Volkswagen підтвердив, що у 2026 році випустить "великосерійний" компактний позашляховик, який стане альтернативою Volkswagen ID 3 з підвищеною прохідністю. Очікується, що він буде побудований у Вольфсбурзі, Німеччина, разом з ID 3, на оновленій версії платформи MEB – MEB Evo. |
Підтвердження дати запуску нового кросовера з'явилося під час прес-конференції стосовно своєї заводської мережі, яка має суттєво змінитись до 2028 року. Volkswagen AG знаходиться в процесі розподілу майбутніх моделей між власними виробничими центрами, з акцентом на максимізацію ефективності за рахунок об'єднання моделей зі спільною платформою.
"Ми використовуємо перехід на електротягу як можливість зменшити складність наших виробничих операцій і ще більше підвищити ефективність наших заводів. Ми систематично об'єднуємо автомобілі на основі однакової архітектури для всіх брендів на наших заводах”, заявив директор з виробництва Volkswagen, Крістіан Фольмер.
"Таким чином, ми заощадимо значні інвестиції в інтеграцію різних архітектур автомобілів. Натомість ми хочемо, щоб наші заводи випускали кілька різних моделей на технічній основі однієї архітектури автомобіля".
Окрім ID 3 та нового позашляховика, у Вольфсбурзі продовжиться виробництво хетчбека Volkswagen Golf, який буде суттєво оновлений на початку 2024 року, а також останньої версії Volkswagen Tiguan, представленої на початку цього місяця. Семимісний позашляховик Volkswagen Tayron – заміна Tiguan Allspace – буде вироблятися у Вольфсбурзі з 2025 року.
Volkswagen також підтвердив, що "на сьогоднішній день" він не будуватиме спеціальний новий завод для свого довгоочікуваного флагмана Trinity. Замість цього, компанія будуватиме цей новий високоавтономний електромобіль у Цвіккау, Німеччина, де вона зараз будує ID 3 та ID 5.
Минулого року видання Autocar повідомляло, що затримки в реалізації програми Trinity спричинили внутрішні дискусії щодо життєздатності спеціального заводу для цієї моделі, враховуючи, що прогнозоване зниження попиту на автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння може звільнити місце для нової моделі в рамках існуючої мережі.
Volkswagen розкрив план виробництва автомобілів на своїх заводах у Німеччині до 2028 року
|