У червні український ринок нових легкових автомобілів ще трохи збільшився і досяг показника 3,1 тис одиниць. Але, як зазначає AUTO-Consulting, це все одно на 65% менше, ніж торік. А за підсумками півріччя дилери недорахувалися 61% минулих продажів. Проте, позитивні сигнали ринок демонструє вже третій місяць поспіль.
Отже, за підсумками червня 2022 року в AUTO-Consulting зафіксували зростання на 14%, у порівнянні з травнем 2022 року. Ринок потроху оговтується від шоку і вже почалися постачання нових партій автомобілів. Нова логістика, наявність авто на таких невеликих обсягах авторинку відразу значно відображається на позиціях брендів.
У червні лідерство продовжила утримувати Toyota, якій вдалося наростити продажі на 11%. На другому місці Renault, яка також зростала. А от Volkswagen взагалі прибавив +46%.
Значно додали і ділери Mitsubishi (+60%), майже на 73% збільшив реалізацію і Ford, +76% зафіксували у Honda. Карколомний стрибок здійснив у продажах і Haval (+80%). А от рекордсменом по зростанню у червні став бренд MG, який спромігся збільшити продажі на цілих 130%.
Конкурентна картина у червні змінювалась у зв'язку з наявністю стоків автомобілів. Також у тренді були й електромобілі, що дозволило окремим виробникам значно покращувати свої позиції на українському авторинку.
Отже у підсумках 1 півріччя маємо ринок нових легкових автомобілів у 18,7 тис одиниць, що на 61,58% гірше, ніж торік. Якщо такими темпами авторинок буде відновлюватися, то за підсумками 2022 року ринок нових авто ледве вийде на відмітку 40 тис авто.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.