BMW X2 у другому поколінні отримав більш купеподібний силует із спадаючим дахом, майже вертикальну передню частину та розширені колісні арки. Попереду найпомітніша новація - шестикутна решітка радіатора в стилі X6, яку за доплату можна підкреслити підсвічуванням Iconic Glow по контуру.
Колісні диски за замовчуванням 17-дюймові, але за доплату можна поставити 21-дюймові - такі диски пропонують для BMW вперше.
довжину BMW X2 виріс на 194 мм до 4554 мм, в ширину — на 21 мм до 1845 мм, а у висоту — на 64 мм до 1590 мм. Збільшилася і колісна база, стали ширші обидві колії. Завдяки цьому в багажнику вміщується щонайменше 560 літрів — на 90 літрів більше, ніж у «першого» X2. Максимальний обсяг дорівнює 1470 л.
Простішим став і салон: простір для ніг задніх пасажирів збільшено на чотири сантиметри.
В Європі X2 отримає три ДВС — два бензинові та один дизельний. Початковим стане sDrive20i з наддувною «трійкою» із системою подвійного упорскування з 48-вольтовим стартер-генератором загальною потужністю 170 кінських сил (280 Нм). Дизельний sDrive18d з чотирициліндровим мотором з новими поршнями з низьким коефіцієнтом тертя виробляє 150 сил і 360 Нм моменту, що крутить. Обидва поєднуються із семиступінчастою коробкою передач Steptronic з подвійним зчепленням.
На вершині гами - M35i xDrive з "турбочетвіркою" 2.0. У європейській специфікації вона видає 300 сил на догоду еконормам, а США віддача збільшена до 317 сил. Час розгону до 100 кілометрів на годину – 5,4 секунди. |