тест-драйви | Опубліковано - 2023-12-15 18:48:58 (10305 разів прочитано)
Наприкінці осені на українському ринку з’явився оновлений компактний кросовер Peugeot 2008, який тепер пропонує ще більше комфорту, ще більше стилю і нових технологій. AUTO-Consulting вирішив поближче познайомитися з цією новинкою і відправився тестувати Peugeot 2008 на вулицях міста.
Так, оновлений Peugeot 2008 – це саме міський компактний кросовер, у якого навіть не передбачено повний привід, але зате є високий кліренс (189 мм), який дасть змогу забратися на любий бордюр у місті. Саме те, що треба взимку. А ще тут під капотом дизельний двигун 1,5 BlueHDi на 130 «конячок» і оновлений екстер’єр та інтер’єр. Тому, нам було цікаво протестувати цього «малюка» ы зёясувати, на що вын здатний.
Причому ззовні Peugeot 2008 змінився досить радікально. Попереду три полоси світлодіодних ходових вогнів, ніби сліди від пазурів лева. До речі, сам «лев», тобто логотип тут теж новий, який виглядає більш сучасно. Порадує Peugeot 2008 і LED-оптикою головних фар.
Позаду теж зміни. Фірмовий світловий підпис тепер містить нові фонарі з 3D-ефектом. Зник значок лева, а замість нього тепер напис Peugeot.
Особливо чудово всі ці новації виглядають з дахом, пофарбованим в інший колір. До речі, ця опція вже є за умовчанням у комплектації GT, яка саме й була у нас на тесті.
Не зважаючи, що Peugeot 2008 позиціонується, як компактний кросовер, дуже маленьким його не назвеш. Довжина у нього 4304 мм, колісна база – 2605 мм, має він і цілком достатній багажник, об’ємом 434 л. На додаток у багажнику ще є додаткова ніша для речей, а по боках ще й відсіки для дріб’язку. При цьому знизу ще й є запасна «докатка» - дуже потрібна річ на наших дорогах.
Інтер’єр у Peugeot 2008 теж змінився на краще. Тепер тут є великий 10’- монітор, та й ще трохи развернутий до водія. Панель приладів – цифрова з 3-D графікою, коли одні показники можуть бути на іншому рівні, ніж інші. Та й матеріали оздоблення стали цікавіші, навіть є щось на кшталт карбону. Все це поєднано з LED-підсвіткою, колір якої можна міняти. А для швидкого керування потрібними функціями в Peugeot залишили і фізичні кнопки.
Сидіння теж заслуговують на окрему подяку. По-перше, вони дуже зручні, а в нашій комплектації GT ще й оздобленні шкірою та алькантарою. На довершення є ще й фірмова зелена строчка, яка додає інтер’єру певного настрою. Є тут і бездротова зарядка для телефону, безліч USB-входів і зручний інтерфейс керування мультімедіа.
Задній ряд сидінь багато комфорту не запропонує, але місця тут вистачає і навіть є куди подіти ноги у зимньому взутті. Для перевезення довгого багажу спинки задніх сидінь складаються в рівень з полом багажника и Peugeot 2008 перетворюється на невеличкий фургон з об’ємом кузова у 1467 л.
Враховуючи, що під капотом у нашого Peugeot 2008 був 1,5-літровий дизель, з яким ми вже були знайомі по іншим авто концерну Stellantis, характер цього авто приблизно ми розуміли. Але й зі звичним дизелем Peugeot 2008 встиг здивувати. Так, завдяки 300 Нм моменту він чудово стартує і відчувається динамічним у місті, хоча й розгін до «сотні» не вражає – 10,3 с. На трасі Peugeot 2008 теж не пасе задніх, але розгін після 120 км\год вже не такий динамічний, як на першій «сотні». Зате автомобіль доволі тихий на швидкості, звук двигуна майже не чутно, а стійкість на дорозі дуже не погана.
Не спасує Peugeot 2008 і на поганій дорозі, хоча це зовсім не його стихія, тому їхати треба обережно, бо підвіску може й пробивати на значних ямах. А от чого точно не варто боятися – так це пошкрябати кузов, бо кліренс тут 189 мм і такого запасу вистачить скрізь. Додадуть впевненості і великі 215\60R17 шини, які гарно демпфують невеликі нерівності і доволі стійкі до поганого покриття. До того ж, у комплектації GT вони ще й одягнені на легко сплавні диски спеціального дизайну, який дуже пасує до загального стилю 2008-го.
На додачу Peugeot 2008 здивує дуже просунутим електропідсилювачем керма, який змінює характеристики в залежності від умов та швидкості, коректно працюючою системою «старт-стоп», та безліччю просунутих асистентів водія. Як їде Peugeot 2008, які його фірмові фішки нам сподобалися – дивіться у цьому відео:
Залишилося додати ще й ціни. Peugeot 2008 стартує з відмітки 831900 грн з бензиновим двигуном 1,2 л. На дизельний варіант можна розраховувати за 1 046 100 грн. Саме тому, ми й назвали цей тест: «Малюк» за мільйон. А у дуже просунутій комплектації GT (як у нас на фото) Peugeot 2008 обійдеться 1 093400 грн. Саме її і рекомендуємо розглядати.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.