Mitsubishi продає частку в спільному підприємстві китайському партнеру – Guangzhou Automobile Group, який випускатиме на конвеєрі СП свої електромобілі Aion.
Mitsubishi згортає виробництво в Китаї у відповідь на мляві продажі на тлі жорсткої цінової конкуренції. Раніше тиск з боку підтримуваних державою китайських автовиробників не витримали Hyundai і Stellantis.
У зв'язку з відходом з Китаю компанія зафіксує в поточному фінансовому році збиток у розмірі 24,3 млрд ієн ($162 млн). При цьому автовиробник не вніс змін до річного прогнозу щодо прибутку, заявивши, що в ньому вже враховано витрати на реструктуризацію.
За даними Reuters, Mitsubishi вирішила інвестувати в Ampere після того, як її партнери, Renault та Nissan, завершили реструктуризацію альянсу в липні. Nissan, як стратегічний інвестор, ще тоді взяв на себе зобов'язання інвестувати в Ampere до 600 млн євро.
Спершу Ampere постачатиме електромобілі як OEM-виробник. Mitsubishi зможе продавати їх під власним брендом у Південно-Східній Азії та Європі без необхідності займатися власною розробкою.
Взагалі, Renault планує виділити Ampere в окреме підприємство і в першій половині 2024 року вивести його на IPO. Спочатку Renault хотіла провести розміщення акцій підрозділу електрокарів у 2023 році, але в червні перенесла лістинг на наступний рік через поганий попит на флагманський електромобіль Megane E-Tech, агресивне зниження цін з боку Tesla і конкуренцію з боку дешевих електромобілів з Китаю.
Французький концерн очікує, що Ampere почне отримувати прибуток у 2025 році і до 2030 року стане щорічно нарощувати виручку на 30%. На першому етапі модельний ряд Ampere включатиме шість автомобілів: Renault 5, Renault 4, Megane E-Tech Electric, Scenic E-Tech Electric і дві ще не анонсовані моделі. Спочатку Renault прагнула до оцінки Ampere в 10 млрд євро, що приблизно відповідає поточній вартості всієї компанії.
До кінця цього року Renault і Nissan у рамках реструктуризації свого альянсу мають завершити ребалансування перехресного володіння акціями, після якого компанії володітимуть по 15% акцій одна одної. У зв'язку з цим Renault, якій належить 43,3% Nissan, передасть 28,4% акцій японської компанії у французький траст, голосуючі права цих паперів будуть нейтральними. Траст зможе продати акції за розпорядженням Renault, якщо та вважатиме це за потрібне.
Mitsubishi припинить виробляти авто у Китаї. У чому причина?
|