У розмові з австралійським журналом глава глобального бренду Lexus Такаші Ватанабе визнав, що попит на седани зменшується. Однак він вважає, що людей, які їх купують, все ще достатньо, щоб виправдати розробку нових триоб'ємних автомобілів: "Ми продовжуємо бачити ринок для седанів, вони для нас важливі".
Седани залишаються особливо популярними в Китаї, де на ES припадає половина всіх поставок Lexus. Однак керівництво компанії зазначає, що вподобання в найбільш густонаселеній країні світу (чи це вже Індія?) швидко змінюються, і те, що популярне сьогодні, може втратити популярність через кілька років. З огляду на це, бос люксового підрозділу Toyota каже, що глобальне планування продуктів може бути доповнене автомобілями, орієнтованими на Китай, і навіть моделями, розробленими спеціально для цього ринку.
Президент Lexus International Такаші Ватанабе матиме нелегку місію – провести бренд через масштабну реконструкцію електромобілів, починаючи з 2026 року. Саме тоді Lexus почне випускати електромобілі наступного покоління, які будуть представлені наступного місяця концептом, що дебютує на Японському автосалоні.
Наступне покоління BEV, яке Lexus представить у 2026 році, буде побудовано на модульній архітектурі, зі значно зміненими методами виробництва та повністю переосмисленою платформою, заявив Ватанабе. "Ми також надали пріоритет дизайну автомобіля", – сказав він в інтерв'ю Automotive News. Таким чином, Lexus намагатиметься знизити витрати за рахунок максимальної комерціалізації обладнання, щоб конкурувати зі світовими лідерами у виробництві електромобілів Tesla та китайською компанією BYD.
Говорячи про Tesla, Ватанабе не посоромився визнати, що Lexus має багато чому повчитися у американського виробника електромобілів. "Нам потрібно полегшити і спростити конструкцію, наскільки це можливо", – сказав Ватанабе, додавши, що "важливо смиренно дивитися на досягнення Tesla і вчитися на них".
Lexus отримає вигоду від нових технологій виробництва, які розробляє Toyota, включаючи автомобілі, які самі їздять по конвеєру, та впровадження технологій гігантського лиття для значного скорочення кількості компонентів.
"Якщо ми будемо покладатися лише на продукт, ми, ймовірно, не зможемо зайти так далеко, як нам потрібно. Нам потрібно пропонувати більше. Після того, як клієнт придбав продукт, який ще досвід він може отримати?"
За словами Ватанабе, один із способів досягти цього – диверсифікувати лінійку брендів, щоб задовольнити регіональні потреби.
Раніше Lexus заявляв, що зможе продавати 1 мільйон електромобілів на рік у 2030 році, що є величезним зростанням у порівнянні з поточним виробництвом. У 2022 році Toyota і Lexus разом продали лише 25 000 електромобілів по всьому світу. Lexus має лише один електромобіль у своїй поточній лінійці в США – кросовер RZ, якого було продано лише 2 068 одиниць до серпня цього року. На інших ринках, включаючи Європу, бренд також продає субкомпактний електромобіль UX 300e.
Тим не менш, люксовий бренд прагне стати лідером у розробці електромобілів наступного покоління материнської компанії Toyota Motor, пропонуючи електрифіковану опцію для кожного автомобіля у 2030 році, а до 2035 року – повністю перейти на електромобілі.
В Україні відкрили прийом замовлень на абсолютно новий електрокросовер Lexus RZ
|