Hexagon Purus, провідний світовий постачальник інфраструктури та транспортних рішень з нульовим рівнем викидів, отримав замовлення від компанії Ford Trucks на поставку повної системи зберігання водневого палива для розробки електричного транспортного засобу на паливних елементах (FCEV) F-MAX, що є частиною проекту Horizon Europe ZEFES.
Як партнер у проекті ZEFES, загальноєвропейському проекті, спрямованому на декарбонізацію далекомагістральних важких вантажних перевезень у Європі, Ford Trucks розробить і поставить дослідний зразок важкої електровантажівки F-MAX на паливних елементах, яка працюватиме як частина парку вантажівок з нульовим рівнем викидів, які збиратимуть дані про поїздки в реальних умовах.
ТРАНСФОРМАЦІЯ ЕНЕРГІЇ
«Ми спрямовуємо наші зусилля в сферах інвестицій, досліджень і розробок та сфері інновацій відповідно до нашої глобальної стратегії електрифікації, щоб бути провідним гравцем декарбонізації, яка відбувається в автомобільній промисловості», — говорить віце-президент Ford Trucks Емра Думан. «Ми дуже раді підтримці від Hexagon Purus, досвідченого партнера, в нашому плані розробки важкої електровантажівки на паливних елементах в рамках проекту ZEFES».
«Ми використовуємо наше глибоке знання легкої, надійної та безпечної технології зберігання водню, щоб допомогти Ford Trucks прокласти шлях для європейських далекомагістральних перевезень за допомогою важких електровантажівок на паливних елементах», — говорить Мікаель Клещинскі, виконавчий віце-президент Hexagon Purus. «Ми раді, що компанія Ford Trucks обрала нас для підтримки їх плану розробки в рамках проекту ZEFES».
ПРО РИНОК
На сектор транспортування припадає приблизно 20% щорічних викидів вуглецю в усьому світі, і водень відіграє значну роль у зменшенні цих викидів, особливо в секторах, які «важко скоротити». Зробити екологічно чистий водень доступним для використання, серед іншого, у секторі транспортування - є вирішальним для зменшення викидів вуглецю.
Як частина Horizon Europe, ключової програми ЄС з фінансування досліджень та інновацій для подолання глобальних викликів, проект ZEFES спрямований саме на вирішення проблем декарбонізації далекомагістральних великовантажних перевезень по всій Європі. У рамках проекту буде задіяно дев’ять різних конфігурацій електричних вантажівок для далеких перевезень - шість на акумуляторних батареях і три на паливних елементах. Дев'ять вантажівок працюватимуть протягом 15 місяців і збиратимуть до одного мільйона кілометрів даних про поїздки в реальних умовах. З 40 партнерами з 14 країн і загальною інвестиційною програмою в 35,5 млн євро проект ZEFES з’єднає ланцюжок створення вартості автомобільного транспорту, щоб на крок наблизити транспортний сектор до цільових показників Екологічної угоди ЄС щодо викидів.
Постачання повної системи зберігання водню заплановано на 1 квартал 2024 року.
|