Як Львівський мотозавод застосовував результати маркетингових досліджень : Авто новини від AUTO-Consulting - Верховина

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Верховина
• Коли і як з'явивилася назва "Верховина" на львівських мопедах
• В Украине нашли редкий мопед Верховина-3 Турист
• Каким был первый советский скремблер – мопед Верховина-6 Спорт
• В Украине нашли редкий мопед Верховина-6 Спорт
• В Украине нашли редчайший львовский мопед Верховина-Турист
• Какими были все поколения мопедов "Верховина" львовского мотозавода
• В Украине вернули в строй самый ранний мопед Верховина-1
• Почему название мопедов «Верховина» заменили на «Карпаты»
• В чем был секрет популярности мопедов "Верховина"
Ще по Верховина...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Як Львівський мотозавод застосовував результати маркетингових досліджень

виробництво автомобілей | Опубліковано - 2022-07-16 20:36:48 (7946 разів прочитано)
Як Львівський мотозавод застосовував результати маркетингових досліджень споживачів - Верховина
Прийнято вважати, що за часів СРСР на думку споживачів взагалі не зважали. Навіщо, коли у епоху тотального дефіциту і так все куплять. Але, як дослідив AUTO-Consulting, були приклади, коли результати маркетингових досліджень не тільки враховувались, а фактично за їх підсумками створювались нові моделі, які потім ставали успішними. Саме за підсумками маркетингових досліджень з'явилася у 1978 році модель мокіка ЛМЗ-2.158С "Верховина-6 Спорт" на Львівському мотозаводі. І сьогодні AUTO-Consulting розкаже, як це було.


Цей приклад був описаний у журналі "Технічна естетика" №3 за 1979 р. Вперше, на Львівському мотозаводі зрозуміли корисність досліджень ще у 1969 році. Тоді було проведено перший експеримент, який дав змогу з'ясувати причини появи небувалої кількості, навіть для СРСР, залишків мопедів у 40000 шт в торговельній мережі. Тоді на ЛМЗ був створений відділ з вивчення та формування купівельного попиту. Методичну допомогу у проведенні досліджень надали Львівський торговельно-економічний інститут та філія ЦНДЛЗ. Було розіслано понад 4,5 тис. анкет, з яких повернулося понад 2,5 тис. з відповідями. За підсумками цього дослідження було скориговано проектну концепцію моделі «Верховина-4», причому особливо ретельно опрацьовувалися виділені в анкетах блоки та вузли майбутнього мопеда.



Це дало надзвичайні результати, бо "Верховина-4" і досі вважається однією з найдосконаліших моделей того часу. І вона у багатьох аспектах випереджала головного конкурента - продукцію ризького заводу "Саркана Звайгзне".



Другий раз результати маркетингових досліджень Львівський мотозавод застосував у 1977-1978 роках, при розробці сімейства мокіків "Верховина-6". Дослідженнями було виявлено істотну зміну у віковій структурі споживачів мопедів. Якщо 1970 року головними споживачами мопедів були люди віком від 30 до 49 років, то 1978 року перше місце посіла група споживачів до 20 років (34%), тобто - підлітки. А друге місце займали споживачі віком від 50 років, у яких були зовсім інші вподобання.



І тоді на базі моделі «Верховина-6» було створено дві модифікації, що відповідають перевагам двох крайніх груп споживачів: моделі «Верховина-Спорт» та «Верховина-Турист». Крім того, головною моделлю залишалася ЛМЗ-2.158 "Верховина-6", як хедлайнер усього сімейства.





Поява двох модифікацій призвела до нечуванного попиту. Під час розробки молодіжної моделі «Верховина-Спорт» було поставлено завдання створення образу кросового мікромотоцикла. Глушник був переміщений вгору, щитки коліс було піднято, прибрано багажник. На паливному бачку з'явився планшет, який може бути вкладена схема траси. В цілому модель набула спортивного, динамічного характеру. І це був справжній хіт, бо нічого подібного у СРСР просто не існувало.





У поєднанні з невеликою вартістю ("Верховина-6 Спорт" коштувала 228 рублів, тоді як звичайна "Верховина-6" - 226 руб) нова модель користувалася шаленним попитом. За 1978-1982 роки було продано 66980 екземплярів. Модель "Верховина-6 Турист" розійшлася трохи меншими обсягами, а загалом сімейство "Верховина-6" стало наймасовішим за усю історію ЛМЗ - їх було виготовлено 1 млн 5 тис одиниць. Це майже 25% від усього виробництва Львівського мотозаводу з 1958 по 1997 роки.

Більш подробно про ці мопеди дивіться у відео-сюжетах:



FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі виробництво автомобілей


Цікаве по темі...
• Hyundai випустив 100 млн. автомобілів по всьому світу
• Як в Україні серійно виготовляють броньовані авто. Досвід REFORMа
• У 2026 році вартість електромобілів та авто з ДВС може урівнятися
• Уряд Німеччини натякнув Volkswagen, що не дасть закрити збиткові заводи
• Як працюють програми підтримки українських виробників
• Торгівельна війна Китай-ЄС набирає обертів
Головні новини
• Bosch та Pirelli будуть спільно створювати нові технології для шин
• В Україні представили новий справжній позашляховик – Ineos Grenadier. Перші враження
• Як завод АЛЬФАТЕКС забезпечує сервіс та ремонт техніки
• Міноборони допустило до експлуатації в ЗСУ новий вітчизняний бронеавтомобіль UAT-TISA
• Тернопіль придбав нові міські автобуси українського виробництва
• Jeep Avenger отримає технологію ChatGPT
• Everlast виготовляє 15 моделей автоцистерн у 200 модифікаціях
• Концерн ZF презентує інноваційну технологію в амортизаторах SACHS для широкого спектру автобусів
• На вантажівки JAC N56 з дворядною кабіною збільшився попит
• Україна отримала від Литви 230 пікапів для груп розмінування
• В Києві модернізують "лежачих поліцейських"
• Skoda представила новий кросовер Kylaq за $10 тис.
• Українські виробники військової техніки отримають пільгові кредити від держави
• Частка електромобілів на українському ринку перестала зростати
• Бурокрани почали встановлювати на шасі IVECO Eurocargo
• На обмежений склад тягачів Scania діє акція «Потрійна перевага»
• Фонд держмайна став співвласником мережі українських заправок Shell
• ДСНС України поповнила автопарк потужними тягачами Ford Trucks F-Line
• Литовський волонтер привіз в Україну ще 50 автівок для військових
• Китай подав до суду на Євросоюз через мита на електромобілі
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• "Перекупи" знайшли рішення, як обійти великі податки при продажі авто
• Ринок вживаних авто в Україні почав гальмувати через зміну законодавства
• В Україні представили новий справжній позашляховик – Ineos Grenadier. Перші враження
• В Україні побудують завод з виробництва бронеавтомобилей Roshel
• В Україні представили нові Toyota Land Cruiser Prado і Toyota Camry
• Toyota представила в Україні нові покоління Land Cruiser Prado та Camry
• У 2025 році на український ринок вийде 7-містний кросовер від Volkswagen
• Знайдено ще один баг в процесі перереєстрації авто в Дії
• В Україні представили десятки моделей спецтехніки Made in Ukraine на шасі IVECO
• "БудшляхМаш" представив вантажівку з 60% локалізації в Україні
• Scania поставила аграрному холдингу велику партію зерновозів
• Як в Україні серійно виготовляють броньовані авто. Досвід REFORMа
• Головні прем’єри Парижського автосалону. Бал реінкарнацій
• В Україні продемонстрували найпотужніший BMW i7 з прискоренням до 100 км/год за 3,7 с
• Комітет Верховної Ради схвалив законопроєкт №9083. Що це міняє на авторинку?
Акції у дилерів...
• В AUTOGROUP можна вигідно підготувати автомобіль до зими
• На обмежений склад тягачів Scania діє акція «Потрійна перевага»
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
• Твій перший новий автомобіль: SEAT Arona доступний від 299₴ на день
• BMW 320d xDrive тепер доступний за вигідною ціною
• У мережі СТО АІС стартує осінньо-зимова акція «Підготуй автомобіль до зими»
• В Україні діє спеціальна пропозиція на самоскиди Scania
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Осіння діагностика»
• Акція для власників Bosch KTS: оновлюємо діагностику через трейд-ін
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• SEAT Arona тепер доступний від 299 грн. на день
• В Україні діє спеціальна пропозиція на SEAT Ateca FR
• Opet пропонує додаткову фінансову вигоду
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor в Україні. Вигода до 240 000 грн.
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.