Площа заводу становить приблизно 18 000 кв.м, включаючи логістичні зони та дві складальні лінії, одну для модулів та одну для готових батарей.
На даху встановлено 2600 сонячних панелей.
✅Інвестиції у новий завод складають 1,5 мільярда шведських крон.
✅Потужність заводу дозволяє обробляти 1 елемент (комірку) щосекунди та 1 акумуляторну батарею щочотири хвилин
Лінія з виробництва модулів повністю автоматизована: 38 роботів виконують роботу, обробляючи по 1 комірці щосекунди на повній швидкості.
✅Лінія пакування автоматизована приблизно на 50 відсотків: 34 роботи та працівники доставляють акумуляторні батареї кожну четверту хвилину.
Кілька фактів про акумуляторні батареї
✅Перші автомобілі матимуть загальну встановлену ємність акумуляторів до 600 кВт-год, що буде досягнуто завдяки використанню чотирьох варіантів батарей від 100 до 200 кВт-год кожна.
✅Кожна батарея, встановлена на транспортних засобах, матиме вагу від 600 до 1.200 кг. Перша з них має 100 кВт-год енергії, друга - 200 кВт-год.
✅Кожен модуль всередині упаковки складається з 15-18 комірок, а транспортний засіб може мати до 1000 комірок.
✅Після запуску заводу розпочнеться виробництво довгоочікуваних електричних вантажівок для регіональних перевезень, які живляться від акумуляторних батарей, розроблених компаніями Scania та Northvolt спеціально для автомобілів Scania.
|