Програми сертифікованих вживаних автомобілів (CPO) – це чудовий спосіб придбати відносно новий автомобіль за менші гроші, отримуючи при цьому фірмові гарантійні зобов'язаня. Однак до автомобілів CPO часто висуваються суворі вимоги: пробіг, стан та історія володіння тощо. Toyota серйозно розширює критерії для своїх CPO-автомобілів, запроваджуючи нову програму "Silver Certified" для автомобілів з пробігом до 125 000 миль (200 тисяч км) та віком до 10 років.
Honda запровадила схожу, але менш агресивну програму минулого року. Наразі автомобілі загалом надійніші ніж будь-коли, і люди користуються ними довше, що призвело до вичерпання запасів автомобілів із середнім пробігом, які складали основу традиційних програм CPO.
CPO-автомобілі зазвичай коштують трохи дешевше, ніж нові, що пов'язано з початковою амортизацією. Автомобілі зі срібним сертифікатом матимуть річну гарантію на силову установку і будуть значно дешевшими за нові. Для порівняння, автомобілі з Золотим сертифікатом можуть бути лише шестирічного віку і мати пробіг до 85 000 миль (136 тисяч км), але вони мають семирічну гарантію на силову установку (або 100 000 миль / 160 тисяч км) та річну загальну гарантію (або 12 000 миль / 19 тисяч км). Тобто, всі автомобілі Toyota за останні 10 років підпадають під цю програму.
Програма Toyota Certified Used Vehicle (TCUV) в першу чергу доступна в Північній Америці, зокрема в США, Канаді та Пуерто-Рико. Однак в інших країнах є обмежені можливості через дистриб'юторів та дилерів Toyota. Нижче наведено розбивку:
Північна Америка:
● Сполучені Штати: Повна програма TCUV із золотою та срібною сертифікацією.
● Канада: Повна програма TCUV із золотим та срібним сертифікатами.
● Пуерто-Ріко: Обмежена доступність програми, потенційно лише Золотий сертифікат.
За межами Північної Америки деякі дистриб'ютори та дилерські центри Toyota можуть пропонувати варіації програми TCUV, але деталі можуть суттєво відрізнятися.
Конкретні приклади: Австралія, Нова Зеландія та деякі європейські країни, такі як Іспанія та Великобританія, мають власні програми сертифікації вживаних автомобілів від Toyota, які можуть мати певну схожість з північноамериканською програмою TCUV, але відрізняються назвами, гарантіями та критеріями прийнятності.
Очевидно, що ринок вживаних автомобілів змінюється не лише в США чи Канаді але й в Україні. Якщо автовиробники не братимуть активної участі в його зміні, то втратять багато клієнтів.
Toyota побила річний рекорд виробництва за неповний рік
|