З 2027 року для в`їзду в ЄС електромобілям знадобляться «паспорти батареї»: Авто новини від AUTO-Consulting - електромоб

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: електромоб
• Honda анонсувала нову лінійку електромобілів
• ZF Aftermarket: Lemförder пропонує нові деталі шасі для електромобілів
• Обстріл енергосистеми вже відобразився на результатах продажу електромобілів
• Opet пропонує оливи ATF для гібридів та електромобілів
• Honda та Nissan підписали меморандум заради спільного виробництва електромобілів
• Стала відома ціна першого електромобіля Xiaomi
• Чому аудіоінженерам складніше налаштувати звук в електромобілі?
• Які електромобілі подешевшають з 1-го березня та чому?
• Електромобілі Leapmotor планують випускати в Європі та Північній Америці
• Чому електромобіль Dacia Spring вже прозвали «міні-Дастером»
Ще по електромоб...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

З 2027 року для в`їзду в ЄС електромобілям знадобляться «паспорти батареї»

законодавство | Опубліковано - 2024-01-18 09:52:07 (2334 разів прочитано)
З 2027 року для в
З лютого 2027 року паспорти батарей будуть обов'язковими для електромобілів, що продаються в Європейському Союзі. Цифровий документ міститиме інформацію про походження, стан здоров'я акумулятора тощо. Все заради більшої прозорості та легальності.
Цифрові документи будуть пов'язані з VIN- і QR-кодом, який при скануванні цифровим пристроєм розкриватиме детальну інформацію про стан батареї, ємність, відсоток заряду, походження сировини, склад електроліту тощо.

Цей крок є частиною нового Регламенту ЄС щодо акумуляторів, який вимагає від виробників акумуляторів або транспортних засобів (залежно від того, хто виготовив акумулятор) розкривати інформацію про викиди вуглецю від виробництва та поступово збільшувати частку перероблених матеріалів до 2035 року, коли в ЄС буде заборонено продаж нових автомобілів з ДВЗ.

З 2027 року для в

Паспорти акумуляторів проллють світло на часто непрозорі та взаємозамінні ланцюги постачання та забезпечать більшу прозорість і можливість ретельного вивчення передвиробничого процесу. Принаймні, така мета.

"Багато виробників достеменно не знають свого ланцюга постачання, і часто постачальники змінюються приблизно три-чотири рази на рік на основі контрактів, які, особливо в середній ланці, змінюються заради економії", – сказала Еллен Кері, керівник відділу зовнішніх зв'язків компанії Circulor, яка спеціалізується на прозорості ланцюгів постачання і створює паспорти акумуляторів.

Як стало відомо AUTO-Consulting, паспорти коштуватимуть у Великій Британії від 6 до 11 фунтів стерлінгів за батарею. За словами Кері, мова йде не стільки про закупівлі та постачання, скільки про прозорість ланцюга поставок та управління ним, щоб розподілити підзвітність по всьому ланцюгу. Паспорт Circulor має розкривати джерела походження кобальту, графіту, літію, слюди і нікелю.

З 2027 року для в

Він використовує дані промислового Інтернету речей для ідентифікації організацій, які, на його думку, входять до ланцюга постачання виробника, і отримує дані інтерфейсу прикладного програмування та дані планування ресурсів підприємства з систем цих організацій, щоб створити те, що він описує як "цифровий двійник" – віртуальну копію фізичного предмета, доповнену електронним паперовим слідом.

"Ми беремо інформацію, яку знаємо про цей нікель, і створюємо його цифрову копію, – каже Кері. "Де він був видобутий? Яка його геолокація? Яка його вага? Скільки часу пройшло з точки зору обробки? Потім всю цю інформацію, яку збираємо, на кожному кроці шляху про той самий шматок нікелю, ми можемо прив'язати до цього VIN- або QR-коду".

Виробники матимуть доступ до повного обсягу інформації в паспорті батареї, але інші сторони будуть обмежені в тому, що вони можуть бачити.

З 2027 року для в

"Не всі зможуть бачити однакові дані, – каже Кері. "Автовиробник може бачити все. Покупець автомобіля бачить загальну інформацію, можливо, деяку інформацію про ланцюжок поставок і, звичайно, стан ємності та стан здоров'я батареї. Ці дані змінюються залежно від ролі в первинному постачанні. Можливо, переробник, дійсно бачить лише тип батареї і те, як її безпечно вилучити та поводитися з нею".

За межами ЄС паспорти батарей можуть використовуватися для різних цілей і в незареєстрованому вигляді. Хоча в інших країнах їх не вимагатимуть, вони можуть слугувати доказом того, що електромобіль має право на пільги, які діють для екологічно чистих транспортних засобів.

Незважаючи на обмеження доступу до даних для тих, хто не є виробником електромобіля, паспорти батарей дозволять покупцям дізнатися набагато більше про те, що саме встановлено в їхньому автомобілі, ніж будь-коли раніше. Звісно, це може вплинути на рішення про покупку. А з лютого 2027 року виробники, які працюють в ЄС, повинні будуть забезпечити доступність такої інформації та передавати її регуляторам, дилерам і споживачам.

З 2027 року для в

Що має бути в паспорті батарейки?
Європейська влада ще не визначила, яку саме інформацію повинен містити паспорт батарейки, але трирічний проект під назвою Battery Pass Consortium з бюджетом $8,87 млн визначає саме це.

Очолюваний компанією Systemiq, що змінює систему, та фінансований Федеральним міністерством економіки та кліматичних дій Німеччини, 11 партнерів проекту включають важковаговиків автомобільної промисловості, таких як Audi та BMW, а також компанію Circulor, яка виступає в ролі технічного лідера.

Вони запропонували включити в паспорт 90 пунктів інформації в семи категоріях: загальна інформація про батарею та виробника; відповідність, сертифікація та маркування; вуглецевий слід батареї; комплексна перевірка ланцюга постачання; матеріали та склад батареї; циклічність та ресурсоефективність; продуктивність та довговічність.

Скільки потрібно зарядних станцій для електрокарів в Україні

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі законодавство


Цікаве по темі...
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Діючі штрафи в Україні за перевищення швидкості є неадекватні порівняно з європейськими, - МВС
• В новому законі про мобілізацію передбачено позбавлення права керування ТЗ
• За новим законом про мобілізацію у громадян зможуть вилучати транспортні засоби, але в окремих випадках
• Сервісні центри МВС ще 3 областей працюватимуть у новому форматі
• В Україні хочуть значно підвищити штрафи за непропуск авто зі спецсигналами
• В 2024 році в Україні зменшується кількість ДТП з постраждалими
• Після 2025 року ЄС має намір не подовжити режим безмитної торгівлі з Україною
• Для мобілізації автотранспорту МВС отримуватиме дані від МВС
• Розслідування ЄС щодо китайських електрокарів все більше непокоїть автовиробників
• В Україні збільшилась кількість виданих посвідчень водія. З якого віку можна отримати права
• З 22 квітня паркування в Києві знову стане платним
Головні новини
• Історія Renault Trucks на теренах України. 130 років успіху
• В Україні вже видали понад 106 тис. «зелених» номерних знаків для автомобілів
• Scania проведе тест-драйв нового покоління вантажівок Super у Черкасах
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• Mazda представила у Європі новий кросовер CX-80
• Для власників автомобілів DS Automobiles стала доступна нова функція комфортного водіння GEOFENCING
• В Україні вперше виготовлено 29-метровий автогідропідіймач DASAN на базі MAN
• Scania перемогла у змаганнях з паливної економічності Green Truck 2024
• З 22 квітня паркування в Києві знову стане платним
• У суботу в Києві відкриється музей ретро автомобілів "Колеса історії"
• Німеччина надасть Україні додаткові зенітні комплекси ППО Iris-T
• Яким міг бути найкомпактніший Maserati на тій же платформі, що й Alfa Romeo Junior
• CITROEN представив новий CITROEN С3 Aircross сегменті B-SUV
• Український ВПК збільшив потужності виробництва САУ "Богдана"
• На базі DAYUN пропонується самоскид АТВ-4/2 вантажопідйомністю 8 т
• До 60-річчя Mustang автовиробник випустить спеціальну лімітовану серію
• Стало відомо скільки коштує розмінування 1 га землі у ліцензованих операторів
• Що насправді відбувалося на ринку вантажних автомобілів в Україні
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Як перевірити лакофарбове покриття автомобіля та не купити «битка». Поради експертів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
Акції у дилерів...
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.