З 2027 року для в`їзду в ЄС електромобілям знадобляться «паспорти батареї»: Авто новини від AUTO-Consulting - електромоб

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: електромоб
• У грудні значно скоротилася частка електромобілів на українському ринку
• Tesla відкликає 700 тис. електромобілів
• Завод BMW встановив новий рекорд, випустивши 100 00 електромобілів в 2024 році
• DS Automobiles представляє нового флагмана - електромобіль DS N°8
• Пільги на електромобілі у 2026 році продовжувати не планують
• Volkswagen анонсує докорінну зміну дизайну електромобілів
• Через скільки років частка електромобілів сягне 50%
• Автобезпека Benish буде встановлена на всі електромобілі ZEEKR, офіційно завезені в Україну компанією SKM-1
• Частка електромобілів на українському ринку перестала зростати
• Китай подав до суду на Євросоюз через мита на електромобілі
Ще по електромоб...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

З 2027 року для в`їзду в ЄС електромобілям знадобляться «паспорти батареї»

законодавство | Опубліковано - 2024-01-18 09:52:07 (2784 разів прочитано)
З 2027 року для в
З лютого 2027 року паспорти батарей будуть обов'язковими для електромобілів, що продаються в Європейському Союзі. Цифровий документ міститиме інформацію про походження, стан здоров'я акумулятора тощо. Все заради більшої прозорості та легальності.
Цифрові документи будуть пов'язані з VIN- і QR-кодом, який при скануванні цифровим пристроєм розкриватиме детальну інформацію про стан батареї, ємність, відсоток заряду, походження сировини, склад електроліту тощо.

Цей крок є частиною нового Регламенту ЄС щодо акумуляторів, який вимагає від виробників акумуляторів або транспортних засобів (залежно від того, хто виготовив акумулятор) розкривати інформацію про викиди вуглецю від виробництва та поступово збільшувати частку перероблених матеріалів до 2035 року, коли в ЄС буде заборонено продаж нових автомобілів з ДВЗ.

З 2027 року для в

Паспорти акумуляторів проллють світло на часто непрозорі та взаємозамінні ланцюги постачання та забезпечать більшу прозорість і можливість ретельного вивчення передвиробничого процесу. Принаймні, така мета.

"Багато виробників достеменно не знають свого ланцюга постачання, і часто постачальники змінюються приблизно три-чотири рази на рік на основі контрактів, які, особливо в середній ланці, змінюються заради економії", – сказала Еллен Кері, керівник відділу зовнішніх зв'язків компанії Circulor, яка спеціалізується на прозорості ланцюгів постачання і створює паспорти акумуляторів.

Як стало відомо AUTO-Consulting, паспорти коштуватимуть у Великій Британії від 6 до 11 фунтів стерлінгів за батарею. За словами Кері, мова йде не стільки про закупівлі та постачання, скільки про прозорість ланцюга поставок та управління ним, щоб розподілити підзвітність по всьому ланцюгу. Паспорт Circulor має розкривати джерела походження кобальту, графіту, літію, слюди і нікелю.

З 2027 року для в

Він використовує дані промислового Інтернету речей для ідентифікації організацій, які, на його думку, входять до ланцюга постачання виробника, і отримує дані інтерфейсу прикладного програмування та дані планування ресурсів підприємства з систем цих організацій, щоб створити те, що він описує як "цифровий двійник" – віртуальну копію фізичного предмета, доповнену електронним паперовим слідом.

"Ми беремо інформацію, яку знаємо про цей нікель, і створюємо його цифрову копію, – каже Кері. "Де він був видобутий? Яка його геолокація? Яка його вага? Скільки часу пройшло з точки зору обробки? Потім всю цю інформацію, яку збираємо, на кожному кроці шляху про той самий шматок нікелю, ми можемо прив'язати до цього VIN- або QR-коду".

Виробники матимуть доступ до повного обсягу інформації в паспорті батареї, але інші сторони будуть обмежені в тому, що вони можуть бачити.

З 2027 року для в

"Не всі зможуть бачити однакові дані, – каже Кері. "Автовиробник може бачити все. Покупець автомобіля бачить загальну інформацію, можливо, деяку інформацію про ланцюжок поставок і, звичайно, стан ємності та стан здоров'я батареї. Ці дані змінюються залежно від ролі в первинному постачанні. Можливо, переробник, дійсно бачить лише тип батареї і те, як її безпечно вилучити та поводитися з нею".

За межами ЄС паспорти батарей можуть використовуватися для різних цілей і в незареєстрованому вигляді. Хоча в інших країнах їх не вимагатимуть, вони можуть слугувати доказом того, що електромобіль має право на пільги, які діють для екологічно чистих транспортних засобів.

Незважаючи на обмеження доступу до даних для тих, хто не є виробником електромобіля, паспорти батарей дозволять покупцям дізнатися набагато більше про те, що саме встановлено в їхньому автомобілі, ніж будь-коли раніше. Звісно, це може вплинути на рішення про покупку. А з лютого 2027 року виробники, які працюють в ЄС, повинні будуть забезпечити доступність такої інформації та передавати її регуляторам, дилерам і споживачам.

З 2027 року для в

Що має бути в паспорті батарейки?
Європейська влада ще не визначила, яку саме інформацію повинен містити паспорт батарейки, але трирічний проект під назвою Battery Pass Consortium з бюджетом $8,87 млн визначає саме це.

Очолюваний компанією Systemiq, що змінює систему, та фінансований Федеральним міністерством економіки та кліматичних дій Німеччини, 11 партнерів проекту включають важковаговиків автомобільної промисловості, таких як Audi та BMW, а також компанію Circulor, яка виступає в ролі технічного лідера.

Вони запропонували включити в паспорт 90 пунктів інформації в семи категоріях: загальна інформація про батарею та виробника; відповідність, сертифікація та маркування; вуглецевий слід батареї; комплексна перевірка ланцюга постачання; матеріали та склад батареї; циклічність та ресурсоефективність; продуктивність та довговічність.

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі законодавство


Цікаве по темі...
• Президент підписав закон 9083 про спрощення торгівлі вживаними автомобілями. Що це змінює?
• Автомобілі-"Фантоми" знову виїдуть на дороги для фіксації порушень ПДР
• Євро-6 відтермінують, але не для всіх
• Верховна Рада уточнила, як треба провадити оцінку вживаних авто
• При перетині румунського кордону на авто почали вимагати ще один документ
• Верховна Рада перенесла запровадження Євро-6 для частини автотранспорту
• Верховна Рада спростила процедуру операцій з вживаними автомобілями
• В поліції хочуть значно підвищити штрафи за перевищення швидкості
• Сервісні центри МВС призупинили перереєстрацію автомобілів
• Яких змін у законопроєкт про Євро-6 буде добиватися Федерація роботодавців
• Президент підписав важливі автомобільні закони
• В сервісних центрах МВС проведуть системне перезавантаження
• Відтермінування норм Євро-6 проведуть у одне голосування
• Що зміниться на авторинку після прийняття закону 9083?
• Що ще потрібно, щоб запрацював закон про трейд-ін
Головні новини
• Сервісні центри МВС запускають оновлену версію системи е-запису
• Стали відомі обсяги продажів автомобілів PEUGEOT, CITROEN, OPEL, JEEP, DS Automobiles в Україні в 2024 році
• Україна взяла чіткий курс на збільшення локалізації у державних закупівлях
• В Україну поставили самоскиди Volvo FMX 8x4 оновленого модельного ряду
• Audi готує електричний седан Audi A6 L e-tron
• Полтавщина продовжує оновлювати парк комунальної техніки вантажівками DAYUN
• За 2024 рік українські міста отримали лише 12 нових трамваїв
• В січні Skoda Karoq доступний за вигідною ціною від 1 217 000* грн.
• Віце-прем'єр міністерка відвідала Чернігівський автозавод і закликала купувати його продукцію
• Volkswagen Polo святкує 50-річчя
• Renault 5 E-Tech назвали Автомобілем Року 2025
• Підсумки першої половини Дакар-2025. Прототипи
• В Міноборони повідомили які вантажівки тепер є у ЗСУ
• Tesla представила оновлену Model Y. Що змінилося?
• Jeep Avenger - переможець у номінації «Субкомпактні SUV» премії АвтоЛІдер 2025
• В Україні продані перші автомобілі INEOS Grenadier
• АВТЕК пропонує в Україні підмітальний міський автомобіль Lynx 5000
• Підсумки першої половини Дакар-2025. Вантажівки
• Дороги Полтавщини обслуговиватиме дорожній комбінований самоскид на шасі DAYUN
• У 2025 році Україна отримає першу партію новітньої САУ RCH 155
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Віце-прем'єр міністерка відвідала Чернігівський автозавод і закликала купувати його продукцію
• Президент підписав закон 9083 про спрощення торгівлі вживаними автомобілями. Що це змінює?
• Українець був головним конструктором Jawa та створив її світовий шедевр
• В дилерській мережі Renault вже стартували тест-драйви нового Renault Duster
• Корпорація "Еталон" побудує новий корпус автозаводу у Чернігові
• Renault Rafale отримав 5 зірок в краш-тестах Euro NCAP
• В Україні запроваджено крупновузлове складання міні-екскаваторів на гусеничній ході
• Київ замовив 85 сучасних автобусів з Туреччини
• Чим може обернутися протистояння китайських та європейських автовиробників на ринку ЄС
• Subaru вперше очолила рейтинг надійності авто, випередивши інших японських конкурентів
• В Україні презентували новий електробус
• Верховна Рада уточнила, як треба провадити оцінку вживаних авто
• При перетині румунського кордону на авто почали вимагати ще один документ
• Верховна Рада перенесла запровадження Євро-6 для частини автотранспорту
• Виробник українського бронеавтомобіля Inguar-3 отримав перші держзамовлення
Акції у дилерів...
• В січні Skoda Karoq доступний за вигідною ціною від 1 217 000* грн.
• Пропозиція для СТО від Opet та «АВТОНОВА-Д»
• Зимова вигода до 155 000 грн. на кросовери Mitsubishi
• В Україні діють спеціальні ціни на Mazda CX-60 2024 року виробництва. Мінус 110 000 грн.
• Справжній подарунок до різдвяних світ: Jeep Compass доступний зі знижкою до 100 000 грн.
• На SEAT ATECA діє спецпропозиція з ціновою вигодою від 108 000 грн.
• SEAT Arona доступний з новорічною вигодою від 40 000 грн.
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
• На Skoda Octavia діє акційна ціна зі знижкою до 87 000 грн.
• В Україні діє спеціальна цінова пропозиція на тентовані вантажівки DongFeng CL90
• Пропозиція для СТО: «Купуй Opet – отримуй стійку у подарунок»
• «Чорна п`ятниця» на мотоцикли Honda
• BMW X3 xDrive30d доступні за спеціальною ціною
• Бузкова п’ятниця від «Хапай авто»: 500 знижка + 500 на допомогу
• Чорна п`ятниця з Mitsubishi: знижка 5% на кросовери*
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.