Mazda, на жаль, оголосила про завершення виробництва свого середньорозмірного седану в Японії. Старіючу 6-ту модель знімають з виробництва на внутрішньому ринку, де воно має завершитися в середині квітня. Якщо ви поквапитеся, ще є час зробити замовлення. З моменту свого запуску 22 роки тому, Mazda6 або Atenza розійшлась по світу тиражем 226 437 штук. |
Починаючи з 2012 року, нинішнє покоління у вигляді седану, ліфтбеку та універсалу Mazda6 роками йшла до цього результату, але заміни цьому поколінню, нажаль, вже не буде. Модель спочатку пішла з ринків Сполучених Штатів та Великобританії у 2021 і 2023 роках відповідно, а тепер і з внутрішнього.
У лаконічному прес-релізі про закінчення виробництва в Японії йдеться про те, що цю роль візьме на себе лінійка кросоверів CX. Ті з нас, хто все ще насолоджується старими добрими седанами та універсалами, безумовно, хотіли б отримати пряму заміну. Особливо враховуючи, що Mazda3 занадто мала і не пропонується як більш практичний універсал.
На початку 2022 року Mazda відмовилася від наступного покоління лінійки Mazda6 на своїй новій задньопривідній платформі. Однак це не зупинило японських журналістів від спекуляцій про потенційну модель четвертого покоління. Видання Best Car повідомило, що минулого року Mazda, можливо, змінила своє рішення після позитивних відгуків, отриманих на моделі CX-60 і CX-90. Журналісти навіть стверджували, що новій шістці на задньопривідній базі було дано зелене світло для виробництва.
Однак тон останнього прес-релізу Mazda свідчить про зворотне. Тим часом, варто зазначити, що Mazda6 поки що не померла остаточно, оскільки автомобіль продовжує вироблятися на заводах за межами Японії. Однак, оскільки збірка закінчується в Країні висхідного сонця, це означає, що автомобіль, швидше за все, буде виведений з багатьох міжнародних ринків, які отримували японську версію.
Mazda продовжить розвиток напрямку роторних двигунів
|