Ще один оператор сформував склад вантажівок в Україні
ринок вантажівок | Опубліковано - 2023-05-16 10:32:59 (2160 разів прочитано)
На площадці одного з дилерів з'явився сток тягачів Renault Trucks, які прибули до України напередодні сезону великого попиту. Таким чином, це вже другий оператор, якому вдалося сформувати сток вантажівок в Україні, щоб швидше реагувати на запити клієнтів.
Вантіжівки мають наступну комплектацію:
▪️ Двигун D13 E6
▪️ Пневмопідвіска кабіни
▪️ Повна LED оптика
▪️ Підготовка ADR для транспортування палива
▪️ Сенсорний 7-кольоровий мультимедійний екран
▪️ Система підігрівання сидіння водія
▪️ Сидіння з поздовжньою підвіскою
▪️ Вентилювання
▪️ Верхнє спальне місце-трансформер (трансформується у зручну полицю для речей)
▪️ Індикатор навантаження на вісь
▪️ Система попередження про перетин смуги
▪️ Покращена система екстреного гальмування (AEBS)
▪️ Холодильник
Чи вдалося подолати дефіцит вантажівок та чи відповідає наразі пропозиція на ринку попиту?
“Важко сказати, чи дефіцит подолано”, говорить Андрій Курило, комерційний директор ТОВ "Сканія Україна". В Україні не вистачає тисячі і тисячі одиниць техніки, при чому різної. Ми говоримо не тільки про тягачі чи зерновози, але й спеціальні автомобілі. Нам відомо, що за минулий рік, втрати тільки цього сегменту сягають понад 2000 одиниць. Тому дефіцит є в багатьох секторах, але чого очевидно ринку не вистачає, так це пропозицій з доступного фінансування.
Популярні моделі IVECO, котрі користуються найбільшим попитом, ще знаходяться в певному дефіциті. Однак вже є тенденції до стабілізації ситуації.
“Очікуємо, що до кінця цього року рівень дефіциту знизиться”, сподівається Дмитро Альбещенко, менеджер з маркетингу ТОВ «ІВЕКО Україна».
Компанія TES Trucks LLC, дистриб’ютор вантажівок DAF, все ще має проблеми з постачанням у поєднанні з дуже високим попитом на модель XG всередині ЄС, яка має пріоритет на виробничій лінії.
Частково дефіцит подолано, про що й каже позитивна статистика в певних сегментах. Наприклад, в цьому році вже знову є можливість продавати машини «Швидка допомога». Як тільки з’явилась в наявності базові шасі Peugeot, Citroen та Opel, завод спецтехніки “Техкомплект” одразу прийнявся їх переобладнувати для виконання галузевої спеціалізації. Є обережна надія, що ситуація з базовими вантажівками остаточно вирівняється в другому півріччі 2023 року.
“В нашому сегменті (повна маса від 5 до 12 тон) дефіциту майже не було за весь період, завдяки планомірній та постійній роботі як нас, так і наших конкурентів”, говорить представник дистриб'ютора вантажних автомобілів Isuzu, Кіріл Лесик.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.