють свої гроші рахувати, то й не цураються купувати поки що маловідомі бренди. Хіба що у них увімкнеться місцевий патріотизм і вони всі як один купуватимуть електромобілі тільки власного виробництва.

Як автовиробники збираються боротися з китайською загрозою? - китай

Але принаймні одну війну західна автомобільна промисловість вже програла – за батареї. А для електромобіля це вже практично півмашини. Як за ціною, так і за характеристиками. Навіть такий гігант як Stellantis вирішив будувати завод з виробництва масових акумуляторних батарей для своїх електромобілів не самостійно, а в партнерстві з китайським концерном CATL, який забезпечує батареями ледь не половину світового виробництва електромобілів.

Нагадаємо, що Stellantis і CATL оголосили про попередню угоду про постачання літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторних елементів і модулів для виробництва електромобілів в Європі та заявили, що розглядають можливість створення спільного підприємства в регіоні у співвідношенні 50/50.

План створення СП з CATL спрямований на будівництво нової гігафабрики в Європі для виробництва LFP акумуляторів, повідомив Максим Пікат, глобальний керівник відділу закупівель та постачання Stellantis.

Якщо CATL не має власного автомобільного бренду, то BYD відомий світу саме своїми електрокарами, хоча з самого початку займався саме акумуляторними батареями. Спочатку для мобільних телефонів, а потім і для електромобілів. Тому традиційним автовиробникам в сегменті EV боротися з таким конкурентом просто нереально. Хіба що співпрацювати, але до чого в результаті вона призведе – спрогнозувати не важко.

Яким бачать майбутнє автобізнесу провідні автомобільні холдинги України

Honda критикує китайські електричні седани за поверхневий дизайн

Як автовиробники збираються боротися з китайською загрозою? - китай

З іншого боку Атлантики
Американська автомобільна промисловість під загрозою китайської навали не менше за європейську, а може й під більшою. Оговтавшись після страйків з місцевою профспілкою автовиробників, яка теж нанесла чимало шкоди великій трійці, топ-менеджери GM, Ford та інших автовиробників, б’ють в набат:

– Китайські автовиробники стають все більш досконалими і пропонують конкурентоспроможну продукцію, – каже Мері Барра, генеральний директор General Motors.

Поки що їх присутність на ринку США досить обмежена. Китайці заходять до американців прямо через куплені раніше європейські бренди. Наприклад, Lotus чи Polestar, не кажучи вже про Volvo, яка належить Geely, але не багато американців про це знають, зате багато хто з них любить і цінує престижну шведську марку.

BYD, як виробник персональних електромобілів в США майже невідомий, зате їх електричні автобуси вже досить давно обслуговують місцеві аеропорти. Компанія Nio, яка має власну команду у електричній Formula-E, і є там одним з лідерів, планує виходити на ринок США в наступному році.

Як автовиробники збираються боротися з китайською загрозою? - китай

А вже цього року в Мексиці, яка буквально за рогом від США, запрацює підприємство з виробництва електрокарів BYD. І неабияких, а найдоступніших у світі!

BYD Seagull в Мексиці називається BYD Dolphin Mini. Наразі BYD заявляє, що не збирається продаватися його в США… але подивимося, що буде в майбутньому.

П’ятидверний електричний хетчбек має шокуюче низьку ціну – $21 000. Повний заряд батареї забезпечить 305 км ходу. За трохи більшу суму – $23 000 – можна придбати BYD Dolphin Mini Plus із запасом ходу 405 км.

Однією з особливостей цих автомобілів є те, що в них використовуються батареї BYD Blade. Вони використовують літій-залізо-фосфатні компоненти, а це означає, що їх можна заряджати скільки завгодно, не турбуючись про деградацію батареї.

Згідно з мексиканським законодавством, ціни на машини повинні включати 16% федерального податку на додану вартість, а субсидій на електромобілі в Мексиці наразі не існує, хоча вони імпортуються без сплати мита.

Як автовиробники збираються боротися з китайською загрозою? - китай

При довжині 3 780 мм, він на 80 мм коротший за 3-дверний Mini Cooper. BYD стверджує, що Dolphin Mini є найдешевшим BEV в Мексиці. Китайський JAC рекламує свій хетчбек 10X за ціною $25 720 – це брат Renault Kwid та Dacia Spring. Вони мають підняти хвилю в Європі, але навіть вони майже на $5 000 дорожчі за Dolphin Mini.

– Якість збірки відчувається пристойною, а двері мають вагу, якої немає в інших економ-хетчбеках. Приладова панель функціональна і проста, з розташованим на панелі перемикачем коробки передач. Екран діагоналлю 26 см автоматично налаштовується для вертикального або горизонтального перегляду і сумісний з Apple CarPlay та Google Android Auto. Це хороший автомобіль, – каже Генеральний директор BYD México Хорхе Вальєхо.

Його компанія має намір продати 50 000 одиниць BYD Dolphin Mini в Мексиці в 2024 році. А далі? Побачимо. В США місцеві автовиробники б’ють на сполох, закликаючи не допустити дешеві комуністичні високотеххнологічні електромобілі. Занепокоєні і в адміністрації президента Байдена, адже ці автівки, як і смартфони, можуть збирати купу персональних даних своїх власників. А де вони потім будуть використовуватись і для чого – відомо лише китайській комуністичній партії.

Ілон Маск: Китайські автовиробники «знесуть» конкурентів без торгових бар`єрів

Чому Mercedes-Benz продає свої автосалони?

Як автовиробники збираються боротися з китайською загрозою? - китай

Висновок
Коли в 2011 році генерального директора Tesla Ілона Маска запитали про китайського виробника електромобілів BYD – компанію Уоррена Баффета (він став головним інвестором на початку її автомобільного шляху), що спеціалізується на дешевих автомобілях – він просто розсміявся. “Ви бачили їхню машину?” – сказав він, хихикаючи, в ефірі Bloomberg TV, додавши, що BYD не має гарного продукту і взагалі вони технологічно відсталі.

Тепер разом з ним сумують і традіційні автовиробники, закликаючи адміністрацію Байдена взагалі заборонити імпорт китайських електромобілів. І президент Америки може знайти підстави для цього. Принаймні вже зараз на повному серйозі обговорюється питання національної безпеки, адже крім китайського смартфону, персональні дані так само, якщо не краще, може збирати високотехнологічний китайський електромобіль.

Як автовиробники збираються боротися з китайською загрозою? - китай

А якщо уявити, що він матиме скоро повний автопілот, то в разі ймовірного конфлікту між США та Китаєм, всі самокеровані китайські автомобілі не просто можуть вийти з ладу, а цілеспрямовано заподіяти шкоду власнику.

Сподіваємось, що до цього не дійде, але здається, що в сучасному світі реальністю може стати будь-який сценарій. Навіть найстрашніший.

Онлайн продажі автомобілів та поява цифрових дилерів. Світовий досвід

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• В Україні представили новий справжній позашляховик – Ineos Grenadier. Перші враження
• В Україні з`явився автомобіль за 630 тис. грн.
• В Україні оголосили ціни на новий Renault Duster
• Skoda представила новий кросовер Kylaq за $10 тис.
• Стартувало серійне виробництво нового позашляховика Volkswagen Tayron. В Україні - вже в 2025 році
• В Україні почали приймати замовлення на новий Renault Duster
• Renault у 2025 році повність оновить модельний ряд на українському ринку
• Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?
• Mazda виводить на ринок наступника Mazda 6 - EZ-6
• Представлений новий Chevrolet Aveo. Як тепер виглядає модель
• В Україні стартували продажі нового Honda Civic
• Прикордонники отримали від ФРН броньовані позашляховики Toyota Land Cruiser 300
• Броньована Toyota LC300 по-українськи: REFORM серійно виробляє броньовані позашляховики
• В Україні починаються продажі нової позашляхової версії Nissan X-Trail N-Trek
• У Німеччині назвали найкращі автомобілі 2024 року
Головні новини
• Як змінились моторні вподобання українців за час війни. Електро в ТОПі
• Новий Volkswagen ID.7 зміг подолати 794 км на одному заряді
• На шасі Renault К 6*6 виготовили партію 12-кубових цистерн
• «ЕРІДОН ТЕХ» пропонує паливозаправники 5-10 м3 на шасі FOTON
• Renault відроджує легендарну серійну модель Renault 5 Turbo 3E
• В ЄС обговорюють відміну заборони на продаж авто з ДВС
• Renault збирається відмовитися від традиційних кросоверів
• Відтермінування норм Євро-6 проведуть у одне голосування
• Changan розширює дилерську мережу та запрошує до співпраці
• SEAT Arona доступний з новорічною вигодою від 40 000 грн.
• Волонтерський фонд модернізував старі радянські ЗРК "Оса"
• Київ передав на фронт 18-тонну вантажівку та 8 пікапів
• DS Automobiles представляє нового флагмана - електромобіль DS N°8
• IVECO демонструє клієнтам нові електричні S-eWay та eMoovy Experience
• Чернівці придбали нові міські автобуси
• 20 нових пікапів Toyota для Чорних Запорожців
• Парк ДСНС поповнився потужними машинами для розмінування на шасі IVECO
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• Якими були маловідомі луцькі фургони до появи "Волинянки"
• Україна отримає 6 систем ППО від Німеччини
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українські підрозділи ДСНС почали отримувати нові машини 4х4 від українського виробника
• ЗСУ отримали нові українські бронетранспортери БТР-4Е
• В Україні з`явився автомобіль за 630 тис. грн.
• Чим здивувала чеська Jawa
• В Україні оголосили ціни на новий Renault Duster
• З 1 січня 2025 року в Україні знову підвищуються акцизи на пальне
• DAF поставив в Україну надлегкі тягачі XF
• Якими були маловідомі луцькі фургони до появи "Волинянки"
• Стартувало серійне виробництво нового позашляховика Volkswagen Tayron. В Україні - вже в 2025 році
• Європейська компанія вже закупила 1500-у вантажівку DAF
• В Україні почали приймати замовлення на новий Renault Duster
• Як будуть позбавляти водійських прав водіїв-ухилянтів від мобілізації
• Бронеавтомобілі «Козак» отримали захист від дронів-камікадзе
• В Україну прибула перша найпотужніша вантажівка Volvo FH16 Aero 780 к.с.
• Renault у 2025 році повність оновить модельний ряд на українському ринку
Акції у дилерів...
• SEAT Arona доступний з новорічною вигодою від 40 000 грн.
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• На Skoda Octavia діє акційна ціна зі знижкою до 87 000 грн.
• В Україні діє спеціальна цінова пропозиція на тентовані вантажівки DongFeng CL90
• Пропозиція для СТО: «Купуй Opet – отримуй стійку у подарунок»
• «Чорна п`ятниця» на мотоцикли Honda
• BMW X3 xDrive30d доступні за спеціальною ціною
• Бузкова п’ятниця від «Хапай авто»: 500 знижка + 500 на допомогу
• Чорна п`ятниця з Mitsubishi: знижка 5% на кросовери*
• Чорна п’ятниця! -$200 на всі системи автобезпеки Benish
• На обрані товари BMW діє спеціальна пропозицієя до -60%
• В AUTOGROUP можна вигідно підготувати автомобіль до зими
• На обмежений склад тягачів Scania діє акція «Потрійна перевага»
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.