Якщо розглядати Євросоюз окремо, то зростання помітніше: у серпні автовиробникам вдалося реалізувати 650 305 машин, що на 4,4% більше, ніж у серпні-2021. Такий результат ринок демонструє після 13 місяців скорочення продажів.
Попит на нові автомобілі після тривалої кризи зріс на всіх основних ринках Євросоюзу. Так, у Німеччині за місяць продали на 3% більше нових машин, у Франції – на 3,8%, в Іспанії – на 9,1%, а в Італії – на 9,9%.
Проте загалом 2022 рік поки що демонструє від`ємну динаміку. З січня до травня попит на нові машини в країнах союзу впав на 11,9% відсотка до 5,9 мільйона реалізованих одиниць. Найбільше падіння спостерігається в Італії, яка у серпні, навпаки, відзначилася максимальним зростанням. Там продаж скоротився на 18,4%, у Франції — на 13,8%, у Німеччині — на 9,8%, в Іспанії — на 9,4%.
Тим часом у Росії ринок продовжує падіння. За останній місяць літа продаж знизився на 62,4% в порівнянні з серпнем 2021 року, до 41 698 машин. У трійці найпопулярніших марок – Lada, Kia та Haval.
В Україні, як свідчить статистика AUTO-Consulting, в серпні було реалізовано 3,2 тис нових легкових автормобілів, що на 18% менше, ніж у липні, та на 62% менше за минулий серпень.
Український авторинок у серпні почав тектонічні зміни і переформатування
|